MuscleMeat

Sjorslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.021
Work:

Full Squats

1 x 15 x 20kg
1 x 12 x 25kg
1 x 10 x 30kg
1 x 10 x 35kg
1 x 8 x 35kg

Romanian Deadlift ( met straps wheeee )

1 x 15 x 25kg
1 x 12 x 35kg
1 x 10 x 40kg
1 x 10 x 50kg < ze hebben dus geholpen, geen grip issue meer.

Seated Calf raise \/ stance

1 x 15 x 60kg
1 x 12 x 65kg
1 x 10 x 70kg

Seated Calf raise /\ stance

1 x 15 x 60kg
1 x 12 x 65kg
1 x 10 x 70kg

Single legged calf raise l/r

1 x 15 x 20kg
1 x 12 x 30kg

Leg extension
1 x 15 x 30kg
1 x 12 x 35kg
1 x 10 x 40kg
1 x 5 x 40kg

Daily core: Side planks l+r , 45sec x 4

Daily cardio: 15 min helling 13% @ 6 km p/u METS 10

Ontzettende ruktraining qua focus, met dank aan die mong**l die zonodig bij elke rep zijn longen uit zijn lijf moest schreeuwen en niet luistert als je vraagt of ie minder debiel kan doen.
Ik wens hem eeuwige jeuk.

Heb je nou bij al je setjes straps gebruikt?

Nice train lady!

• #1.023
Whoops, ik bedoel: alleen bij de laatste set.

Ik kom pas boven de 40kg in de problemen qua grip met rechts. Heb 'm dus ook alleen rects gebruikt.

Ziet er toch weer nice uit je training! Die laatste 2 squats met 35 konden er niet meer uit? :p

Behoorlijk irritant als mensen echt zoveel lawaai maken dat ze de hele boel bij elkaar schreeuwen.
Lijkt mij nu niet echt nodig, behalve als je echt mega veel gewicht verplaatst kan ik me t enigszins voorstellen.

• #1.026
Ziet er toch weer nice uit je training! Die laatste 2 squats met 35 konden er niet meer uit? :p

Behoorlijk irritant als mensen echt zoveel lawaai maken dat ze de hele boel bij elkaar schreeuwen.
Lijkt mij nu niet echt nodig, behalve als je echt mega veel gewicht verplaatst kan ik me t enigszins voorstellen.

Hij deed het bij elke rep. Hele machine ging ook heen en weer. Hij was niet eens aan het trainen, maar gewoon gewichten aan het verkrachten. Ik begrijp het echt niet. Wat kom je doen?

Baalde wel dat ik me er niet voor kon afsluiten. Dat moet ik echt gaan leren.

En ja; laatste 2 kwamen niet meer :o

Ontzettende ruktraining qua focus, met dank aan die mong**l die zonodig bij elke rep zijn longen uit zijn lijf moest schreeuwen en niet luistert als je vraagt of ie minder debiel kan doen.

Jij bent echt hilarisch :roflol:

Mooie training trouwens! Hihi

Hij deed het bij elke rep. Hele machine ging ook heen en weer. Hij was niet eens aan het trainen, maar gewoon gewichten aan het verkrachten. Ik begrijp het echt niet. Wat kom je doen?

Baalde wel dat ik me er niet voor kon afsluiten. Dat moet ik echt gaan leren.

En ja; laatste 2 kwamen niet meer :o

Heb je geen muziek mee? misschien helpt dat wel, even extra hard zetten.

Had laatst 2 stinky's naast me staan, wordt je ook niet vrolijk van en zat dus ook bijna op de grond bi squat:mad:

Volgende keer beter en dan die 2 reps er ook uithalen.

Vast een muscle confusion discipel.

• #1.031
Heb je geen muziek mee? misschien helpt dat wel, even extra hard zetten.

Had laatst 2 stinky's naast me staan, wordt je ook niet vrolijk van en zat dus ook bijna op de grond bi squat:mad:

Volgende keer beter en dan die 2 reps er ook uithalen.

Nee, ik kan er niet tegen als mijn zintuigen zijn afgesloten als ik train. KLinkt vast supersuf, maar is helaas zo.
Op dit soort momenten baal ik daar wel van ja!

Stinkmensen zijn ook erg. Eigenlijk is trainen gewoon 1 grote survival :o

---------- Post toegevoegd Fri 15 Mar 2013 om 13:35 ----------

Vast een muscle confusion discipel.

Hij had een nieuwe techniek; naast grunten schudde hij ook met de machines. Keihard trekken en slingeren en kapot maken.

Denk dat het ook wat wennen is hoor dat je afgesloten wordt. Ik had er eerst ook helemaal niks meer maar hou ook niet altijd van het geluid om me heen of salsa muziek tijdens trainen. Vooral met squats had ik er niks mee, maar gaat nu prima.

Zeker een survival soms. Stinkende mensen, lawaaiige mensen, gewichten die rondslingeren. haha.

• #1.034
Bij ons draaien ze van die glijerige soul. Zo glijerig dat je bij sommige nrs echt 2 keer nadenkt voor je bukt :o

Misschien toch maar proberen wel met oordopjes in. Het kan niet erger zijn dan schreeuwers.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Mar 2013 om 15:08 ----------

Ik woon in hartje centrum UT. Daar is geen plek voor een homegym; of ik moet alles in de tuin neerzetten:o

Ik voel me altijd zo autistisch als ik rondloop met oordopjes.

• #1.036
Dat is het ook. Maar gains vs autisme. Ik kies gains.

Gain macht frei.

altijd muziek in, of ik moet met iemand samentrainen.
Afsluiten van alles om je heen, jij en de gewichten.
Spiercontrole.spiercontrole.spiercontrole:P

en af en toe mee schreeuwen en bouncen op de beats natuurlijk haha :D

Ik voel me altijd zo autistisch als ik rondloop met oordopjes.
Care

Anders komt er een of andere oude lul fitnessboekjes verkopen :roflol: of mensen beginnen random tegen je te praten ...
Allemaal goed en wel, maar doe dat na mijn training!

Vrouwen en gains?

Terug
Naar boven