SCREWBEAST
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me niet, want die staat op dinsdag in mijn schema
Mijn schouders zijn gesplitst he; maandag voor, di achter, woe zij

Dat doe je handig met die DB in je knieholte. Ga ik onthouden.
Dat denk ik wel, ik vroeg of dat betekende dat ik niet kon opbouwen met trainen en hij zei dat je in principe gewoon moet trainen zoals je wil. Voor pijnlijke episodes kon ik gewoon biofreeze inzetten als pijnstiller.
Het valt wel meer op zijn plek; die pijn zat er al zo lang >10 jr en ik had er alleen in de wintermaanden echt last van en soms bij belasting.
artrose is nog wel iets anders dan artritisch hé... niet verwarren
Zwem je ook af en toe? Misschien is dat ook goed ter afwisseling en ook nog eens goed voor al je spieren![]()
En hoe zit het met je eten? Belangrijk dat je alle juiste voedingsstoffen voor je botten binnen krijgt.
Zou wel uitkijken met belasting als je meer pijn hebt. Dan misschien beter te zwemmen of een sauna te nemen en het niet teveel te belasten tot die pijn weer weg trekt. Dat is natuurlijk t nare van artrose, die episodes.

De bloedtest is om te kijken of ik pos ben voor RA. Als dat het niet is; dan vermoed hij artrose ( qua beeld )
Het is schijnbaar belangrijk om te weten welke van de 2 het is omdat de behandeling verschilt.

Ik zit behoorlijk over de norm qua vit en mineralen. Doc heeft me daar een lintje voor gegeven
De bloedtest is om te kijken of ik pos ben voor RA. Als dat het niet is; dan vermoed hij artrose ( qua beeld )
Het is schijnbaar belangrijk om te weten welke van de 2 het is omdat de behandeling verschilt.
Zwemmen ben ik dol op; als dat helpt ga ik het zeker doen.

)Mooi dat dat allemaal goed zit dan. Dan hoef je dat evt. niet aan te passen en ben je al op de goede weg
Zwemmen altijd gedaan, maar nu zie ik zelden nog een zwembad. Heb er niet echt de tijd meer voor.
Heb nog wel wat tips voor je als je dat erbij wilt gaan doen.
Ik ken alleen het beeld van RA; mijn moeder heeft soms zulke episodes dat ze morfine moet slikken tegen de pijn.
Kan ze ook niets beetpakken bijvoorbeeld met haar hand. ( dat wil ik dus niet)
Zij is wel pijnvrij als het lekker weer is; vocht lijkt het vooral te triggeren.
Artrose weet ik niets van; ik ga er wel over lezen als ik de diagnose heb. Ik ben wel een beetje een blind paard die het al gauw best vind als ik maar kan trainen.