Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En alle cardio
Ja 60 kilo lukt net 8x
Daarvoor deed ik 80 kilo 12x

Havermout eten, gaat iedereen hier 100kg van pressen. You better recognize
---------- Post toegevoegd Tue 5 Mar 2013 om 22:18 ----------
Maak daar maar 8 van straks met de nieuwe junkdag![]()

zoooo freaking lekker!
nomnom
Sssssshitttt... Is goed laatste reactie en dan zijn jullie en U van me af....
Dacht dat het misschien daarmee te maken had met die koolhydraten.. Want ik DACHT een x een goede dieet te houden door geen koolhydraten meer te nuttigen.. Alleen groentes en vlees/vis.. Ik viel in een week 10kilo af.
Kromp ineen, en had weinig fut en kracht meer (niet dat ik dat ooit had trouwens).
Ik las dat iemand een opmerking had over de vooruitgang van bankdrukken, dat er weinig progessie zou zijn... Bij een Topic van mij las ik dat U geen rijst, aardappelen, brinta en havermout ad... En aangezien ik redelijk goed kon rekenen....
Deed ik 1 + 1 = 2
Maar ja, mijn vaud, hier mijn welgemeende excuses... Succes met de voedings en trainingsschema... (daar heb ik nooit aangetwijfeld of die wel goed in elkaar steken).
Tjalla, laterz, doei, bye, adios, de mazzel...........

hey zeg wat gaan we hier nu krijgen... gaan we iemand een beetje lopen afbreken in haar eigen log.
Heeft sjors jullie ergens op de teentjes getrapt of zo?
hey zeg zullen we vanaf nu enkel nog positieve comments plaatsen, wat een schande is het toch, kritiek uiten op iemands trainingen.
Trainen doe je toch enkel voor het goede gevoel zeker !!!

hey zeg zullen we vanaf nu enkel nog positieve comments plaatsen, wat een schande is het toch, kritiek uiten op iemands trainingen.
Trainen doe je toch enkel voor het goede gevoel zeker !!!
Ben je mal. Ga maar los hoor. Wat is er nog meer mis met mijn training?