AndroidHealthClinic

Sjorslog

Nou, er moet wel vet af vind ik. Ik wil overal alle vet foetsie en als ik dan weer te smal wordt ga ik bulken voor wat massa er weer bij.
Dat mijn gewicht niet meer zo hard naar beneden gaat, maar de centimeters wel betekent in theorie dat ik afval met behoud van spier ^_^

---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 18:37 ----------

Mijn borst is ook gekrompen trouwens :o

of je eet nu te weinig en staat je lichaam nu in de spaarstand
Blijft moeilijk als je niet weet of je vet% daalt

bulken zou ik niet aan beginnen
op het moment dat je zo droog bent dat je echt helemaal tevreden bent en dat je iets meer spier wil dan moet je gewoon weer iets meer gaan eten maar dan ook net genoeg om de spiergroei te stimuleren.
Trouwens misschien is het helemaal niet nodig - Dinky doet het ook - vetverliezen en spieropbouwen - het kan dus wel

• Topic Starter Topic Starter
Ik moet mezelf redelijk volproppen per dag, dus nee ik eet niet te weinig. Ik eet ook maar weinig onder onderhoud.
Hoe mijn voeding/training verder evolueert laat ik aan mijn begeleider over, tot dusver heeft ie wonderen verricht in elk geval ^_^

En tuurlijk kan je vet verliezen en spieropbouwen, dat is inherent aan trainen ;)

---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 21:31 ----------

Bulken is overrated;)

Diep cutten en schoon bouwen;)

Brandschoon is het :rolleyes:

oke dan gewoon je begeleider volgen
Die heeft een plan en er verstand van en komt het vast goed

Lekkere dag :)
Mijn probleem met flyes en mijn schouder/elleboog is opgelost. Bleek met vorm aanpassen zo uit de wereld.

Dumbbell Incline Bench Press
3 x 10 x 8kg
1 x 6 x 9kg

Dumbbell Fly
3 x 10 x 7kg
1 x 6 x 8kg

Machine Bench Press
2 x 10 x 20
1 x 8 x 20 ( vol is vol :o )

Dumbbell Shoulder Press
2 x 10 x 6
1 x 8 x 7

Daily core: 50 legraises ( die gaan nu echt in een zucht ), 50 crunch zij l/r
Daily cardio: 15 min Hiit hardlopen

Opmerkelijk vandaag ook vooruitgang in gewicht op borst- en schouderonderdelen. Jammer genoeg niet bij BP, die blijft voor mij nog erg lastig. Then again, who gives a ****
Volledig pijnvrije training vandaag en dat vind ik een topresultaat.

Lekkere dag :)
Mijn probleem met flyes en mijn schouder/elleboog is opgelost. Bleek met vorm aanpassen zo uit de wereld.

Dumbbell Incline Bench Press
3 x 10 x 8kg
1 x 6 x 9kg

Dumbbell Fly
3 x 10 x 7kg
1 x 6 x 8kg

Machine Bench Press
2 x 10 x 20
1 x 8 x 20 ( vol is vol :o )

Dumbbell Shoulder Press
2 x 10 x 6
1 x 8 x 7

Daily core: 50 legraises ( die gaan nu echt in een zucht ), 50 crunch zij l/r
Daily cardio: 15 min Hiit hardlopen

Opmerkelijk vandaag ook vooruitgang in gewicht op borst- en schouderonderdelen. Jammer genoeg niet bij BP, die blijft voor mij nog erg lastig. Then again, who gives a ****
Volledig pijnvrije training vandaag en dat vind ik een topresultaat.

Hmm flyes en incline dumbbell press bijna zelfde gewicht. Sterke flyes heb je dan hoor! :D

BP komt vanzelf wel! Fijn dat je pijnvrij hebt kunnen trainen.

incline is ook zwaarder dan vlak;)

---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 15:47 ----------

of als:p

Wat fijn een pijnloze training. Dat doet vast wel goed! Die BP komt vanzelf wel, zwaar is niet perse beter moet je maar denken;)

Snap ik bijdehandje ;).
Vroeg het me alleen af.
Incline dumbbell press/ dumbbell press en incline flyes/ vlakke flyes zit bij mij toch wel groot verschil tussen.

Snap ik bijdehandje ;).
Vroeg het me alleen af.
Incline dumbbell press/ dumbbell press en incline flyes/ vlakke flyes zit bij mij toch wel groot verschil tussen.

Echt? Wat is groot?

---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 16:04 ----------

Ik :heart: incline! Voel de borstspier zoveel beter dan vlak. Vlak heb ik altijd het idee dat ik iets verkeerds doe :o

---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 16:05 ----------

Wat fijn een pijnloze training. Dat doet vast wel goed! Die BP komt vanzelf wel, zwaar is niet perse beter moet je maar denken;)

Vind ik ook, verbetering is echt merkbaar en blijkbaar doet het 'clean' trainen echt wonderen voor mijn blessures en vorderingen. Ik ga nooit meer over gewicht zeuren!

Goed concentreren op je borst en daaruit halen. Bewust worden van de beweging en spieren.

Daar zit voor mij zeker nog een hoop oefenen ( het mentale gedeelte ). Ik ben altijd gewend om kracht heel explosief en zonder nadenken in te zetten. Dat werkt hier natuurlijk contra-productief.

Ok, dat is echt huge...je hebt een verdubbeling zelfs. Hoe kan dat?

Daar zit voor mij zeker nog een hoop oefenen ( het mentale gedeelte ). Ik ben altijd gewend om kracht heel explosief en zonder nadenken in te zetten. Dat werkt hier natuurlijk contra-productief.

Ik vind het inderdaad meer effect hebben als ik meer geconcentreerd bezig ben. Goed om denken waar ik de beweging uit haal en welke spier. Is iets wat je aan moet leren.

Spiercontrole over de volledige bewegingsbaan.
That's the way:)

50reps leg raises is best pittig :) Tot met de voeten aan de kin? Of parallel met de grond?

50reps leg raises is best pittig :) Tot met de voeten aan de kin? Of parallel met de grond?

We gaan niet overdrijven he, mooie parallel raises met kaarsrechte benen. Dat vind ik echt genoeg hoor :o
Ik vind het overigens niet pittig, ik doe het al zo lang dat het gewoon is. Geldt ook voor crunches en back extensions. Als je het maar vaak genoeg doet dan is het geen big deal.

We gaan niet overdrijven he, mooie parallel raises met kaarsrechte benen. Dat vind ik echt genoeg hoor :o
Ik vind het overigens niet pittig, ik doe het al zo lang dat het gewoon is. Geldt ook voor crunches en back extensions. Als je het maar vaak genoeg doet dan is het geen big deal.

als je benen zoals ik heb is dat een hele prestatie :)

Terug
Naar boven