XXL Nutrition

Sjorslog

amen Natty.. Zo doe ik t ook! Niks geen cardio ieuw

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.062
Ik zit al op 1745cals , als ik nog verder zak dan blijft er niks over denk ik.

( heb nu wel de cardio kunnen reduceren van half uur naar kwartier, in ruil voor voeding :o )

Ik zit al op 1745cals , als ik nog verder zak dan blijft er niks over denk ik.

( heb nu wel de cardio kunnen reduceren van half uur naar kwartier, in ruil voor voeding :o )

Maybe zit je wel beetje aan de lage kant. Als je 1745kcal hebt en ook nog cardio daarnaast doet.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Mar 2013 om 20:18 ----------

amen Natty.. Zo doe ik t ook! Niks geen cardio ieuw

Inderdaad zo lang mogelijk uitstellen:D

Ja 1750kcals is ook niet veel natuurlijk.. als je nl op t weinig zit gaat je lichaam het juist vasthouden ipv loslaten hé

Op hoeveel kcal zit jij dan miss?

pff verschilt nogal hoor..momenteel zo rondt de 2000kcal. denk ik.maar soms ook minder en soms ook meer.. Als ik weer vetter word ga ik weer schrappen in mijn voeding..
Plus het hangt er natuurlijk ook vanaf wat iemand voor werk doet, snelle verbranding etc.. word nooit echt rekening mee gehouden maar het is natuurlijk wel van invloed.
Als Sjors op 1750kcal niet echt afvalt en cardio erbij gooit..zou ze miss wel op te laag kunnen zitten..
Ik spreek uit ervaring, dat als je op te laag zit,je lichaam t lekker gaat vasthouden voor slechte tijden:(

• #1.067
Maybe zit je wel beetje aan de lage kant. Als je 1745kcal hebt en ook nog cardio daarnaast doet.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Mar 2013 om 20:18 ----------

Inderdaad zo lang mogelijk uitstellen:D

Qua resultaten niet; op 1845 gebeurde er niet zoveel ( krap 500gr per week ). Nu gaat ie lekker ( 800ong)
Hoef het ook niet lang te doen goddank.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Mar 2013 om 21:00 ----------

Voor de duidelijkheid: ik val zowel op 1845 als 1745 af hoor, alleen 500 pw was niet goed genoeg.
Dus kreeg ik de keuze: meer cardio? of minder eten?

Je begrijpt dat ik koos voor minder eten. 100cals is peanuts. Nu gaat het lekker rond 800gr-kilo pw, maar daar zit ook wel vocht bij want ik pies me een ongeluk

Qua resultaten niet; op 1845 gebeurde er niet zoveel ( krap 500gr per week ). Nu gaat ie lekker ( 800ong)
Hoef het ook niet lang te doen goddank.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Mar 2013 om 21:00 ----------

Voor de duidelijkheid: ik val zowel op 1845 als 1745 af hoor, alleen 500 pw was niet goed genoeg.
Dus kreeg ik de keuze: meer cardio? of minder eten?

Je begrijpt dat ik koos voor minder eten. 100cals is peanuts. Nu gaat het lekker rond 800gr-kilo pw, maar daar zit ook wel vocht bij want ik pies me een ongeluk

Okee, maar 500gr is toch op zich netjes Sjors, of moet ik miss wel zeggen mevr ongeduld:P
Maar als jij je er lekker bij voelt en t werkt..;)

Dat is wel heel veel afvallen dan. Maar goed, als je snel wilt natuurlijk wel de manier.

• #1.070
Ik heb idd niet zoveel geduld :o

Zomer komt eraan en dan wil ik gewoon wijntjes drinken en eten. (naast trainen als een beest natuurlijk :rolleyes:)
Er moet ff rap wat bagage af en dan kunnen we weer met een schone lei beginnen.
Denk nog tot begin mei en dan weer wat loslaten.

Cutten moet je Nice and slow doen;)

Maar je kunt ook in je vet % zakken en in gewicht stijgen. Kijk naar mij en dinky en zitten stuk hoger dan jou.
Maar zoals gezegd ieder zijn eigen ding natuurlijk.

Was het maar zomer, heerlijk die terrasjes al zal ik er aan zitten met een glaasje water:o

• #1.073
Nou, ik vind de cut echt de meest irritante periode, die maak ik liever zo kort mogelijk.
Zeker omdat ik er meer dan 10 jr uit ben geweest; ik wil zo snel mogelijk zien waar ik mee ga werken zeg maar ;)

haha mevr ongeduld..ik zei het toch;)
Cutten ik vind het ook irritant maar toch doe ik het eigenlijk het grootste gedeelte van het jaar.. wil er toch niet te vet uit gaan zin in mijn ogen dus ja.. leuk deze 'way of life' hahaha

• #1.075
Maar je kunt ook in je vet % zakken en in gewicht stijgen. Kijk naar mij en dinky en zitten stuk hoger dan jou.
Maar zoals gezegd ieder zijn eigen ding natuurlijk.

Was het maar zomer, heerlijk die terrasjes al zal ik er aan zitten met een glaasje water:o

En of dat kan; dat gebeurde bij mij zo rond de 1845 dus. Alleen ik weet dat dat traject iets langer duurt.
Ik koos ervoor om eerst snel oud vet te droppen en dan met een fris lijf weer verder te gaan bouwen.
Het is gewoon een andere benadering denk ik.

Ik zie mezelf niet echt op een terras met water, maar ik ben dan ook een ordinaire spoelbak.

Vaste slogan voor je Sjors.... Geduld.....geduld.... Voor rest kan het wel maar dan voor een korte periode!

• #1.077
Vaste slogan voor je Sjors.... Geduld.....geduld.... Voor rest kan het wel maar dan voor een korte periode!

Ik doe het niet lang, promise :p

WORK:

Chin ups
1 x 6 x neg
1 x 4 x neg
1 x 1

Preacher curl

1 x 8 x 7kg
2 x 8 x 8kg
DS 23 x 4kg

( godver wat doet dat zeer :o )

Db Incline curl

1 x 8 x 7kg
2 x 8 x 8kg
DS 21 x 4kg

Cable reverse curl

3 x 8 x 15kg
DS 24 x 5kg

Db Kickback

1 x 8 x 5kg
2 x 8 x 6kg
1 x 8 x 7kg
DS 19 x 3kg

Cable pushdown

1 x 8 x 20kg
3 x 8 x 25kg < zomaar ineens :o
DS 25 x 10kg

Wrist curls

1 x 8 x 3kg
2 x 8 x 4kg

Daily core:

Planks 4 x 45sec

Cable woodchop

1 x 8 x 20kg
2 x 8 x 25kg

Daily cardio: 13% helling @ 6 km/u, 15 min. volgens machine 205cals verbrand. I wish :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Ik zou precies droppen met hogere gewichten? Je gaat van 8 herhalingen naar 20 herhalingen?

En waarom zoveel oefeningen voor biceps en maar 2 oef voor triceps?

• #1.079
Omdat mijn triceps au naturelle pokkehard gaan en mijn biceps niet.

En wat is er mis met 8-20?

Cable pushdown -> 25kg?! :eek: nice!! moet wel goed zeer hebben gedaan ofniet.. burning tricepsss

Terug
Naar boven