MuscleMeat

Sjorslog

Mooie training! Hoop dat je plannen ook zijn vruchten afwerpen!

balen van die 2 man die eruit gaat. Maar er komt dus wel wat voor terug. Nu maar afwachten wat he! ;)
Maar jij moet dus de papierwinkel doen? gelukkig hoef je het ze niet te vertellen. dat is echt een K klus...

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.462
Mooie training! Hoop dat je plannen ook zijn vruchten afwerpen!

balen van die 2 man die eruit gaat. Maar er komt dus wel wat voor terug. Nu maar afwachten wat he! ;)
Maar jij moet dus de papierwinkel doen? gelukkig hoef je het ze niet te vertellen. dat is echt een K klus...

Euh jawel, ik ben hun direct leidinggevende :o

@ Fab : midden en lock out ja, al merk ik wel dat het ook wat voor mijn grip doet en daar zit voor mij een zwak punt.

deficits doe ik voor mijn lift-off issues. Lockout is mijn sterkste punt eigenlijk, die is altijd sterk, ook bij mijn 1RM

Laatst bewerkt:
dat zijn stevige split squats !

barbell op de schouders?
barbell tussen de benen?
of met DB's?

• #3.465
barbell, nek. Zoals ze moeten ;)

barbell, nek. Zoals ze moeten ;)

Barbell nek fl**ker ik geheid om. Zelfs zonder wodka in mijn systeem :p

Persoonlijk vind ik 1 DB met één hand aan het rack lekker. Kan je nog wat extra cheat reps eruit persen
door je wat op te trekken bij de laatste reps :)

• #3.467
Ik flikkerde in het begin ook om, kwestie van gewicht omlaag en net zo lang oefenen tot je wel controle over je spieren hebt.

Voor mij is het lastig want ik heb die gescheurde banden op linkerknie, dat maakt 'm bijzonder moeilijk op dat been qua stabiliteit. Vreemd genoeg past je lichaam zich snel aan; ik merk nu dat mijn quads en glutes alles netjes overnemen en de boel op zijn plek houden.

Met db's vind ik 'm persoonlijk nergens op slaan, zeker niet als je je ook nog vasthoud. Je bent toch geen opa :p

Ik ga de bands niet dagelijks doen hoor! Verdeling is ongeveer zo : 1 keer bands, 3 keer deficits 60/70% en 1 keer normale werksets rond 80%/90% , maxen eens per 2 weken afhankelijk van event-verdeling. Ik kan na de yoke namelijk max op deadlift altijd wel vergeten :o Dat heb ik de hard way geleerd.

Zo lang jij jezelf niet in je VampierenKeldertje op kamika-esque wijze uit elkaar trekt vind ik het best. :)

Overigens wel een genot om band-training te doen na je deficits. Je vliegt omhoog ineens :D

Moet je eens eerst tegen banden tegelijkertijd een deficit deadlift doen en daarna helemaal los regulier......sky-rocketing :cool:.

De neuromotoriek is wat dat betreft een heel leuk en apart beestje, kwestie van zodanige africhting dat je voordat je de ME lifts doet, eerst maximale neuromusculaire efficientie bereikt.

tis een fijne k*t oefening inderdaad.. werkt perfect voor heel veel spieren, maar zo irritant om door die pijnbarriere heen te gaan en frustrerend als je je stabiliteit niet kunt houden..
ik heb altijd stabiliteits problemen met rechts (groot verschil tussen links en rechts), dat maakt ook dat ik hem niet zwaarder kan doen, maar stabiliteit is wel goed en snel te trainen hiermee.
overhead is voor stabiliteit nog beter..

• #3.474
Ik ga zo de kelder in. Zou het heel erg fijn vinden als het in mijn log ook daadwerkelijk over mijn trainingen gaat.
Het is geen veredelde dump/chat of pm box. Open een topic elders, stuur een PM of schrijf een brief, dan kan ik hier gewoon loggen.

Ik ga zo de kelder in. Zou het heel erg fijn vinden als het in mijn log ook daadwerkelijk over mijn trainingen gaat.
Het is geen veredelde dump/chat of pm box. Open een topic elders, stuur een PM of schrijf een brief, dan kan ik hier gewoon loggen.

adres?

sjors naakt

• #3.477
De exodus is verplaatst naar morgen dus ik kon nog een dagje bij V blijven.
Keldertraining dus:

Full oly squat

10 x 20
8 x 40
8 x 50
8 x 50

Sumo deadlift

8 x 40
5 x 50
5 x 60
5 x 70
5 x 80

geen idee waarom maar mijn glutes stonden hier in de fik

Block pulls flink gehannes met plates verzamelen.

5 x 50
5 x 80
5 x 100

en toen had ik al door dat het nergens op sloeg. Oefening is voor mij niet boeiend; vanaf de schenen is alles makkelijk. Disregard.

Pendlay row

8 x 40
8 x 40
8 x 50
8 x 50

Neck press MP gaat niet met de gescheurde borst, dus op advies van V btn geprobeerd, ging idd beter!

8 x 15
8 x 15
8 x 35
8 x 35 ( gekke ophoging heeft te maken met beschikbare plates )

Upright row

8 x 20
8 x 25
8 x 27.5
8 x 30
8 x 32.5

Side raise

8 x 5
8 x 7
8 x 7
8 x 8

Lying rear delt raise

15 x 5
12 x 7.5
10 x 10

Leg raise (bench) met bands > rode

20
15
12
10

Ey, wacht gewoon s ff met die presses. :mad:

Hoeveel weken staan er voor zo'n gescheurde borst? Blijft natuurlijk mooi om die gemiddeldes te verslaan, maar dit lijkt me wel erg vroeg. Streng he...

---------- Post toegevoegd 12 September 2013 om 21:56 ----------

Mooie sumo deads wel!

• #3.479
Ik mocht 6 weken geen direct borst-werk doen. Dat doe ik in principe ook niet echt :rolleyes:
Gaat de laatste dagen echt veel beter, ik word s'nachts ook niet meer wakker van de pijn. Hoesten en lachen gaat ook weer prima ^_^

Net je eerste stone uit de mal gehaald, moet m nog ff nabehandelen. Zal m morgen wegen. Kwam er erg mooi uit.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven