Fitness Seller

Sjorslog

balls for height!

ja hee, goed bezig hoor sjors

dag

Een woord : respect!

Super! en lekker trainen daar he!

Sjors heb je een voedingschema?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.429
Yep; ik cycle carbs. Hoog op trainingsdagen die bij RPB zijn, middel in gym en laag op rust.
Ik eet +250 boven onderhoud sinds enkele weken, mag ook wel meer eigenlijk. Moet iets aankomen ( kg of 4 bij voorkeur )
Ergens in november weer een diepe cut van 8 weken ( simpel contest prep dieet ). Daarna weer terug naar onderhoud en dan volgend jaar weer erboven als dat weer nodig is.
Ik val net zo snel af als ik aankom, dus voeding is voor mij altijd een makkelijk traject. Ik kan veel eten als dat nodig is, maar ook prima leven op 1000kcal.

Ik ga even naar de kelder trouwens :cool:

• #3.430
So much fun ^_^

Training in V's berging :p

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Deficit deadlift (plate)

5 x 50
5 x 70
5 x 90
3 x 100 ( straps ivm vinger )

Deadlift

3 x 80
3 x 90
3 x 100 ( straps ivm vinger )
3 x 110 ( straps ivm vinger )

Good morning

2 x 8 x 40
2 x 8 x 50

Full oly squat

10 x 20
8 x 40
8 x 50
8 x 60
8 x 70 PR

Full front squat

10 x 20
8 x 40
8 x 40
8 x 50
8 x 50

Barbell glute bridge

15 x 40
12 x 40
10 x 40
10 x 40
8 x 40

en ter afsluiting wat non stop barbell curls omdat het kan. Tel kwijtgeraakt, ergens eind 30, 20kg

:heart:

hahaha... eindelijk mag ze curlen in het squatrek ;)
zwaar netjes!

damn wat een crappy bankje staat daar tegen de muur :D

Goeie stats Sjors. Alle vrouwen van Nederland zouden je voorbeeld moeten volgen.

Goeie foto ook .... zonder Sjors zelf erop :(
Volgende keer beter? ;)

Wats met jou, mooiboy. Kan jij alleen benchen op gladde, snazzy bankjes in mooi afgewerkte gyms met gratis fruit en sportdrank? :roflol:

:roflol: ik heb ook een homegym in een schuur meid :roflol:

Doet me gewoon een beetje denken aan mijn eerste kettler bankje :p Die poten stonden ook zo kort op
mekaar. Als je aan het benchen was had je meer probs om dat bankje recht te houden dan de barbell
in balans. **** bosu balls, op een gammele bench benchen zorgt voor all kinds of gainzzz :roflol:

• #3.436
:roflol: ik heb ook een homegym in een schuur meid :roflol:

Doet me gewoon een beetje denken aan mijn eerste kettler bankje :p Die poten stonden ook zo kort op
mekaar. Als je aan het benchen was had je meer probs om dat bankje recht te houden dan de barbell
in balans. **** bosu balls, op een gammele bench benchen zorgt voor all kinds of gainzzz :roflol:

Oh zo, het leek even of je eng deed. Ik hou ervan :)

nvm

clean up on isle 172 apparently :p

Laatst bewerkt:
Mooie training!
en so what. crappy uitziende shit kan ook prima werken. :D

• #3.440
Dat bankje is anders een heel bijzonder bankje, met een hoge nostalgische waarde. Ik ga 'm koesteren tot ie uit elkaar valt ^_^

Terug
Naar boven