MuscleMeat

Sjorslog

:thumbs: Voor je Squat PR. Ik wist niet dat bij een split schema tegenwoordig een aparte glute dag zit ;)

Had de arts ook nog tips ter bevordering van het herstel? Of was het enkel Capt. Obvious to the rescue?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.322
:thumbs: Voor je Squat PR. Ik wist niet dat bij een split schema tegenwoordig een aparte glute dag zit ;)

Had de arts ook nog tips ter bevordering van het herstel? Of was het enkel Capt. Obvious to the rescue?

Ze doen niks aan dit soort blessures. Gaat vanzelf over schijnbaar. Alleen bij volledige ruptuur heb je een probleem.
Hij zei letterlijk : 'paar weekjes op je tandjes bijten'
Ook liever geen pijnstilling, want dan kan ik niet aanvoelen met trainen waar de pijngrens zit en dat klinkt zinnig natuurlijk. Verder ook geen directe pec training, maar dat leek me ook logisch.
Overdag valt het ook mee zolang ik niet zucht, lach , hoest of nies. S'nachts is het ergst, want ik word wakker van de pijn, wrs omdat ik erop lig, of op mijn zij draai.

volgende keer met de steen zo'n american football shoulderpad aandoen :p

was weer ff lachen om je log door te lezen, S-bocht verhaal vooral, wat een onzin opmerkingen van die kerel die dat beweert te kunnen zien, Minder van je blessures, en half elf s'avonds trainen kan ik nergens ! Alles is dan dicht. Toch een PR ondanks blessures is nice !

Wel shit Sjors maar gelukkig niet afgescheurd..dus heel veel succes met tandjes bijten en hoop dat je er snel vanaf bent;)

Balen van je borst. Hoop toch dat die paar weekjes niet te lang gaan duren voor je.

Ze doen niks aan dit soort blessures. Gaat vanzelf over schijnbaar. Alleen bij volledige ruptuur heb je een probleem.
Hij zei letterlijk : 'paar weekjes op je tandjes bijten'
Ook liever geen pijnstilling, want dan kan ik niet aanvoelen met trainen waar de pijngrens zit en dat klinkt zinnig natuurlijk. Verder ook geen directe pec training, maar dat leek me ook logisch.
Overdag valt het ook mee zolang ik niet zucht, lach , hoest of nies. S'nachts is het ergst, want ik word wakker van de pijn, wrs omdat ik erop lig, of op mijn zij draai.
Heeft ie niks gezegd van die S-bocht in je rug? ??? Wonder dat je nog loopt verdomme.

• Like
Waarderingen: Tsn
  • #3.328
:roflol:

Nee! Wat een amateur!

w.u. 10 min touwtje springen.

Db one hand BOR

8 x 22
8 x 24
8 x 26
8 x 28 > best lelijk, maar soit.

Pendlay row

8 x 25
8 x 30
8 x 40
8 x 45
5 x 47.5 ik had nog wat over ^_^

Cable seated row

8 x 40
8 x 50
8 x 55
8 x 60

Lat pulldown

8 x 35
8 x 40
8 x 45
8 x 50

Straight arm pulldown

10 x 25
8 x 30
8 x 35
8 x 35

Bicep curl (EZ)

8 x 20
8 x 25
8 x 27.5
8 x 27.5

Hammer curl

8 x 10
8 x 12
8 x 12
8 x 12

Cable pushdown

8 x 30
8 x 35
8 x 40
8 x 45

Skullcrusher (EZ)

8 x 20
8 x 25
8 x 27.5
8 x 30

Wrist curls

4 x 10 x 6

Db hold/grip assistance

1m 50 32kg
1m 33 34kg
67 sec 38kg meh

heb je geen last van je borst als je je rug rekt & plooit tijdens het reppen?

• #3.333
Getraind, te moe om te loggen. Heel veel squats ( geen heavy duty ) en wat kuitwerk ( heel zwaar )
Dat was 'm

Flink volume zo te zien. Goed gedaan, je kuiten ook heel zwaar zie ik.

• Like
Waarderingen: Tsn
  • #3.335
Event training @ Vlad

wine carry

4 x 500 meter

wine for height ( zittend en staand )

5 x 0.75l

cake flips

2 x 150gr

cleans

dagelijks keer of 3, 1 grote teringbende

beer for reps

4 x 4

beetje zwak hier nog, volgende maand maar weer oefenen.

Bovenstaand herhaal ik zeker nog tot dinsdag, dan helaas gewoon weer in de gym trainen.

:roflol: Mooi programma!

• #3.337
^_^

Goeje tranink

sternocleidomastoideus? bedoel je dan dat die scheuring bij je clavicula zit en dus bovenkant borst?

---------- Post toegevoegd 1 September 2013 om 18:13 ----------

of is sjors 1 van de bitches die mij heeft geignored en moet dit dus gequote worden?

je staat numero uno, dus dat zal best kunnen.
zo te zien ben ik daar geen onderdeel van, maar om je te pesten zal ik je niet quoten :P
:fa:

inderdaad bovenkant borst, maar dat had ze zelf ook al gezegd een paar pagina's terug.

Terug
Naar boven