MuscleMeat

Sjorslog

zo leuk die felle discussies in dit topic! ben zelf niet zo'n fan van s-bochten in een wervelkolom, wel jammer dat ie dan zo uitgesproken te zien is...:rolleyes:

Volgens mij heb je een S-bocht in je V-shape, waarschijnlijk te veel T-bone steaks gegeten waardoor je X-as naar links verschuift en je door de G-krachten een soort U-bocht in de Y-coördinaten van je B-staal krijgt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.304
Volgens mij heb je een S-bocht in je V-shape, waarschijnlijk te veel T-bone steaks gegeten waardoor je X-as naar links verschuift en je door de G-krachten een soort U-bocht in de Y-coördinaten van je B-staal krijgt.

Helder, hier kan ik wat mee.

hoe kom je er trouwens bij om random pics vanop een forum aan een rugtherapeut te gaan voorleggen? :scratch:
lijkt mij vrij creepy eerlijk gezegd :D

• #3.306
  • #3.307
Laat ik meteen maar toegeven dat doortrainen met een spierscheur niet heel verstandig is.
Helaas is de pijn sinds zaterdag enorm toegenomen, dus behalve wat squat-en kontwerk gaat er deze week niets gebeuren vrees ik. Ik kan mijn arm met enige moeite wel bewegen, maar hoesten, lachen en zelfs ademen is een regelrechte hel.

Nooit te oud om te leren zeg maar :rolleyes:

Heel verstandig.. Het is zwaar klote, maar doortrainen maakt het uiteindelijk alleen maar erger.. Wel ff laten weten hoe je afkickverschijnselen zijn he :-p

balen Sjors.... maar tja.... verstand komt met de jaren hé

sterkte meis, en dat het maar snel weer beter mag gaan! ;)

• #3.310
Hou op, ik ben nu al niet te harden.
Beter ga je deze week vol aan de bak, dan heb ik tenminste wat te lezen en iets om me over op te winden. Zo ontstaan mijn PR-regens :D

Vandaag even naar ziekenhuis om te dubbelchecken wat de schade is. Volledig ruptuur is uitgesloten want ik kan mijn arm nog omhoog brengen. Er zit alleen een deuk, waar eerst een pec zat, dus daar moet nog even naar gekeken worden.

Gelukkig is Vlad een visionair en heeft hij dit mormel in de koelkast staan:
mw9jm9.jpg

(reageert op beweging en knort dus als je de koelkast open doet )

Hahaha komt goed.. Hopelijk valt het allemaal mee en mag je over een weekje weer gaan opbouwen..

<3 het varkentje

:roflol::roflol: epic varken!

:roflol: super dat varken

dat dere piggy :roflol:

Zo er is weer heel wat gebeurd in je log, heerlijk gewoon:P
Gaat hartstikke goed, helemaal met je vorige foto..flinke progress gemaakt!
Wel shit dat je nu in de lappenmand zit zeg..worden er nu pics gemaakt of wat??
sterkte Sjors;)

maar nog ff over die s-bocht eh..

hoe zit dat nou?

Laat ik meteen maar toegeven dat doortrainen met een spierscheur niet heel verstandig is.
Helaas is de pijn sinds zaterdag enorm toegenomen, dus behalve wat squat-en kontwerk gaat er deze week niets gebeuren vrees ik. Ik kan mijn arm met enige moeite wel bewegen, maar hoesten, lachen en zelfs ademen is een regelrechte hel.

Nooit te oud om te leren zeg maar :rolleyes:

feit... heb ook alweer 2 dagen zitten doortrainen met ontsteking op mijn pols, wat dus niet zo'n best idee was :rolleyes:

nooit te oud om te leren inderdaad, jammer dat het zo gigantisch sucked op niks te kunnen/mogen doen
als je gewoon bent om praktisch dagelijks te trainen en plots mag je niet meer, dan ben je al vlug niet meer te harden inderdaad :D

Zo er is weer heel wat gebeurd in je log, heerlijk gewoon:P
Gaat hartstikke goed, helemaal met je vorige foto..flinke progress gemaakt!
Wel shit dat je nu in de lappenmand zit zeg..worden er nu pics gemaakt of wat??
sterkte Sjors;)

luister gewoon is naar miss h sjors en maak die foto's

---------- Post toegevoegd 27 August 2013 om 22:12 ----------

maar nog ff over die s-bocht eh..

hoe zit dat nou?

:roflol: is aardig complex hoor met je wervelkolom en zo

• #3.319
Day of suck op werk en dan nog om half 11 s'avonds aan je training beginnen. IK HAAT HET.

Ging wel goed door alle spanning ende agressie ^_^

Full oly squat

10 x 25
8 x 30
8 x 35
8 x 40
8 x 50
8 x 60 PR op reps
8 x 65 PR

Full frontsquat, clean grip

10 x 20 beetje wiebelig door trekkende borst
8 x 30 beter
8 x 35
8 x 40
8 x 45
5 x 55

Zercher squat

8 x 20
8 x 35
8 x 40
8 x 45 , daar gestopt, toch wat last van borst

Bulgarian split squat

8 x 25
8 x 30
8 x 35
8 x 40

Barbell glute bridge

15 x 25
15 x 30
15 x 35

Barbell hip thrust ( double benched )

15 x 20
15 x 25
15 x 30

Barbell step ups ( bench )

15 x 30
15 x 35
15 x 40

GHR

12
9
8

Glutes staan in de fik. Good. :cool:

Morgen wat arm/rugwerk proberen

• #3.320
Voor ik het vergeet update borst: gedeeltelijke ruptuur grote pec ter hoogte van sternodinges en kneuzing tussenribspier whatever that may be. Kon ook nog gescheurd zijn, maar het feit dat ik vooral pijn had met ademhalen, hoesten en lachen, deed hem een kneuzing vermoeden.
Volgens doc door klap van de puntige steen tegen borst. Advies om voortaan alleen nog ronde ballen te gebruiken :o ( ik moest een 'no shit' onderdrukken )
Wel leuk dat sport-artsen zoveel meer begripvoller lijken en zinniger advies geven dan reguliere artsen bij dit soort ongelukjes

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven