XXL Nutrition

Sjorslog

Srsly? ik zou me een beetje aanstellerig voelen met dat relatief lage gewicht. Het is nog niet eens mijn bw :o
Maar ik heb wel liever grip natuurlijk.

Handschoenen vind ik helemaal erg; ik kan er niet tegen als er stof tussen handen en bar zit, want dan voel ik het niet ofzo. Ik hou mijn handen wel gewoon dicht :P ( echt lelijk, drie plekken naast elkaar van middelvinger naar pink op beiden handen :( )

Als je grip een probleem is waarom niet?!!

Handschoenen ga ik niet op reageren.. heb ik niet gelezen... ;)

• Topic Starter Topic Starter
Waar haal ik dat vloeibare spul dan?

Ik had kunnen weten dat het maar enkele seconden is van straps naar faps.

:rolleyes: ik zal je sparen :D

Nogmaals dan wel vloeibaar, het is niet in elke gym toegestaan poeder! En IMO zie je er dan uit als iemand uit een drugs lab overal pof op je :D

Net of dat vloeibare nergens aan gaat zitten. Even je handdoek erover halen en is weer schoon.

Ik kan me nog niets bij dat vloeibare voorstellen qua grip. Plakt het of maakt het je huid stroef?

Net of dat vloeibare nergens aan gaat zitten. Even je handdoek erover halen en is weer schoon.

Dat vloeibare droogt op Nat! (hahah wat leest dat stom weg! :D)

Ik zeg alleen dat in sommige gym's poeder als vloeken in de kerk is, ik gebruik vloeibaar als ik gripper training doe of zwaar in gewicht ga.. vind ik voor mijn eigen fijner dan die poeder pof!

En mijn bars etc etc zitten er echt niet onder... probeer het eens zou ik zeggen ;) Ze gebruiken het ook bij indoor klimmen juist omdat het niet afgeeft, daar heb je 2 stromen altijd een die puur wilt klimmen zonder pof etc etc en een die het fijn vind om met te klimmen.

Ik kan me nog niets bij dat vloeibare voorstellen qua grip. Plakt het of maakt het je huid stroef?

Stic-it plakt, vloeibare Mag droogt gewoon op en maakt je huid stroef!

deze gebruik ik zelf: http://klimwinkel.nl/catalog/vloeibaar-magnesium-250ml-p-489.html

Heb een hele emmer in mijn gym staan, dus ga niet zelf aanschaffen. Als het maar werkt ben ik tevreden:p

Ik ontdekte vanmorgen ook ineens een mysterieuze streep over mijn scheen. Het lijkt wel ingedeukt, alsof ik mijn scheenbeen heb beschadigd. Wat is dat in vredesnaam?

foto (12).JPG

bij ons mag magnesium niet, dus dan maar straps :trollface:

come at me

Nope, ik kan dus prima hardlopen ( als ik maar uitkijk hoe ik mijn voeten neerzet want 1 verkeerde beweging en ik klap naar binnen )

@ Arnodsi: ik zie mezelf al sjouwen met een bak magnesium :o Ik heb verdomme nu al eelt op mijn poezelige handjes.
Het was ook meer het niet kunnen houden volgens mij, heel raar, niet eerder gehad!
Zo groot hoeft dat bakje toch niet te zijn? :dunno:

1672yc1.jpg

Ik ontdekte vanmorgen ook ineens een mysterieuze streep over mijn scheen. Het lijkt wel ingedeukt, alsof ik mijn scheenbeen heb beschadigd. Wat is dat in vredesnaam?

Andere been heeft dat helemaal niet? Misschien ergens tegen aan gestoten?

Als ik het zo zie is het een ader? die gewoon iets minder druk erop heeft dan "deuken" ze in!

Je hebt gelijk. Mijn sardines passen er dan ook nog naast. :cool:
mooi voorbeeld! zie je exact dat die meuk alles onder poft! echt niet in mijn home gym hebben die meuk :D

Niet gewoon je scheenbeen wat uitsteekt?

Terug
Naar boven