MuscleMeat

Sjorslog

Ik voel me altijd zo autistisch als ik rondloop met oordopjes.

haha ja. Ik denk wel dat je iig een of andere sociale stoornis hebt of jezelf waant als mike Tyson die zijn opkomst maakt naar de ring.

Iedereen kent die types. Het liefst hebben ze nog een capuchon op en als het niet te gek was geweest daar nog een zonnebril bij. Een "ik-wil-met-helemaal-niemand-wat-te-maken-hebben" houding maar wel stiekem tijdens de zogenaamde mediterende uberconcentratie houding (want ik ben pro en jullie niet) kijken of hij wel gezien wordt. Dit terwijl hij toch echt op de meest drukke tijden aanwezig is en er legio rsutige sportscholen in de buurt zijn.
Allemaal interessant doenerij, of idd autisme of een andere stoornis.

Ben in zat sportscholen geweest en je bepaald zelf wel of je een gesprekje aan gaat of niet. als een goedendag zeggen al je gains in de weg staat en tijdens een setje niet de juiste concentratie kan vinden schort het toch aan iets anders. ADHD misschien.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.042
Zeg je nou dat ik adhd heb cali?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zeg ook altijd netjes goeiedag en doe af en toe ook een kort praatje, maar ze moeten echt niet beginnen over hun kinderen, werk, weekendactiviteiten .... terwijl ik aan het trainen ben! Sommige mensen zitten precies in de gym om te socializen en niet om te trainen. Prima dat je zo'n dingen verteld na het trainen, maar toch niet tijdens het trainen? En zeker niet als ik met een oefening bezig ben!

En je hebt dan nog eens je eigen muziek, dat is ook een voordeel.

Ik zeg ook altijd netjes goeiedag en doe af en toe ook een kort praatje, maar ze moeten echt niet beginnen over hun kinderen, werk, weekendactiviteiten .... terwijl ik aan het trainen ben! Sommige mensen zitten precies in de gym om te socializen en niet om te trainen. Prima dat je zo'n dingen verteld na het trainen, maar toch niet tijdens het trainen? En zeker niet als ik met een oefening bezig ben!

En je hebt dan nog eens je eigen muziek, dat is ook een voordeel.

+1, voor sociaal gedoe hoef je ook niet bij mij zijn, kom er om te trainen. Even een praatje prima. En meestal zie je ze toch wel aankomen en kan je toch ff de doppen uit halen als je ziet dat iemand iets wil vragen. Lijkt me idd dan meer mis met personen die niet trainen dan de personen die oordoppen in hebben en wel trainen:)

indd, als er mensen zijn die spot nodig hebben dan doe ik ze ook wel ff uit en help ze.
Maar nooit te lang anders verlies je je pomp:P
haha

Zeg je nou dat ik adhd heb cali?

Als je je niet kan concentreren tijdens setjes door je omgeving terwijl de motivatie prima is. Dan kan het met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid liggen aan een stoornis. als bijv adhd. ;)

• #1.047
Niemand kon zich concentreren vandaag door die bronstige buffel. Dan hebben alle mensen in mijn gym adhd?

Nee joh gekkie ;)

Iedereen confused, iedereen gains. Wat attent van de bronstige buffel.

+1, voor sociaal gedoe hoef je ook niet bij mij zijn, kom er om te trainen. Even een praatje prima. En meestal zie je ze toch wel aankomen en kan je toch ff de doppen uit halen als je ziet dat iemand iets wil vragen. Lijkt me idd dan meer mis met personen die niet trainen dan de personen die oordoppen in hebben en wel trainen:)

Niet in een healthcentre gaan trainen. voorkomt al een hoop. Anderzijds ben je misschien te lief voor die personen door er op in te gaan. Misschien heb ik er wel nooit last van gehad omdat ik te lelijk ben, kan ook.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Mar 2013 om 16:02 ----------

Niemand kon zich concentreren vandaag door die bronstige buffel. Dan hebben alle mensen in mijn gym adhd?

Nee joh gekkie ;)

jij komt anders wel speciaal op de dagen dat de bronstige buffel er is. Misschien is er toch wel een chemie tussen jullie. Je fantaseert zeker al dat hij je spot.;)

Niet in een healthcentre gaan trainen. voorkomt al een hoop. Anderzijds ben je misschien te lief voor die personen door er op in te gaan. Misschien heb ik er wel nooit last van gehad omdat ik te lelijk ben, kan ook.

Gelukkig train ik daar niet:) Bij mijn in de gym valt het heel erg mee, tuurlijk eens een praatje. Maar echt lange levensverhalen, nee dank je.
Als je er zo uit zou zien als je avatar, kan ik me er iets bij voorstellen:D

• #1.051

---------- Post toegevoegd Fri 15 Mar 2013 om 16:02 ----------

jij komt anders wel speciaal op de dagen dat de bronstige buffel er is. Misschien is er toch wel een chemie tussen jullie. Je fantaseert zeker al dat hij je spot.;)

Nee nee, hij komt op MIJN dagen.

Verder gaat het allemaal wel lekker Sjors??;)

• #1.053
Ja, trainen gaat prima :o

ok, just checking:P
Waarom doe je trouwens de extensions als laatste..kan je niet gewoon je totale beenworkout afmaken en eindigen met je kuitjes?? Wel goeie training though!

• #1.055
Ik doe sowieso alle compounds eerst en iso's laatst. Nu zou ik in theorie natuurlijk kuiten en leg kunnen omdraaien, maar ik vind het eigenlijk wel prettig zo, temeer omdat ik tegenwoordig de helling-cardio doe en ik na kuiten altijd een half uurtje heb dat het fikt als een malle. Dat loopt heeeel onprettig :o en gaat ten koste van cardio.
Meestal is de extension ertussen net ff rust genoeg voor de kuiten om weer heuvel op te kunnen.

Ja maar mi kan je beter als je begint met legs..die dan ook gewoon afmaken omdat ze anders gewoon teveel afkoelen. Minder spierprikkel dus.
En kuiten gewoon als laatste achter elkaar doen, en ja wie is er zo gek om nog op de cardio te gaan staan na een been-kuit training?? :P

• #1.057
Ik dus :o

Zal eens kijken of ik het volgende week weer ah einde kan doen. Inmiddels ben ik alweer even bezig, dus misschien heb ik nu genoeg uithouding in de poten om moeiteloos cardio eruit te rammen na kuiten ^_^

Try it, en tja cardio..laat maar ik zeg er niets over:P

• #1.059
Doe maar niet nee

Zodra mijn BF onder de 20% duikt, ga ik me alleen nog maar voortbewegen in een rolstoel om ook maar ELKE vorm van beweging die ook maar ENIGZINS op cardio lijkt te vermijden.

:(

Je voeding wat aanpassen en heb je niet zoveel cardio nodig;) Alleen voor t laatste stukkie;)

Terug
Naar boven