Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb niks tegen hormonen hoor, alleen deze hoef ik niet![]()
testosteron wel he hihi
) doorstaan en morgen heb ik een afspraak om het over de arbeidsvoorwaarden te hebben. Nou ik heb nog wel ander nieuws!
De gym waar ik train ( keten ) heeft me een baan aangeboden als lokatiemanager van een aantal vestigingen.
Nu was ik eigenlijk van plan om mijn sabbatical nog tot na de zomer te rekken, maar het aanbod was best interessant.
Heb een aantal assessment-opdrachten () doorstaan en morgen heb ik een afspraak om het over de arbeidsvoorwaarden te hebben.
En ik ga zaterdag naar Raw Power Baarn, om de grote 3 te laten bekritiseren en hopelijk veel te leren van mensen die er meer verstand van hebben dan ik ^_^
Zo mannelijk genoeg Meso?
Kan ik alleen niet meer posten op DBB. Althans, niet zoveel. Dat weegt natuurlijk mee in mijn beslissing
Nee, is 99% zeker dat het een go is. Of er moet morgen een stupide voorstel komen, maar dat verwacht ik niet.

Hoezeer ben je dan nog met de sport bezig eigenlijk als je dit zou aannemen? Is het meer managen of is er nog genoeg tijd om je te richten op de basis ? De combi zou me ideaal lijken.
)