MuscleMeat

Sjorslog

• Topic Starter Topic Starter
Omdat ik 'm als 4e moet doen :eyebrow:

Was je dronken Mack?

lekker :p

Als je last hebt bij je rear laterals, doe dan een rear delt row ;) Of een facepull

Mooie workout... en dan wel recht staan bij zo'n foto hahaha.. moet jij toch weten met je achtergrond :D

Ja, ik ga sowieso even in overleg deze week want ik krijg daar geen progressie wegens pijn. Terwijl lat raise en upright rows altijd pijnloos zijn.

Echt, tranen in mijn ogen had ik na de eerste knak. ( en dom als ik ben kwam er ook een tweede )

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 13:40 ----------

Mooie workout... en dan wel recht staan bij zo'n foto hahaha.. moet jij toch weten met je achtergrond :D

Dat is cheaten voor mij want ik heb rechtop een vrij holle rug wegens teveel spier en dan schieten die billen natuurlijk sowieso naar achteren waardoor ze voller lijken. En ik wil niet dat ze voller lijken, ik wil dat ze het ZIJN:cool:

Ja, ik ga sowieso even in overleg deze week want ik krijg daar geen progressie wegens pijn. Terwijl lat raise en upright rows altijd pijnloos zijn.

Echt, tranen in mijn ogen had ik na de eerste knak. ( en dom als ik ben kwam er ook een tweede )

Dat is cheaten voor mij want ik heb rechtop een vrij holle rug wegens teveel spier en dan schieten die billen natuurlijk sowieso naar achteren waardoor ze voller lijken. En ik wil niet dat ze voller lijken, ik wil dat ze het ZIJN:cool:

Maar moet je nagaan hoe vol ze zijn als je cheat! hahaha! zit idd een mooie curve in ;)

For the record, dit was vorige maand:

Toen hing ie nog naar beneden:o

bil.JPG

Hoe zat het nou met ibu voor die KLOTE schouder? Beter veel ineens, of verspreid over dag?
Ik heb er nu 600mg ingeramd, die mag nog 2 keer right?

dat lijkt me aardig wat voor iemand van jouw gewicht. beter kijk je uit met dat soort rotzooi.

Euh, ibuprofen is best wel handig bij tendinitis.

Volwassenen en kinderen van 12 jaar en ouder
3-4 maal 1 tablet à 400 mg per dag (=24 uur) of 2 maal 1 tablet à 600 mg per dag.

Een bijsluiter is best handig:)

Ik heb hier alleen nog de strips liggen, van 200mg, 400mg en 600mg. Er was onlangs een discussie over wat primair de keuze is bij behandeling en ik ben vergeten of het nu beter 600mg in 1 keer was, of minder verdeeld over de dag.

Afgaande op de jouwe mag je of 4 x 400mg of 2 x 600mg. Dus totaal mag je of 1600mg of 1200mg. Arrrghh, the logic.

Ik heb hier alleen nog de strips liggen, van 200mg, 400mg en 600mg. Er was onlangs een discussie over wat primair de keuze is bij behandeling en ik ben vergeten of het nu beter 600mg in 1 keer was, of minder verdeeld over de dag.

Afgaande op de jouwe mag je of 4 x 400mg of 2 x 600mg. Dus totaal mag je of 1600mg of 1200mg. Arrrghh, the logic.

Die oudjes waarmee ik werk krijgen ook vaak genoeg 3x 600 mg voorgeschreven. En toen ik ibu moest voor verstandskiezen trekken ook 3x daags zo'n zakje van 600 of was dat zelfs nog meer???

als je 4 rekent wel ja ;)

maar zou niet te snel en te veel nemen.

Ja, dat dacht ik eerlijk gezegd ook. Ik houd die 3 x 600 wel aan. Thnx!

Heb je eigenlijk al geëxperimenteerd met die maaltijden??

We verwachten wel pics van die maaltijden natuurlijk! :meal:

Haha wie wilt dat nou niet..:o Foto Idd wat wazig haha maar genoeg genoeg ;p
Heb je een voor en na foto? Is altijd leuk om ze naast elkaar te zetten, geeft motivatie:D

PS: een knak?! auw, lijkt me vrij pijnlijk

@ Arnodsi: Oh allaaang; ik ga volgende week wel wat op de plaat zetten.

Ik heb voor vandaag alleen een kreeftenbisque ( from scratch ) met noordzee-garnaaltjes voor je

338465_2017501566075_225535552_o.jpg

Terug
Naar boven