MuscleMeat

Sjorslog

Hou je nu direct al vocht vast dan?

ik ga er zelfs niet op in... la la la laaaa
oh-i-see-what-you-did-there-baby.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.923
Hou je nu direct al vocht vast dan?

Geen idee; dat zal ik wel merken als de cyclus gewoon weer op gang komt. Deze bloeding telt niet, want dit is nog een ontrekkingsbloedings natuurlijk.
Die over een maand zal wel gepaard gaan met vocht vasthouden, pijn, klote-buien en agressie.

Maar ik heb het er voor over. Gains, gains, gains!
( ik slikte een pil met nogal wat anti-androgenen )

Stop je alleen maar om het trainen en dus de gains?
Zou ik t er niet voorover hebben met die pijn te moeten leven 1x per maand. helemaal niet als je geen verdere ambities hebt wbt bodybuilding en wedstrijden.

• #1.925
Ik wel ^_^

Ik heb overigens wel de mazzel dat ik 'slechts' wat krampen heb en maar een dag of 2 echt bloed. Vergeleken bij andere vrouwen is dat een walk in the park.

Vind het een beetje zonde om keihard te trainen en dan niet 100% vruchten te plukken.

Lol mijn vrouw vervloekte het al direct toen ze weer gestopt was. Is alleen zo lastig zwanger worden als je de pil slikt he. :D

• #1.927
Ik heb 'm natuurlijk niet voor niets 20 jaar doorgeslikt :o , menstrueren is zo zinloos.
Maar goed, wat moet dat moet.

Waarom nu dan gestopt? Medische redenen? Of kinderwens? :dunno:

Nou, ik had er geen idee van dat dit zo'n grote impact had bij vrouwen en them 'gainz'. Lees hier en daar iets
van een 40 tot zelfs 60%. +hogere cortisol waardes, lagere DHEA, etc...

Op kracht heeft het wel niet bijster invloed lijkt het wel

• #1.933
Nou, ik had er geen idee van dat dit zo'n grote impact had bij vrouwen en them 'gainz'. Lees hier en daar iets
van een 40 tot zelfs 60%. +hogere cortisol waardes, lagere DHEA, etc...

Op kracht heeft het wel niet bijster invloed lijkt het wel

Hangt van de pil af hoor hoe groot de impact is, maar de meeste pilsoorten zijn gewoon nadelig als je traint.
In mijn geval zelfs zeer nadelig, als in 60% minder gains.
Nu ga ik al hard op die anti-androgenen stack, kun je nagaan hoe ik eruit zie als dit uit mijn lijf is en mijn eigen hormoonproductie weer stabiliseert.

Brock_Lesnar.gif

:roflol:

Hangt van de pil af hoor hoe groot de impact is, maar de meeste pilsoorten zijn gewoon nadelig als je traint.
In mijn geval zelfs zeer nadelig, als in 60% minder gains.
Nu ga ik al hard op die anti-androgenen stack, kun je nagaan hoe ik eruit zie als dit uit mijn lijf is en mijn eigen hormoonproductie weer stabiliseert.

:roflol:

let dan maar op dat je traps niet nog harder gaan groeien :p

20 jaar??
Dan duurt het wel ff voordat alles weer normaal is;)

Blij dat ik geen vrouw ben:D

• #1.936
Niet helemaal, als je normale cyclus zich hervat dan gaat dat ook op voor de hormoonproductie.
'ontpillen' duurt bij de 1 nog geen 2 maanden, bij de ander een half jaar tot een jaar als het tegenzit. Ongeacht hoe lang je de pil hebt geslikt.

Maak me er zelf geen zorgen om, want eerdere stops was ik altijd griezelig snel met het hervatten van mijn cyclus. Is altijd heel stipt geweest.

Vrouw zijn is best leuk hoor, helemaal als je dit gezeik weg denkt :rolleyes:

Ik wel ^_^

Ik heb overigens wel de mazzel dat ik 'slechts' wat krampen heb en maar een dag of 2 echt bloed. Vergeleken bij andere vrouwen is dat een walk in the park.

Vind het een beetje zonde om keihard te trainen en dan niet 100% vruchten te plukken.

Pff dan heb je echt mazzel. Horror hier. Kun je me elke maand bij elkaar vegen als ik er mee zou stoppen. Dat heb ik er echt niet voorover. Dan kun je wel meer gains krijgen maar als je niet kunt trainen schiet dat weer niet op:P

• #1.938
Heb je het zo erg? qua kramp of qua bloed?
Een vriendin van mij is net een kameel, duurt gewoon een week en is er ook echt ziek van.

Ik vind 2 dagen krampjes, honger en agressie eigenlijk al onverteerbaar :o
Overigens gain jij prima op de pil :D

Heb je het zo erg? qua kramp of qua bloed?
Een vriendin van mij is net een kameel, duurt gewoon een week en is er ook echt ziek van.

Ik vind 2 dagen krampjes, honger en agressie eigenlijk al onverteerbaar :o
Overigens gain jij prima op de pil :D

Krijg ontiegelijke buikpijn en daarnaast straalt het door naar mijn rug en uiteindelijk dus ook mijn benen. En dat ook een paar dagen, echt mega naar dus ik blijf mooi zo doorgaan:p

Heb ook niet zo'n hele zware pil. En het gaat inderdaad wel prima:rolleyes:

Ik helaas ook, 7 dagen lang, bloeden als een rund, kramp en niet al te vrolijk. Het ergste is benentraining op de die dagen, vooral sqautten, altijd bang dat dat dan fout gaat.
Heb nu de nuva-ring, op zich wel tevreden over, maar ook net eruit gehaald en mee stoppen, is nu even nergens voor nodig!

Terug
Naar boven