AndroidHealthClinic

Sjorslog

Je gaat daar echt niet breder worden. Het is echt een flauwekul mythe die thuishoort in de AS-sectie.
Mack is wrong. Niet vaak, nu wel.

Dan is alles flauwekul mijn inziens. Spieren groeien als je ze traint en juist dieet volgt, ook daar.

Zoveel groeien ze niet in volume, worden hoogstens wat gedefineerder, zeker als je ondertussen ook droger wordt.
Bovendien lopen ze schuin naar binnen en oogt het juist gestroomlijnder zelfs als je er al een cm bij krijgt in je taille.

Vind dat heel mooi bij vrouwen, dus train ze ook wekelijks en dat werkt!
Sws geen slecht idee om je gehele core te trainen.

Uiteindelijk lijkt het misschien smaller omdat het strakker is en je rug meer vormen gaat krijgen. Maar wil niet zeggen dat je taille niet gegroeid is;)

---------- Post toegevoegd Wed 27 Feb 2013 om 22:09 ----------

Zoveel groeien ze niet in volume, worden hoogstens wat gedefineerder, zeker als je ondertussen ook droger wordt.

Vind dat heel mooi bij vrouwen, dus train ze ook wekelijks en dat werkt!
Sws geen slecht idee om je gehele core te trainen.

Nee, zullen niet gigantisch veel groeien zoals sommige delen van je lichaam.

Core is wel belangrijk ja, altijd goed om te trainen.

Gaat toch ook om hoe het eruit ziet, niet om hoeveel je meetlint exact aangeeft?

Dan is alles flauwekul mijn inziens. Spieren groeien als je ze traint en juist dieet volgt, ook daar.

Wat je zegt klopt, maar er zijn 3 belangrijke punten die je mee dient te wegen m.b.t. de obliquus:

- De obliquus hebben, in vergelijking met de meeste andere spiergroepen, een zeer gering groei-potentieel.

- Ze hebben een anatomische vorm en bevinden zich op een positie waardoor/waarbij hypertrofie nauwelijks waarneembaar is.
Dit komt o.a. doordat toename van myofibrillen en radiaal proces is waarbij een groot deel van de verdikking naar binnen/achteren gericht is ergo onzichtbaar is aan de waarneembare buitenkant.

- Een on-esthetische verdikking van de taille vaak veroorzaakt wordt door extreme orgaangroei in de buikholte (GH-Gut) die de obliquus naar buiten drukt en niet door de dikte van de obliquus zelf.

• Topic Starter Topic Starter
Om echt een dik middel ervan te krijgen moet je zowel roids als supergenetics mee hebben. Anders is het gewoon niet mogelijk. Die spieren kunnen helemaal niet zo dik worden, dus het is echt niet waar dat het wordt afgeraden omdat je er je taille mee verpest. Het zou wel afgeraden moeten worden omdat veel mensen die oefening als een debiel doen.

Het taille verhaal valt echter in de categorie vrouwen-uitspraken ' ja, ik doe liever cardio hoor want van gewichten word ik veel te breed '

You ****ing wish :rolleyes:

Ziet mij niet zeggen dat je er echt een huge middel van gaat krijgen. Jij beweert dat je daar niet breder kan worden;) En ik zeg dat dat zeker wel kan, hoeveel boeie maar wordt wel breder

---------- Post toegevoegd Wed 27 Feb 2013 om 22:18 ----------

Gaat toch ook om hoe het eruit ziet, niet om hoeveel je meetlint exact aangeeft?

Daar gaat het inderdaad om;) Spiegel is het belangrijkste.

Nee, je gaat daar echt niet breder worden. Wel strakker.

Daar breder worden doe je zo:

wishing-girl.jpg

Harpep is right ... Harpep is 99% of the time right. Listen to Harpep

licht een beetje aan je bouw en je spierontwikkeling. Het ziet er bij iedereen toch weer anders uit.Ik train wel obliques en ze steken ook een beetje uit...gelukkig maar, anders ben ik echt wel dun, nu een taille van 63cm. Ik vind het gevoel van obliques trainen ook wel heel lekker :-)

Als het te breed word naar je zin, kun je altijd minderen in oefeningen voor obliques, toch?

licht een beetje aan je bouw en je spierontwikkeling. Het ziet er bij iedereen toch weer anders uit.Ik train wel obliques en ze steken ook een beetje uit...gelukkig maar, anders ben ik echt wel dun, nu een taille van 63cm. Ik vind het gevoel van obliques trainen ook wel heel lekker :-)

Als het te breed word naar je zin, kun je altijd minderen in oefeningen voor obliques, toch?

:eek: Discussie nr. 2:eek:

:roflol:

Ik ga zo trainen hoor! :P

Work:

Full squats
2 x 10 x 20kg w.u.
2 x 8 x 30kg
2 x 8 x 35kg

Romanian deadlift
1 x 10 x 20kg w.u.
3 x 8 x 40kg

Seated calf raise
w.u. 1 x 10 x 40kg
\/ stance 3 x 10 x 65kg
/\ stance 3 x 10 x 65kg

Leg extension
3 x 8 x 35kg < cried like a biotch

Daily core:
hyper's @ 3 x 10 x 10kg

Pallof press 3 x 10 x 20kg

Daily cardio: 15 min hardlopen hiit

fijn he cardio na wheels?

haha gaat dan zo klote.

Doe je wheels 1x per week?

Echt, de horror.

Nu die squats erbij zitten is het duckwalking de deur uit. Ik moet er niet aan denken dit meer dan eens per week te moeten doen. Nog niet in elk geval :o

haha is toch juist goed?
Elke traning moet je kapot zijn, wat doe je anders in de gym;)
Cardio blijft paar dagen klote nu haha

Mijn begeleider kwam met een lesje muscle-mind connection vanmorgen en er ging wel een lampje branden in de gym.

Die leg extension ging alsof ik een tweeling baarde, met veel OMFG en OH GOD PLEASE HELP ME's.
Ik moet nu eerst even bijkomen en dan vind ik het wrs ook awesome :P

Terug
Naar boven