SCREWBEAST
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 12%
Had ik ook niet anders gedacht... en als je leest zie je dat ook Mack!

En ben benieuwd hoe jouw PT er tegen aankijkt!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ga zwaarder in je SQ/DL/LP!LP heb ik niet, sq ook niet. Ik heb rom-dl, leg xtension, seated calf press/raise. Ik denk dat ik legpress ervoor in de plaats moet doen, dat is bewegingstechnisch het dichtst bij de lunge toch? ( naast sq )
Misschien lp en sq samen..even kijken of knie dat leuk gaat vinden (sq)
sq kan ik alleen sumo's doen, alle andere variaties gaat voorste kruisband steken en jammeren. Dus logisch dat voor de zekerheid sq eruit is gelaten.
LP heb ik nooit problemen. Misschien beter nu lp ipv lunge tot ik schema-overleg heb gehad.
sq kan ik alleen sumo's doen, alle andere variaties gaat voorste kruisband steken en jammeren. Dus logisch dat voor de zekerheid sq eruit is gelaten.
LP heb ik nooit problemen. Misschien beter nu lp ipv lunge tot ik schema-overleg heb gehad.
Heb je een squat met weinig gewicht die t*ring zwaar voeltBulgarian Split SquatsHeb je een squat met weinig gewicht die t*ring zwaar voelt
Probeer het eens in de smith?Ik ga het vragen volgende week! althans aan mijn begeleider, de pt's uit de gym zijn useless.
Iemand nog een alternatief voor lunges? Vandaag been-dag en ik heb besloten na wat uitzoekwerk dat ik lunges volledig uit mijn schema ga gooien. K*t oefening ( nu nog verkopen aan bg, maar ik denk dat ik het goed onderbouwd heb )
Wat kan ik vandaag erbij/ipv doen?
)Sinds ik dit gebruik nooit meer grip problemen gehadArnodsi, smith zelfde gezeik. Minder, maar niet zoals het hoort.
Anyway, leggers:
Romanian deadlift
wu 1 x 10 x 30kg
2 x 10 x 40kg
1 x 10 x 45kg
1 x 4/5 x 50kg ( stang glipt uit mijn handen, tot 2 x toe)
Leg extension
1 x 10 x 35
2 x 10 x 40
2 x 10 x 45
Seated calf raise voeten in + uit
3 x 10 x 65 in
3 x 10 x 65 uit
Gruwelijke brand. Gevloekt.
Leg press
2 x 10 x 60
1 x 10 x 65
1 x 10 x 70
Daily core: 4 planks 30 sec, pallof press 4 x 10 x 15
Daily cardio: later vandaag sprintjes @ bos met vriendin.
Ik heb verdomme nu al eelt op mijn poezelige handjes. Nope, ik kan dus prima hardlopen ( als ik maar uitkijk hoe ik mijn voeten neerzet want 1 verkeerde beweging en ik klap naar binnen )
@ Arnodsi: ik zie mezelf al sjouwen met een bak magnesiumIk heb verdomme nu al eelt op mijn poezelige handjes.
Het was ook meer het niet kunnen houden volgens mij, heel raar, niet eerder gehad!
en anders grip oefeningen gaan doen als de grip een probleem word!
ik zal je sparen 
Dat magnesium werkt echt fijn. Gebruik ze altijd bij de pull ups op de gladde stang, super spul dan.
Je handen gaan toch wel stuk, anders moet je van die handschoenen gaan dragen. Vind het zelf meer irritant maar goed misschien werkt het voor jou wel.

( echt lelijk, drie plekken naast elkaar van middelvinger naar pink op beiden handen
)