AndroidHealthClinic

Sjorslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.241
@ Ziyed : Dat was meer ter verduidelijking, dat het geen 'algemeen' issue is in mijn lift :p

---------- Post added 21 August 2013 at 23:40 ----------

Exact dit had ik vroeger ook (weet niet hoe dit tegenwoordig is, sinds blessure geen 1-2-3rm getest), waar ik achter ben gekomen is dat het "zwaartepunt" te veel naar voren lag ookal zat de stang praktisch tegen de schenen, meer vanuit de hakken duwen heeft dit grotendeels verholpen. En m'n heupen zaten te hoog.

Weet overigens niet of je T&G doet of deadstop, maar deadstop deadlifts hebben naar mijn idee ook een groot verschil gemaakt.

deadstop wel gedaan..ooit, niet regelmatig.
Ik ben vrij glute-dominant ( voel ik zelf en is ook conclusie van de mensen die me hebben zien liften bij rpb ) , dus poten in de grond zetten is volgens mij het probleem niet.
Sinds ik wat meer lift voel ik ook echt de spieren 1 voor 1 'aan' gaan zeg maar. Bij start eerst mijn hams, dan schiet mijn kont erin en dan als de bar voorbij mijn schenen is gaat mijn rug mee en doet die de rest van de lift.
De lock-out is voor mij echt een ontlading :o

Maar goed, als Ziyed zegt dat het normaal is, dan maak ik me er niet meer druk om, want hij weet dingen.

Laatst bewerkt:
  • #3.242
Trek je hem mixed? Als ik pronated ga merk ik ook altijd dat ik meer lats gebruik soms

Deze had ik gemist, grappig dat je dat zegt. Ik lift altijd met overhand grip. Ik voel dus ook echt mijn lats meewerken bij de lift-off.

Zal eens switchen naar mixed. Kijken wat er dan gebeurt, geen idee of dat veel uitmaakt maar in dit stadium probeer ik alles maar.

• #3.243
Rugpic. Niet de beste belichting, als in geen, maar prima indruk.

Dit was het [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier zijn we nu:

11aanph.jpg

Ik moet een beetje letten op symmetrie, want mijn linkerkant is zwakker ( door ongeluk ) maar volgens mij valt het mee.

Ik vind het wel meevallen, dat het niet symmetrisch is. Ziet er zeer goed uit :D

• #3.245
Ik zie het wel; kan het zien aan die streep in het midden. Die zat eerst precies in het midden en is nu een beetje naar links verschoven.:p

Als je heeeeel goed kijkt zie je het wel haha. Toch mooi :D im jelly :o

die love handles van in maart lijken ook wel gesmolten deze zomer door het warme weer :p

• #3.248
Welk warm weer? :p

prima:thumb: 120 deadlift ook in deze outfit filmen he....:trollface:

Netjes hoor! :)

Ik zou juist zeggen dat je linker kant sterker is :o

Linker lat lijkt groter dan rechter lat, terwijl je rechterschouder dan groter lijkt tov je linker (niet dat het een groot verschil is)

• #3.252
Hoe langer ik er naar kijk, hoe raarder het wordt.

• Like
Waarderingen: Tsn
wel al een mooi V-tje in gekregen alleszins als je het vergelijkt met februari :)

linkerkant lijkt mij ook wel iets wijder te zijn dan de rechter zoals arnodsi zegt, maar ligt misschien aan houding/positie tov camera?

• #3.254
Ik zie al waar het door komt; mijn linkerschouder hangt ( heb ik altijd na een reuma-aanval )

niemand is symetrisch sjors, niet teveel van aantrekken, verschil had ik ook niet gezien totdat je het zelf noemde,

verschil tussen je beginpic en de laatste overigens wel duidelijk, goede gains:thumbs:

nice back!!!
kleine asymetrie kan ook gewoon aan het poseren liggen, bij mij is het steeds mijn rechter schouder die iets meer omhoog, naar achter moet in relatie tot wat ik automatisch doe

wat mij betreft mag jij echt wel trots zijn op de progressie die je hier laat zien!

• #3.258
Klotetraining, maar het is er maar uit ^_^

Full oly squat ( licht )

10 x 30
15 x 35
15 x 40
12 x 45

Zercher squat

10 x 30
10 x 35
10 x 37.5

Bulgarian split squat

15 x 30
12 x 30
10 x 30

MP..geprobeerd, maar borst wilde niet

8 x 20

Front raise

8 x 7
8 x 8
8 x 9

Upright row ook niet :P

Side raises

8 x 6
8 x 7
8 x 8
8 x8

Lying rear delt raise

15 x 5
12 x 6
10 x 7
8 x 7

Hanging leg raises

15
15
10
10

Inverted sit ups ( squat rack )

15
15
10

Side bends ( kettle )

10 x 16
10 x 20
10 x 22
10 x 24

Bleh :(

Hoe langer ik er naar kijk, hoe raarder het wordt.

Je bent waarschijnlijk rechtshandig
Je rechter arm is gespierder
Je rechter lat is gespierder
Je rechter schouder is hoger
En je hebt een s bocht in je ruggengraat, heel licht, zou niet tot klachten moeten leiden maar wel belangrijk is om spiergroei gelijk proberen te houden.

Dumbells trainen dus

• #3.260
Je bent waarschijnlijk rechtshandig
Je rechter arm is gespierder
Je rechter lat is gespierder
Je rechter schouder is hoger
En je hebt een s bocht in je ruggengraat, heel licht, zou niet tot klachten moeten leiden maar wel belangrijk is om spiergroei gelijk proberen te houden.

Dumbells trainen dus

Mijn ruggegraat is kaarsrecht man :o

Pls go

Terug
Naar boven