Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor de gains, dat zegt ze een paar posts terug al.Waarom nu dan gestopt? Medische redenen? Of kinderwens?![]()
Damn failVoor de gains, dat zegt ze een paar posts terug al.

Wat heeft het samentrekken van de baarmoeder met farten te maken
Het is verdomme ongelofelijk dat je een kleine hebt rondlopen, want je kennis van het vrouwelijk voortplantingsorgaan is heel bedenkelijk![]()
Nou, ik had er geen idee van dat dit zo'n grote impact had bij vrouwen en them 'gainz'. Lees hier en daar iets
van een 40 tot zelfs 60%. +hogere cortisol waardes, lagere DHEA, etc...
Op kracht heeft het wel niet bijster invloed lijkt het wel

Hangt van de pil af hoor hoe groot de impact is, maar de meeste pilsoorten zijn gewoon nadelig als je traint.
In mijn geval zelfs zeer nadelig, als in 60% minder gains.
Nu ga ik al hard op die anti-androgenen stack, kun je nagaan hoe ik eruit zie als dit uit mijn lijf is en mijn eigen hormoonproductie weer stabiliseert.
![]()

Ik wel ^_^
Ik heb overigens wel de mazzel dat ik 'slechts' wat krampen heb en maar een dag of 2 echt bloed. Vergeleken bij andere vrouwen is dat een walk in the park.
Vind het een beetje zonde om keihard te trainen en dan niet 100% vruchten te plukken.

Heb je het zo erg? qua kramp of qua bloed?
Een vriendin van mij is net een kameel, duurt gewoon een week en is er ook echt ziek van.
Ik vind 2 dagen krampjes, honger en agressie eigenlijk al onverteerbaar![]()
Overigens gain jij prima op de pil![]()