XXL Nutrition

Sjorslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.541
Mooi, misschien hebben ze tips. Ik heb een onverklaarbare angst in the hole. Par ram ik er zo 100 uit, maar de full ( die ook echt ATG is ) geeft me een wat ongemakkelijk gevoel boven de 60. Ik denk steeds dat mijn knie het niet houd onderin en ik niet meer omhoog kan. Vreemd genoeg is het niet de angst om op mijn kont te belanden ( is weleens eerder gebeurt ) maar een angst voor iets ergers > knie die opgeeft.
Terwijl dat helemaal nog nooit is gebeurd :o

Knee sleeves kopen als je die nog niet had.

Doe eens even je best svp.

• #3.544
V heeft ze in zijn kelder liggen, heb ze ook weleens gebruikt maar had niet het idee dat ik daar stabieler van werd.. Alleen was ik toen ook niet met werksets bezig dus wellicht moet ik zelf een paar aanschaffen en er consequent mee gaan trainen. Goed idee, thnx.
Merk nog belangrijk, of anything goes?

Heb zelf die van Titan, zijn heel erg goed. Houdt de knieën goed warm en geeft misschien mentaal ook net wat meer zekerheid.
De goeie maat hebben scheelt ook nogal he, heb een idee dat je vent wat grotere sleeves nodig heeft dan jij. Ff op www.goodlift.cz neuzen, staat ook een measuring chart bij.

Je kunt ze bij Ziyed bestellen denk ik?

Lekkere lp, kruipend naar huis? ;)

• #3.549
mooiste vind ik nog je legpress.

volgende keer 100 reps?:D

• #3.555
Korte pauze training:

Full squat

10 x 20
8 x 40
8 x 40
8 x 50
8 x 60

Deadlift against red band

8 x 40
5 x 60
5 x 70
5 x 80
3 x 90 dat was even vechten

Hammer curl

8 x 10
8 x 12
8 x 12
8 x 12

Cable curl

8 x 10
8 x 10
8 x 15
8 x 15

Reversed cable curl

8 x 15
8 x 20
8 x 25
8 x 25

Cable pulldown

8 x 25
8 x 30
8 x 35
8 x 40

Skullcrusher EZ

8 x 20
8 x 25
8 x 27.5
8 x 30

Bench dips

12 x bw
15 x bw
10 x 15kg plate
10 x 15kg plate

Wrist curls

10 x 5
10 x 6
10 x 7
10 x 7

Db hold

32kg : 1m 03 sec
34kg : 49 sec

Merk toch de afwezigheid van 1 vinger :p

---------- Post added 19 September 2013 at 20:35 ----------

Fijn te lezen dat ik ze niet voor niets doe.:cool:

nog geen last van het vake deadliften?

Nou ... zo een korte pauze training zou ik ook wel willen hoor! :D
lekker zo! Wel jammer dat die lastige vinger je nog zo dwars zit.

• #3.558
In tegendeel, ik herstel sneller :o
Normaal ben ik na een yoke of stevige rugtraining echt een week naar de klote, nu geen centje pijn. Ik voel 'm wel, maar niet meer die OMG MIJN WERVELS GAAN DOOD-pijn :p

Ik wil het niet jinxen, maar ik hoop dat het zo blijft. Het lijkt erop dat hetzelfde gebeurt als met dagelijks squatten.

---------- Post added 19 September 2013 at 20:43 ----------

Ik heb wel meer glute-pijn. Maar die foamrol ik nu, is zoooo lekker.

In tegendeel, ik herstel sneller :o
Normaal ben ik na een yoke of stevige rugtraining echt een week naar de klote, nu geen centje pijn. Ik voel 'm wel, maar niet meer die OMG MIJN WERVELS GAAN DOOD-pijn :p

Ik wil het niet jinxen, maar ik hoop dat het zo blijft. Het lijkt erop dat hetzelfde gebeurt als met dagelijks squatten.

---------- Post added 19 September 2013 at 20:43 ----------

Ik heb wel meer glute-pijn. Maar die foamrol ik nu, is zoooo lekker.

weet nie wat voor foamroller jij hebt, maar ik kan wel huilen vaak onder het foamrollen

maar ben dan ook wel een erg emotioneel persoon

• #3.560
weet nie wat voor foamroller jij hebt, maar ik kan wel huilen vaak onder het foamrollen

maar ben dan ook wel een erg emotioneel persoon

Serieus, het voelt voor mij als een totale ontlading. Ik lig echt te kronkelen van genot :roflol:
ZO lekker als die keiharde knopen eruit gaan. Ik heb veel kontpijn, sinds die dagelijkse lift erbij is gekomen dus voor mij is het de hemel op aarde.

Quads of IT band rollen vind ik minder; net als calves, dan kan ik ook wel janken

Terug
Naar boven