Fitness Seller

Sjorslog

hahaha, dit kan nog wel even doorgaan ... Sjors haar log niet vervuilen mack :mad:

Ook maar een hoi zeggen voor postcount dan.
Wat een onzin hier :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.727
Laatst bewerkt:
Wel eerst mn naam goed schrijven dan

• #2.729
Mijn i zat vast.

• #2.730
Ik heb mezelf een nieuw schema gegeven, beetje van Rob en beetje wat voor me werkt. On y va
Rug is naar dinsdag verhuisd, want die krijgt al genoeg op z'n donder op zaterdag.

Vandaag borst/buik. Borst bewust maar 2 oefeningen en bewust incline. Zaterdag doe ik al flat bench en ik heb geen pecs nodig :P

Incline DB press
1 x 5 x 9
1 x 5 x 10
1 x 5 x 12
1 x 3 x 12

Incline Fly

1 x 5 x 7
4 x 5 x 8

Weighted crunch

4 x 10 x 5 ( plate )

Weighted leg hip raise

4 x 10 x 10 ( db )

Side bends

2 x 10 x 16
2 x 10 x 20 ( kettle )

Cable woodchop

2 x 10 x 25
2 x 10 x 30

Rest van schema als volgt:

DI (rug)

Lying rear lateral raise
Facepulls
Deadlift
Chins
Pendlay rows
Cable seated rows

WOE ( Benen )

Squat
RDL ss Legpress
Leg extension
Donkey raise
Standing calf raise
Seated calf raise

DO ( armen )

EZ bar preacher
Barbell curl
Cable curl
(weighted) dips
Pushdown
db tricep extension

VRIJ ( schouders/traps )

Military press
Upright row
Side raise
bb shrugs

ZA ( rpb )

deadlift
farmers
(front)squat
sled
power cleans
clean & jerk
ben & jerry's

Thoughts?

Ik zou lekker een 4 dagen UB/LB gaan doen.

• #2.733

Het ging over 'echte mannen' , niet over ' immortal borgs of destruction and eaters of babies & puppies '

Ik liet je er bewust uit T, whole other ballgame :rolleyes:

---------- Post toegevoegd 24 June 2013 om 20:55 ----------

Ik zou lekker een 4 dagen UB/LB gaan doen.

Wat is dat toch met UB/LB ? Waarom moet ik dat?
Ik hou van splits, de autist in mij houd van separatie. Ik zou het alleen overwegen als het beter voor me was.

Ah, gelukkig maar.
In dat geval heb ik nog wel wat te melden over je schema.
Je denkt nog te veel in spiergroepen en te weinig in bewegingen. Vind ik.
Zou inderdaad ook een UB/LB split doen, en dan misschien beter drie doordeweekse dagen en je training in t weekend bij RPB is dan ook LB.

• #2.735
Naja, ik ben natuurlijk ook een beetje ijdel snap je en ik vind die lijnen op mijn lijf wel leuk. Doe ik dan concessies?
Ik begrijp best dat ik keuzes moet maken, maar ik zoek graag mogelijkheden in onmogelijkheden :P

3 dagen LB/UB klinkt wat weinig. Ik ben 35 he, ik heb geen tijd. Daarbij geloof ik niet zo in overtraining, dus ik ben geneigd gewoon elke dag wat te doen. Zolang je niet bloed, breekt of sterft kan het vast geen kwaad.
Of zie ik dit weer verkeerd?

Wat is dat toch met UB/LB ? Waarom moet ik dat?
Ik hou van splits, de autist in mij houd van separatie. Ik zou het alleen overwegen als het beter voor me was.

Waarom zou t niet beter voor je zijn, heb je t al eens eerder gedaan? (nee, geen zin om je hele log door te spitten) En waarom zou je geen separatie kunnen krijgen met een UB/LB split? Je kunt prima isolatie oefeningen blijven doen hoor, liefst na je compounds.

Lekker focussen op lifts is ook fijn

1 sq dag + quad assistance en kuiten
1 overhead dag + press assistance, triceps en schouders
1 deadlift dag + hamstring assistance en wat rug biceps

1 onderdelen dag voor het echte werk

Werkt voor mij goed

• #2.738
Waarom zou t niet beter voor je zijn, heb je t al eens eerder gedaan? (nee, geen zin om je hele log door te spitten) En waarom zou je geen separatie kunnen krijgen met een UB/LB split? Je kunt prima isolatie oefeningen blijven doen hoor, liefst na je compounds.

Nope, nooit eerder gedaan. Ik wil alleen graag weten waarom ik doe wat ik doe, snap je?
Nu ben ik geneigd om alle grote mannen per definitie gelijk te geven, maar mijn realiteitszin zegt me dat ik zelf geen grote kerel ben.
Ik hoef niet perse iso's te doen hoor, als ik zonder kan, dan graag. Ik krijg er alleen maar jeuk van.

Fullbody gewoon elke training squatten sowieso

• #2.740
Lekker focussen op lifts is ook fijn

1 sq dag + quad assistance en kuiten
1 overhead dag + press assistance, triceps en schouders
1 deadlift dag + hamstring assistance en wat rug biceps

1 onderdelen dag voor het echte werk

Werkt voor mij goed

Dit klinkt wel lekker simpel en simpel is goed. Ik wil/moet alleen perse 2 x pw squats en deadlift erin hebben want ik zuig op de eerste en wil de beste worden in de laatste :p
Zou het volstaan met 3 dagen + de zaterdag ( met squats en deadlifts er standaard in, naast andere onderdelen? )

Terug
Naar boven