AndroidHealthClinic

Sjorslog

of een lichtgewicht beton? (en mogelijk een kleinere/geen foambal)
ik weet niet welke je nu gebruikt, maar 1800kg/m3 ipv 2400kg/m3 ofzo.

Heb ik al eens geprobeerd, kreeg ik een enorm poreuze, korrelige witte k*tsteen van (op de foto op de achtergrond) die ik nu nog een keer over kan gaan maken. Daarnaast is het nog een pak duurder ook. Hou het liever gewoon bij de Gamma betonmortel, die bewijst zijn goede diensten tot nog toe.

Was niet echt mijn bedoeling om om tips te vragen trouwens, verzin wel wat ;)
Toch bedankt.

Heb ik al eens geprobeerd, kreeg ik een enorm poreuze, korrelige witte k*tsteen van (op de foto op de achtergrond) die ik nu nog een keer over kan gaan maken. Daarnaast is het nog een pak duurder ook. Hou het liever gewoon bij de Gamma betonmortel, die bewijst zijn goede diensten tot nog toe.

Was niet echt mijn bedoeling om om tips te vragen trouwens, verzin wel wat ;)
Toch bedankt.

Aah ok.. Ik was van plan die mortel te gaan gebruiken namelijk, geen goed idee dus. Thanks for the heads-up, scheelt weer tijd en geld.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.503
Vreselijke training @ RPB

Pec trok als een malle, gebroken vinger zeurde en bonsde alsof ie eraf ging vallen en mijn energie-level was -100

Toch nog wel *iets* gedaan

Full squats

10 x 20
8 x 30
8 x 30
8 x 50

Log cleans horror met die vinger

5 x 50
3 x 55
3 x 60

Yoke

2 x 30 m leeg
2 x 30 m 100
2 x 30m 140
2 x 30m 150

Safety bar goodmorning

8 x 25
3 x 8 x 45

Deficit deadlift ( plate )

5 x 50
5 x 60
3 x 80
3 x 80
3 x 80

One arm db press

3 x 16 rechts
1 x 16 links > pec werd boos

GHR

5 x 8 x bw

Leg + kneeraises

2 * 4 x 10

Hoesten doet nu ook weer zeer, dus ik moet toch nog iets meer oefeningen gaan schrappen.
Morgen hersteltraining @ V's hok. Ik heb een mooie puimstenen blok gehad van Gijs die fantastisch is voor deficits *O*

Jij hebt ook elke keer weer wat hé.

ik gebruik gewoon straattegels voor deficits

• #3.507
handdoekje tussen de plates? werkt voor mij prima in elk geval, hoeveel plates stapel je dan?
en prima training toch, qua resultaten?

• #3.509
PLates zijn nooit helemaal plat (relief), dus je voet staat nooit helemaal ok op die dingen.
Vind zo'n steenblok echt veel fijner. Deze is ook lekker hoog, kan ik wel wat mee. Ik merk overigens enorme vooruitgang nu met de deficits. De frequentie doet ook precies wat ik hoopte. Rug is wel 1 grote harde, bobbelige massa, maar ik merk gewoon vooruitgang. Hopelijk blijft dat!

Resultaten wel prima, maar continu pijn is gewoon k*t. Dan sta ik meer te balen en te piepen dan dat ik in de oefening zit.
Je bent toch wat meer gespannen omdat je steeds moet uitkijken/dingen ontzien.

Had zo graag flips willen doen. Even geduld nog maar.

Je neemt niks tegen de pijn?
Ik weet ook wel dat dat niet de oplossing is, maar jij gaat toch niet stoppen met trainen.

• #3.511
Nee, de doc was daar nogal specifiek in. Absoluut geen ibu of andere pijnstilling omdat ik anders tijdens trainen niet ga aanvoelen waar de grens ligt. Heeft ie wel een punt, met pijnstilling doe ik vast iets achterlijks.

Voor de vingertop heeft het al helemaal geen zin; als je er met een veertje langs gaat voel ik het al. Enige wat helpt is de vinger niet gebruiken.

ferm klote inderdaad... herken veel van mezelf in je algemene situatie eerlijk gezegd
is gewoon gigantisch frustrerend om telkens van de ene k*tblessure in de andere te verzeilen

en ook al doet elke training pijn en mag je soms continu oefeningen beginnen schrappen, toch blijf je gewoon verder doen omdat stoppen geen optie is :D

wel nice dat je toch resultaten blijft boeken op deze manier :)

• #3.513
Het zijn niet eens echt blessures. De pec scheur komt door een hoekige steen ( er was nog geen ronde ) en de vinger is een werk-ongeluk. Met 6 trainingsdagen in redelijk volume en werk in een gym is de kans groter dat je gewond raakt natuurlijk.
Het zijn gelukkig ook geen wereldschokkende dingen, gaat vanzelf over!

true
kleinste concentratieverlies tijdens je sets kan soms al voldoende zijn om een lompe beweging te maken en iets te bezeren

Het zijn niet eens echt blessures. De pec scheur komt door een hoekige steen ( er was nog geen ronde ) en de vinger is een werk-ongeluk. Met 6 trainingsdagen in redelijk volume en werk in een gym is de kans groter dat je gewond raakt natuurlijk.
Het zijn gelukkig ook geen wereldschokkende dingen, gaat vanzelf over!
foei sjors, sinds wanneer is een blessure alleen een blessure als je ze bij het sportten opgelopen hebt :rolleyes:

• #3.518
ze heeft ook elke keer weer wat, hé.

Verveel jij je ofzo? Ik heb wel een suggestie, ipv domme one-liners posten in een trainingslog. Het heet:
Ga je benen trainen, toothpick.

Je kunt er eventueel nog een log over bijhouden.

Sinds dat de definitie van het woord is? ;)
oké ik zie dat wikipedia inderdaad deze enge definitie van het woord gebruikt.
In mijn woordenboek kan een blessure op allerlei manieren ontstaan, door sport, maar ook door vallen of werkgerelateerde veelvuldig voorkomende bewegingen (overbelasting) of foutief uitgevoerde bewegingen...
Maar als jij er minder last van hebt als je zegt dat het geen echte blessures zijn moet je dat natuurlijk doen ;)

• #3.520
oké ik zie dat wikipedia inderdaad deze enge definitie van het woord gebruikt.
In mijn woordenboek kan een blessure op allerlei manieren ontstaan, door sport, maar ook door vallen of werkgerelateerde veelvuldig voorkomende bewegingen (overbelasting) of foutief uitgevoerde bewegingen...
Maar als jij er minder last van hebt als je zegt dat het geen echte blessures zijn moet je dat natuurlijk doen ;)

Ik vind de duiding van mijn verwondingen echt ontzettend oninteressant :D

Terug
Naar boven