MuscleMeat

Sjorslog

haha oke.

Zijn ook maar weining vrouwen die shrugs doen.
En hangt ook af van wat voor fysiek je wilt creeren natuurlijk;)

Gaat niet om voelen; mijn upper traps groeien te hard. En er lopen ineens dikke aders over mijn nek ( zie pic paar pagina's terug )
Aangezien ik niet voor de Oost-Europese kogelstootster-look ga wil ik ze niet nog verder isoleren en dus schrap ik shrugs.

en met dikke traps lijken je schouders ook minder wijd ;)

denk niet dat sjors voor dikke x frame gaat?

Ik train nooit de traps, niet met shurgs in ieder geval. Vind het een nare oefening, naja naar geen zak aan eerder. Vind van die monster traps ook niet mooi bij vrouwen.

vrouw krijgt niet zomaar 'monster' traps;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.888
Ik train nooit de traps, niet met shurgs in ieder geval. Vind het een nare oefening, naja naar geen zak aan eerder. Vind van die monster traps ook niet mooi bij vrouwen.

Ik vind squeezen wel leuk, dus vervelend vind ik het niet. Beetje goede traps vind ik wel mooi, maar in dit tempo heb ik straks een stierennek. Idd erg lelijk bij vrouwen.

Ik zat naar de foto te zoeken van je nek maar kan het niet vinden door al die troep van de mannen :p. Dus eh, waar staat die :D?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.890
Mense, dit is toch geen blijvende schade he?

2vmec08.jpg

Vies he?

Valt toch goed mee? :dunno:

Ehmm wat moet er vies aan zijn?? Traps..luv it;)
Mijn traps zijn ook echt niet slecht..maar denk dat je wel heel gek moet doen wil je een stierennek krijgen hoor..krijg je ook al overbeharing dan:P

Moet zeggen dat bescheiden traps best mooi zijn bij een vrouw, zodra het "mannen" proporties aanneemt haak ik af. Maar ik heb dan ook een zwak voor een mooie vrouwelijk hals.

Verdomme nu doe ik het alweer........vergallen van al mijn eerdere posts.

OT: lekker trainen, traps zichtbaar maar niet te.

Ik maar kijken wat er vies zou zijn.....lees daarna; traps, die zijn mooi toch zo. Voor de Oost Europa kogelstoter look mis je de bijbehorende snoepjes. Zo lang je die niet neemt blijft het imo altijd mooi en binnen proporties.

Laatst bewerkt:
Ik vind het wel wat hebben hoor! Zolang het niet té word, beetje traps is mooi :D

mooie traps zijn NIET vies! :mad:

Terug
Naar boven