Sjors26
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.307
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
@ Ziyed : Dat was meer ter verduidelijking, dat het geen 'algemeen' issue is in mijn lift 
---------- Post added 21 August 2013 at 23:40 ----------
deadstop wel gedaan..ooit, niet regelmatig.
Ik ben vrij glute-dominant ( voel ik zelf en is ook conclusie van de mensen die me hebben zien liften bij rpb ) , dus poten in de grond zetten is volgens mij het probleem niet.
Sinds ik wat meer lift voel ik ook echt de spieren 1 voor 1 'aan' gaan zeg maar. Bij start eerst mijn hams, dan schiet mijn kont erin en dan als de bar voorbij mijn schenen is gaat mijn rug mee en doet die de rest van de lift.
De lock-out is voor mij echt een ontlading
Maar goed, als Ziyed zegt dat het normaal is, dan maak ik me er niet meer druk om, want hij weet dingen.

---------- Post added 21 August 2013 at 23:40 ----------
Exact dit had ik vroeger ook (weet niet hoe dit tegenwoordig is, sinds blessure geen 1-2-3rm getest), waar ik achter ben gekomen is dat het "zwaartepunt" te veel naar voren lag ookal zat de stang praktisch tegen de schenen, meer vanuit de hakken duwen heeft dit grotendeels verholpen. En m'n heupen zaten te hoog.
Weet overigens niet of je T&G doet of deadstop, maar deadstop deadlifts hebben naar mijn idee ook een groot verschil gemaakt.
deadstop wel gedaan..ooit, niet regelmatig.
Ik ben vrij glute-dominant ( voel ik zelf en is ook conclusie van de mensen die me hebben zien liften bij rpb ) , dus poten in de grond zetten is volgens mij het probleem niet.
Sinds ik wat meer lift voel ik ook echt de spieren 1 voor 1 'aan' gaan zeg maar. Bij start eerst mijn hams, dan schiet mijn kont erin en dan als de bar voorbij mijn schenen is gaat mijn rug mee en doet die de rest van de lift.
De lock-out is voor mij echt een ontlading

Maar goed, als Ziyed zegt dat het normaal is, dan maak ik me er niet meer druk om, want hij weet dingen.
Laatst bewerkt: