Sjors26
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.307
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die bolling zit er ook zonder shirt, dat shirt zit niet bepaald strak. Het is ook gewoon hard ( als ik vel opzij duw zie je de bolling alleen nog maar meer )
Ik ga nog wel wat dieper cutten, maar dit is geen vetprobleem helaas.

Ik vrees dat hier niet zoveel aan te doen is. Dit is een onvermijdelijk effect van 'progressive overload'.
Je pecs hebben een genetische bepaalde vorm en hoe meer er sprake is van hypertrofie, des te meer zal deze vorm prevaleren.
Borstweefsel is natuurlijk voor het overgrote deel 'passief' vetweefsel en zal niet 'meegaan' daarin.
Hoe ouder je wordt, hoe erger het zal worden.
Opties?
- Pecs nauwelijks of helemaal niet meer trainen. (lijkt me geen optie, maar goed)
- Vetpercentage nog verder verlagen zodat je er uitgaat zien zoals je traint, als BB'er. (Wat dan vaak onvermijdelijk volgt is de siliconen 'oplossing')
- Focus vooral op het claviculaire deel van de pecs richten, dus exclusief incline press varianten doen.
Misschien, met de nadruk op misschien helpt dit.
- Accepteren (net als met je traps) dat het is wat het is. Je ziet er goed uit, klaar!
Een hogelijks aanbevolen attitude overigens, ik heb zelf ook op bepaalde plaatsen van die ongedefinieerde 'flapjes' huid. Dat veert ook bij mij als ouder wordende lullo niet meer terug, de rek raakt er een beetje uit vanaf een jaar of 35.
Frankly, I don't give a damned **** and couldn't care less! Just lift and be happy!![]()

Het valt je zelf meer op dan een ander denk ik. Heb het zelf ook, maar stoort mij niet. Wordt inderdaad steeds harder.
Dan zou je anders moeten trainen zodat je die spier minder ontwikkelt maar tja dan kun je de meeste oefeningen wel gaan schrappen![]()

Jij hebt guns zo groot als mijn benen ; ik zie geen enkel ****ing flapje bij jou! Jouw schouders zijn ook mooi rond dus dat loopt netjes door.
Ik stel me dus niet aan![]()

Oh wacht, nu zie ik 'm ja.
Toch valt het veel minder op omdat jouw schouders ook echt schouders zijn. Is het bij jou minder geworden naarmate je meer groeide?
Is niet iets wat heel erg opvalt ofzo.Als ik borst helemaal skip ben ik bang voor musculaire onbalans.
Kreeg gisteren de tip om borstoefeningen te reduceren tot enkel bench en flyes. Hoe denk jij erover?
Die dingen zijn ook pas zichtbaar geworden in de 3e maand van mijn cut en het lijkt erop dat hoe meer mijn vp dropt, hoe dikker die bollingen worden.
Accepteren vind ik ook niet onoverkomelijk, maar als er iets aan te doen is dan doe ik dat liever. Ik vind het echt niet mooi namelijk.

Strong legs