XXL Nutrition

Sjorslog

t wordt nu net iets teveel zelfbevlekking allemaal ...hehe

Niets over dat bankje.

Op dat bankje heeft Gino man mijn schouder er weer in getrokken, heilig ding.

hoi sjors,
is je flamoes alweer een beetje genezen?

sjors wat heb je nou eigelijk allemaal? je schouder iets en je vinger als ik het goed lees?

dan heb je toch nog netjes getraind met blessures!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.446
Ja hoor Billy!

Vandaag geen training @ RPB wegens een ****ing opdracht van directeur die natuurlijk morgenochtend af moet en die ik hoogstwaarschijnlijk uit mijn reet moet gaan trekken.
Dus getraind in V's kelder. Wat een luxe is dat toch.

Ik ga mijn deadlift frequentie opvoeren ( experimentage ), naar zo'n 4/5 keer per week. Ong. 60/70% 1RM en alleen deficits en bands. Geen heavy load dus.
Eens kijken of dat net zoveel zoden aan de dijk zet als dagelijks squatten. In theorie zou dat moeten kunnen namelijk.

Deficit deadlift ( plate )

5 x 40
5 x 60
5 x 70
5 x 70

Deadlift against red band

5 x 40
5 x 50
5 x 50
5 x 60
5 x 60

Full oly squat lichte sets

20 x 20

8 x 40
8 x 50
8 x 50

Bulgarian split squat

4 x 10 x 40

Hammer curl

4 x 10 x 12.5

Incline dumbell curl

4 x 10 x 12.5

Db overhead tricep extension

4 x 10 x 17.5

Bench dips + 20 kg plate

4 x 10

Wrist curls

4 x 10 x 6

en nog 4 x 10 setjes met grippers, op links wat pijnlijk voor vinger maar verder prima.

Ja hoor Billy!

Vandaag geen training @ RPB wegens een ****ing opdracht van directeur die natuurlijk morgenochtend af moet en die ik hoogstwaarschijnlijk uit mijn reet moet gaan trekken.

Ik ga mijn deadlift frequentie opvoeren ( experimentage ), naar zo'n 4/5 keer per week. Ong. 60/70% 1RM en alleen deficits en bands. Geen heavy load dus.
Eens kijken of dat net zoveel zoden aan de dijk zet als dagelijks squatten. In theorie zou dat moeten kunnen namelijk.

Deficit deadlift ( plate )

5 x 40
5 x 60
5 x 70
5 x 70

Deadlift against red band

5 x 40
5 x 50
5 x 50
5 x 60
5 x 60

Full oly squat lichte sets

20 x 20

8 x 40
8 x 50
8 x 50

Bulgarian split squat

4 x 10 x 40

Hammer curl

4 x 10 x 12.5

Incline dumbell curl

4 x 10 x 12.5

Db overhead tricep extension

4 x 10 x 17.5

Bench dips + 20 kg plate

4 x 10

Wrist curls

4 x 10 x 6

en nog 4 x 10 setjes met grippers, op links wat pijnlijk voor vinger maar verder prima.

Vraag van een beginner. Wat is nou gvd eigenlijk een RM? Ik lees dat overal en geen idee wat het is.

• #3.448
One repetition maximum

Dat is wat je maximaal 1 keer omhoog krijgt aan gewicht. Je eikpunt voor je werksets ( werk je naartoe )

One repetition maximum

Dat is wat je maximaal 1 keer omhoog krijgt aan gewicht. Je eikpunt voor je werksets ( werk je naartoe )

Ok dan thx. ijkpunt dus .:p;)

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 19:46 ----------

En trouwens een ROM? Lees ik ook wel eens.

lekker bezig!

hoop dat het werkt voor je! ben benieuwd

• #3.452
Ok dan thx. ijkpunt dus .:p;)

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 19:46 ----------

En trouwens een ROM? Lees ik ook wel eens.

Sorry, ben er niet helemaal bij :eek: wat een stomme spelfout zeg :roflol:

rom is range of motion, ofwel bewegingsbaan/hoeveelheid van een gewricht.

Moet je een crossfit parcour uit je anus trekken? Je weet, mijn creativiteit kent geen grenzen.

• #3.456
Moet je een crossfit parcour uit je anus trekken? Je weet, mijn creativiteit kent geen grenzen.

Nee, er vliegen 2 mensen uit morgen, of ik even de dossiers wil maken ( zit wat complex natrek-werk bij, lang verhaal )
Ik krijg er wel nieuwe mensen voor terug, maar het is allemaal wel even heel zuur.

Fles wijn erbij en gaan :cool:

Klinkt welhaast als een transsylvanisch genoegen. :)

Zeg WonderSjors, vergis je niet in de belasting op je CZS en gewrichten met band-tensie, ook al gebruik je ze bij een behoorlijk lage Intensiteit!

Zonder banden Ok, maar met........

=Dropjes-deadlift, redband als je voor pret bent :)

• #3.459
Ha Pep :cool:

Ik ga de bands niet dagelijks doen hoor! Verdeling is ongeveer zo : 1 keer bands, 3 keer deficits 60/70% en 1 keer normale werksets rond 80%/90% , maxen eens per 2 weken afhankelijk van event-verdeling. Ik kan na de yoke namelijk max op deadlift altijd wel vergeten :o Dat heb ik de hard way geleerd.

Overigens wel een genot om band-training te doen na je deficits. Je vliegt omhoog ineens :D

Met bands is het vooral bovenin zwaar, of niet?

Terug
Naar boven