AndroidHealthClinic

Sjorslog

• Topic Starter Topic Starter
150 gr carbs zit ik ;)
Voelt niet low in elk geval.

Ik zit op 100 :)voelt heel laag haha

Hardcore ; kan je nog wel bench pressen???

Jwz ik eet al bambix ewa

baby+photo.png

Rijstebloem vanille :D

Natural?
Nee joh, rijstebloem vanille met eieren :heart:

Sssssshitttt... Is goed laatste reactie en dan zijn jullie en U van me af....

Dacht dat het misschien daarmee te maken had met die koolhydraten.. Want ik DACHT een x een goede dieet te houden door geen koolhydraten meer te nuttigen.. Alleen groentes en vlees/vis.. Ik viel in een week 10kilo af.
Kromp ineen, en had weinig fut en kracht meer (niet dat ik dat ooit had trouwens).

Ik las dat iemand een opmerking had over de vooruitgang van bankdrukken, dat er weinig progessie zou zijn... Bij een Topic van mij las ik dat U geen rijst, aardappelen, brinta en havermout ad... En aangezien ik redelijk goed kon rekenen....

Deed ik 1 + 1 = 2

Maar ja, mijn vaud, hier mijn welgemeende excuses... Succes met de voedings en trainingsschema... (daar heb ik nooit aangetwijfeld of die wel goed in elkaar steken).

Tjalla, laterz, doei, bye, adios, de mazzel...........

Sssssshitttt... Is goed laatste reactie en dan zijn jullie en U van me af....

Dacht dat het misschien daarmee te maken had met die koolhydraten.. Want ik DACHT een x een goede dieet te houden door geen koolhydraten meer te nuttigen.. Alleen groentes en vlees/vis.. Ik viel in een week 10kilo af.
Kromp ineen, en had weinig fut en kracht meer (niet dat ik dat ooit had trouwens).

Ik las dat iemand een opmerking had over de vooruitgang van bankdrukken, dat er weinig progessie zou zijn... Bij een Topic van mij las ik dat U geen rijst, aardappelen, brinta en havermout ad... En aangezien ik redelijk goed kon rekenen....

Deed ik 1 + 1 = 2

Maar ja, mijn vaud, hier mijn welgemeende excuses... Succes met de voedings en trainingsschema... (daar heb ik nooit aangetwijfeld of die wel goed in elkaar steken).

Tjalla, laterz, doei, bye, adios, de mazzel...........

Relax!, beetje plagen mag toch? :rolleyes:

Mijn BP is k*t, dat weet iedereen. Ik heb weer andere sterke stats.
Dat komt niet door aardappels (srs).
Ik voelde me echt niet aangevallen, dus moet jij ook niet doen. Het is ook een lastig te lezen log geloof ik.

hey zeg wat gaan we hier nu krijgen... gaan we iemand een beetje lopen afbreken in haar eigen log.

Heeft sjors jullie ergens op de teentjes getrapt of zo?

hey zeg zullen we vanaf nu enkel nog positieve comments plaatsen, wat een schande is het toch, kritiek uiten op iemands trainingen.
Trainen doe je toch enkel voor het goede gevoel zeker !!!

hey zeg zullen we vanaf nu enkel nog positieve comments plaatsen, wat een schande is het toch, kritiek uiten op iemands trainingen.

trainen doen we om een fysiek als Zyzz te kweken! :p

Ben je mal. Ga maar los hoor. Wat is er nog meer mis met mijn training?

Ben je mal. Ga maar los hoor. Wat is er nog meer mis met mijn training?

1. U suck!!
2. u lift like a lil girl :P
3. u eat too lil carbs
4. u suck
5. can i squeeze? :p

P.S. did i already say that u suck?

P.S.S. thanx for karma, here's some shoarma :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven