Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik het zo zie is het een ader? die gewoon iets minder druk erop heeft dan "deuken" ze in!
mooi voorbeeld! zie je exact dat die meuk alles onder poft! echt niet in mijn home gym hebben die meuk![]()

Geen idee, waarom zou die ineens gaan uitsteken? hij zat eerst goed( gewoon glad )
Dat klinkt plausibel, alleen is het niet de bedoeling dat daar ook maar iets afvalt. Daar moet vanalles bij juist. Damn you bf. What's next, puntige knietjes ?
Ik kan me niet herinneren dat ik dit vroeger heb gezien bij mezelf.
Vaak zie je daar ook wel lijnen komen hoor. Toch niets mis mee? Juist mooi vind ik. Moet alleen niet te worden natuurlijk.gewoon je kuiten die wat gespannen staan (gastrocnemius & soleus)
je hebt ze net getraind per slot van rekening

Ik zie links van mijn scheen wel deukjes komen nu die er eerst niet zaten
Krijg ik dan diamantjes van achteren ? Die wil ik namelijk !
@ Natty, ik val nu idd echt zo anders af dan vroeger. Ik herken mijn eigen lijf niet meer. Ook de groei is anders, nu gaan ineens mijn triceps belachelijk hard terwijl ik daar vroeger echt voor moest buffelen. Niet te volgen.
Ik zie links van mijn scheen wel deukjes komen nu die er eerst niet zaten
Krijg ik dan diamantjes van achteren ? Die wil ik namelijk !

Als je dat wilt, moet je donkey calve raises gaan doen met mack & mij op je rug![]()