AndroidHealthClinic

Sjorslog

Weet ik nog niet, ik vind het nu vooral afleiden. ( maar dat komt omdat ik ergens anders liever bulten en deuken zie )

Eens kijken of ik komende maand wonderen kan verrichten :rolleyes:

Denk dat het ook wat meer lijkt omdat je nog hoger vet % hebt. Als dat wat afneemt zal het minder diep lijken.

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij was het doel 20% voor de zomer. Moet lukken.

een maand is ook erg kort hoor om VEEL verschil te zien.
Gewoon blij zijn met elk beetje ;)

De nacht was om te janken! ( schouder )
Ik vermoed dat er helemaal geen tendinitis is maar dat ik met een gescheurde pees rondloop. Ik ga de HA dus maar even om een verwijzing vragen zodat ik foto's kan laten maken.
Na gisteren zijn vreemd genoeg de voorgaande klachten verdwenen ( heffen doet nu geen pijn meer ), maar bovenop de schouder zit nu een zwelling waaronder ik wat relief voel en als ik daar op druk dan doet dat dus pijn.

Wish me luck :o

Lief dagboek,

Huisarts zag het meteen, en gezien het beeld ( zwelling bovenop de schouder naar sleutelbeen ) was haar diagnose: scheurtje monnikkapsspier, wrs door de aangepaste manier van trainen voor de rotator-cuff irritatie :o mijn schouder hangt links nu een paar cm lager dus ik moest een mitella of sling dragen om het extra rust te geven.
Ik mag naar een diagnostisch centrum zodat ik niet nog meer stuk maak.

Wel gewoon trainen tot zover het gaat :P

Liefs,
Een anoniempje.

Kusje er op van Porter.

Voelt nu al beter, dank je wel.

Rust in mitella maar wel trainen? Lijkt me niet zo verstandig.

Welnee, gezien de dagindeling ( en het feit dat ik keuzes wilde maken ) was haar beste optie wel trainen, maar dan de rest van de dag tot aan avond in mitella hangen. Teveel rust mag namelijk ook niet > frozen shoulder.
Deze huisarts is zelf een atleet, ze zal het wel weten en laat diagnostisch centrum maar kijken hoe het in de toekomst verder moet.

---------- Post toegevoegd Tue 26 Feb 2013 om 12:03 ----------

En wanneer ga jij eigenlijk naar een dokter, lamme tak :P

Deze lamme tak heeft nog geen tijd deze dagen. Druk aan de studie. Hoop eind van de week.

Als zij het zegt, maar zit verschil in even bewegen of trainen. Zou oppassen want je trainde al aangepast he;)

Jaja, ben super voorzichtig. Nu echt!

Wel gaan hoor. Zweer het op je biceps!

Work:

Dumbbell incline BP
wu 1 x 10 x 4kg
3 x 8 x 8kg
1 x 7 x 9kg

Dumbbell fly
wu 1 x 10 x 4kg
1 x 8 x 7kg
3 x 8 x 8kg

Machine BP
wu 1 x 10 x 15kg
1 x 8 x 20kg
2 x 8 x 25kg

Dumbbell shoulder press
wu 1 x 10 x 4kg
2 x 8 x 6kg
1 x 8 x 7kg

Elke keer als ik denk dat ik er niks van ga bakken, heb ik een fantastische training. Volgens mij moet ik niet naar de fysio maar naar de hoofddokter. :rolleyes:

Daily core: 4 x 30s planks, 4 x 30s side planks l/r
Daily cardio: 15 min hardlopen Hiit

^_^

Elke keer als ik denk dat ik er niks van ga bakken, heb ik een fantastische training. Volgens mij moet ik niet naar de fysio maar naar de hoofddokter. :rolleyes:

Daily core: 4 x 30s planks, 4 x 30s side planks l/r
Daily cardio: 15 min hardlopen Hiit

^_^

Nice! Op trainen met een kwetsuur ga ik niks zeggen, gezien u toch naar een hoofddokter moet ;) :D

Deze lamme tak heeft nog geen tijd deze dagen. Druk aan de studie. Hoop eind van de week.

Als zij het zegt, maar zit verschil in even bewegen of trainen. Zou oppassen want je trainde al aangepast he;)

Kunnen jullie samen gaan maby krijg je wel korting :cool:

Dok zei dat het mocht! ik ga zo braaf een sling ophalen en mijn arm erin hangen.

Dok zei dat het mocht! ik ga zo braaf een sling ophalen en mijn arm erin hangen.

Hahaha tegenover mij hoef je je eigen niet te verdedigen schat! ;)

Neem je rust, herstel en pas je trainingen aan je bent een grote meid (in de juiste zin van het woord!) :D

By the way: je rug komt ook al goed eruit zo!

En heb je nog wat gegeten vandaag? :D

wel mooi klote Sjors! Maar ondanks dat.. Zeer netjes getraind.. Dok zal t wel weten..

Terug
Naar boven