AndroidHealthClinic

Sjorslog

• Topic Starter Topic Starter
Legwork:

Full squats

1 x 20 x 20kg
1 x 15 x 25kg
1 x 15 x 30kg
1 x 10 x 35kg

Romanian Deadlift

1 x 15 x 20kg
1 x 15 x 30kg
1 x 10 x 40kg
1 x 10 x 50kg

Seated calf raise \/ stance

1 x 10 x 50kg
1 x 10 x 60kg
1 x 10 x 65kg

Seated calf raise /\ stance

1 x 10 x 50kg
1 x 10 x 60kg
1 x 10 x 65kg

One legged calf raise

1 x 15 x 25kg
3 x 10 x 30kg

Leg extension

1 x 15 x 25kg
1 x 10 x 30kg
1 x 10 x 35kg
1 x 10 x 40kg

Daily core: pallof press 3 x 10 x 20kg + 50 superdogs l/r

Daily cardio: 20 min helling 13% @ 6km p.u.

Alles natuurlijk in perfect stretsj en skwiez
tumblr_luic12Xjd31qlygm0o1_250.gif

Ik zweet al een kwartier na, dus volgens mij was het een goede w.o. ^_^

Laatst bewerkt:
Ziet er weer goed uit je training. Lekker lam nu?

Ik denk niet dat er veel gelopen gaat worden vandaag.

Muscle confusion starts to pay off.

nice work ... veel kuitwerk ook. Zal je wel hebben gevoeld bij die inclined wandelen

Juist wel blijven bewegen anders kom je niet meer omhoog straks:eek:

I try :o

De helling heeft me echt gesloopt. Iets met foetushouding en huilen. Toch ga ik me niet aanstellen vandaag en nog wel naar de supermarkt wandelen. Denk ik :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Fri 8 Mar 2013 om 14:08 ----------

nice work ... veel kuitwerk ook. Zal je wel hebben gevoeld bij die inclined wandelen

En of!

I try :o

De helling heeft me echt gesloopt. Iets met foetushouding en huilen. Toch ga ik me niet aanstellen vandaag en nog wel naar de supermarkt wandelen. Denk ik :rolleyes:

je kan iemand vragen of ze je in de winkelkar rond duwen en terug naar huis ;)

Bestel je ze online en laat je bezorgen:roflol:

Muscle confusion starts to pay off.

Het begint idd eindelijk te werken. Bestes w.o. ever. Mijn waterflesje heb ik stukgebeten.

---------- Post toegevoegd Fri 8 Mar 2013 om 14:15 ----------

Bestel je ze online en laat je bezorgen:roflol:

Topidee, ware het niet dat er geen bezorgdiensten zijn die dezelfde dag nog leveren. Er zit niets anders op dan zelf te gaan. Ik ontwijk de bruggetjes gewoon; dan maar omlopen.:cool:

lekker veel kuitwerk idd;) goed bezig!
weekend niet trainen??

Jawel, morgen nog ( armen )

okee, nou dan zeg ik nog niet: geniet van je rustdag maar geniet van je training morgen;) jij mag nog een keer.

Is er zo'n groot verschil in de stand van je voeten bij kuitwerk?

Ik heb altijd begrepen dat de kuit uit 2 stukken bestaat; de gastrocnemius en soleus. De voetpositie bepaalt welk deel geactiveerd wordt. Voeten naar binnen pakt buitenkant, voeten naar buiten de binnenkant. Voeten normaal werkt in principe op beide delen, maar ik heb het idee dat mijn kuiten veel harder groeien sinds ik ben gaan isoleren.

ik heb altijd begrepen dat de kuit uit 2 stukken bestaat; de gastrocnemius en soleus. De voetpositie bepaalt welk deel geactiveerd wordt. Voeten naar binnen pakt buitenkant, voeten naar buiten de binnenkant. Voeten normaal werkt in principe op beide delen, maar ik heb het idee dat mijn kuiten veel harder groeien sinds ik ben gaan isoleren.

+1

Zeker fijn de verschillende standen. Doe ze zelf recht, binnen en buiten zowel staand als zittend. It burns..... :p

Ik heb altijd begrepen dat de kuit uit 2 stukken bestaat; de gastrocnemius en soleus. De voetpositie bepaalt welk deel geactiveerd wordt. Voeten naar binnen pakt buitenkant, voeten naar buiten de binnenkant. Voeten normaal werkt in principe op beide delen, maar ik heb het idee dat mijn kuiten veel harder groeien sinds ik ben gaan isoleren.
Ow, weeral wat bijgeleerd :P

Zeker fijn de verschillende standen. Doe ze zelf recht, binnen en buiten zowel staand als zittend. It burns..... :p
Ik doe ze nooit en als ik ze doe, doe ik de normale stand en maar 1 set (60reps) :o

Absoluut; tussen de sets door zit ik altijd met mijn benen tegen mijn borst aangetrokken om de brand te laten wegtrekken :o

Mooie training sjors!! Deadlift gaat netjes ;)

Terug
Naar boven