Sjors26
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.307
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Als er een s bocht zichtbaar is betekent dit dat je hem kunt arceren voor ons.
Pls do, Zyzyxyxyxy ^_^
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie het wel; kan het zien aan die streep in het midden. Die zat eerst precies in het midden en is nu een beetje naar links verschoven.![]()
Je loopt nog steeds mijn vraag te ontwijken
Wat denk je dat die streep is?
Ik zie het wel; kan het zien aan die streep in het midden. Die zat eerst precies in het midden en is nu een beetje naar links verschoven.![]()
Pls alsof jij als student en Sjors als danseresje het beter weten dan een gerenommeerd oefen therapeut.
En zoals ik al zei heeft iedereen een lichte s bocht welke erger kan worden naarmate je ouder wordt.
Maar goed, geen zin in zinloze discussies. Op je foto staat je ruggengraat in een lichte s bocht en Sjors komt zelf ook al tot die conclusie door te zeggen dat die lijn (haar ruggengraat) verder naar links staat dan de bedoeling is.
Is niet nodig, Sjors heeft hem zelf al gevonden alleen ze is te koppig te realiseren dat de streep over haar rug haar ruggengraat is
Gast, arceer mijn s-bocht dan.
Durf je niet? Je wil toch een punt maken? omdat jouw gerennomeerde oefentherapeut het zegt?
ARCEER DIE KLOTEBOCHT OF GA DOOD. NU!
Ik moet helaas erkennen dat ik nog geen programma's voor op mijn iPad heb welke mij in staat stellen om lijnen te trekken over foto's.
Maar het is niet nodig omdat, zoals ik net al zei, je zelf je s bocht al gevonden hebt
Er is namelijk maar 1 streep die in het midden van je rug loopt en dat is waar je spieren zich aan je ruggengraat aanhechten. Het midden van die streep is waar je ruggengraat loopt.
Wat je nu loopt te doen is puur koppig tegen mij in te gaan terwijl je allang zelf gevonden hebt waar je rug krom loopt. Ja dit is zeer minimaal en pas toen mijn ma het aanwees viel het me op. Het zal niet gedefinieerd worden als zijnde s bocht naar je ruggengraat heeft, op de foto, zeer zeker een minimale afwijking.
Ik ga verder niet in discussie, voel je vrij om zelf met de computer een lijn van je nekwervels naar je onderste rugwervels te trekken, wanneer ik de foto vergroot en langs de iPad rand doe is inderdaad te zien dat jouw conclusie klopt, namelijk dat die lijn over je rug iets naar links afwijkt tussen je schouderbladen.

Je kan geen lijn trekken in paint?
Come on now...we weten dat je auto niet bestaat, je villa niet bestaat en je miljoenen ook niet, maar je paint moet er toch echt zijn..die is gratis.
DO IT.
En ja gaat wel in discussie, al voor de 10e keer, terwijl toch echt duidelijk is dat je een ontzettende mong**l bent die dingen roept die nergens op slaan.
Sjors
Sjors
Toeval? DACHT HET NIET. S(-BOCHT)JORS(-BOCHT)
Hmmm innerestings..
Maar volgens Xyzyzyzy is mijn rug nu weer recht, dus never mind.
Ik Slaap op rechtS vanavond.