- Waardering
- 258
- Lengte
- 1m62
- Massa
- 61kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit klinkt wel lekker simpel en simpel is goed. Ik wil/moet alleen perse 2 x pw squats en deadlift erin hebben want ik zuig op de eerste en wil de beste worden in de laatste
Zou het volstaan met 3 dagen + de zaterdag ( met squats en deadlifts er standaard in, naast andere onderdelen? )
Je kan toch ook doen dat je bijv 1 dag Zwaar DL+(lichtere) squat variant.
En de andere dag Zwaar SQ+(lichtere) DL variant.
Met 4x trainen tel ik dus ook de training van RPB mee. Ik denk gewoon dat je te moeilijk denkt, al die assistance rommel(kort door de bocht) heb je helemaal niet nodig. Alleen wat dingen voor herstel etc.

Ik vind ze fantastisch, maar ik kom mezelf nogal tegen qua techniek. Mijn rug wil heel veel gewicht hebben, maar om 'm goed uit te voeren heb je gewoon een goede controle over je rug nodig. Of je moet dingen willen stukmaken.
Ik train pas sinds februari, dus ik ben nog een beginner in dat opzicht, maar jij kan ze zeker weten naar hartelust doen ^_^
Hoe graag ik ook dingen stuk maak... niet in m'n eigen lijf!

Hoe graag ik ook dingen stuk maak... niet in m'n eigen lijf!
![]()
Ik train ook pas weer sinds mei, daarvoor dus 2 jaar lang niet. En ik ben het toch wel een beetje verleerd allemaal! Dit is me eigenlijk tegengevallen. Ik dacht namelijk dat ik alleen kracht kwijt zou zijn, maar dat het technisch nog wel goed zou zitten. Nou... nee. Helaas.

ook als je er goed in bent
gewoon elke training squat, (bench) press, deadlift, row/pull en per training 1 iso erbij qua zijkant schouders/achterkant etc
**** armen trainen
http://www.youtube.com/watch?v=dEN-BjfdU_Y
oja en wil je net zulke prachtige kuiten als ik, dan moet je tennissen
Ik heb er 10 jaar uit gelegen door auto-ongeuk/rolstoel/revalidatie/life/nonsens.
Dacht ook dat ik zo weer in een hardbody zou veranderen, maar ook dat valt tegen
Wat me bij Pendlay opviel is dat je even moet zoeken naar de positie dat je onderrug helemaal tight is en je bovenrug ontspannen, zodat je je schouderbladen goed tegen elkaar kan drukken als je boven bent met de bar. Ook wijdte van beenstand had bij mij effect en omdat pendlay verlangt dat bar 'dead' valt itt bb row, moet je geen lift-off issues hebben ( heb ik wel bij deadlift bv, is een anatomisch ding )
Ik moet er dus grotere schijven op hebben zodat de bar wat hoger komt, anders moet ik mijn kont heel laag hebben en dat voelt onwijs k*t.
Als ik iets stoms zeg mogen de heren me corrigeren hoor![]()
En thanks voor de tips, **** rustdag... ik ga ze meteen uitproberen! 
Als je écht meer wilt squatten en deadliften en dat je voornaamste doel is, dan moet je gewoon meer gaan squatten en deadliften, dus 4 x in de week FB met elke training squats en deadlifts of varianten erop.
Als je beter wilt worden op events moet je meer events doen en misschien iets minder squatten en deadliften, maar dat kan nog steeds beide 2 x in de week in een UB/LB split.
Als je meer definitie wilt in je benen moet je ook meer squatten en deadliften en doe je er daarna nog lekker wat isolatiewerk bij, kan ook prima in een UB/LB of FB schema. En dan ga je daarnaast lekker elke 3 maanden een maandje cutten, zodat je gains weer de deur uit vliegen maar je wel meer lijnen op je benen heb
Niemand is ooit ergens beter in geworden door het minder vaak te gaan doen.
En ik had het ook over vier dagen, drie dagen doordeweeks plus één dag bij RPB.

Jij bent hartstikke goed bezig!En thanks voor de tips, **** rustdag... ik ga ze meteen uitproberen!
![]()

Woman don't need hard body's. Just soft ones with a shitload of muscles![]()

Zegt genoeg over de gym waar jij gaat.Meeste gasten in mijn gym kunnen niet eens 80kg deadliften, dan is die 5x80 voor jou toch netjes.
Goed bezig.
Is die 5x 80 kg DL nu met de 'dikke' stang van je eigen gym?