XXL Nutrition

Sjorslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.941
Oh wat erg :o

Waar zeur ik over!

Mening, eerlijk? Wees maar blij dat je van die troep weg bent! Al die hormonen in je lijf, bah :o
Ik vind het zelf heerlijk dat ik niks meer slik! Nadeel is dat ik altijd onregelmatig ben.. mja tis een of ander haha

• #1.943
Ik heb niks tegen hormonen hoor, alleen deze hoef ik niet :eyebrow:

Hahaha ach, het is gewoon voor elke vrouw vervelend ;)

Ik zie nu even het nut er ook niet van in, uitstellen lukt bij mij ook niet langer dan twee weken, dan krijg ik doorbraak bloedingen, dus dat is ook geen voordeel! Misschien dat als ik weer een leven coïtusleven krijgen dat ik er weer aan ga beginnen, maar nu is dat ook niet het geval :p

En inderdaad Sheren, het is ook gewoon uiteindelijk troep!

Wanneer gaat de anavar er in?

Nee man
19 nor only :D
Gettin huge

GrandpaSimpson.gif

• #1.950
Nou ik heb nog wel ander nieuws!
De gym waar ik train ( keten ) heeft me een baan aangeboden als lokatiemanager van een aantal vestigingen.
Nu was ik eigenlijk van plan om mijn sabbatical nog tot na de zomer te rekken, maar het aanbod was best interessant.
Heb een aantal assessment-opdrachten ( :o ) doorstaan en morgen heb ik een afspraak om het over de arbeidsvoorwaarden te hebben.

En ik ga zaterdag naar Raw Power Baarn, om de grote 3 te laten bekritiseren en hopelijk veel te leren van mensen die er meer verstand van hebben dan ik ^_^

Zo mannelijk genoeg Meso?

Nou ik heb nog wel ander nieuws!
De gym waar ik train ( keten ) heeft me een baan aangeboden als lokatiemanager van een aantal vestigingen.
Nu was ik eigenlijk van plan om mijn sabbatical nog tot na de zomer te rekken, maar het aanbod was best interessant.
Heb een aantal assessment-opdrachten ( :o ) doorstaan en morgen heb ik een afspraak om het over de arbeidsvoorwaarden te hebben.

En ik ga zaterdag naar Raw Power Baarn, om de grote 3 te laten bekritiseren en hopelijk veel te leren van mensen die er meer verstand van hebben dan ik ^_^

Zo mannelijk genoeg Meso?

Dank u !

En wat een kans joh. Neem aan dat je er zeker serieus over gaat nadenken ?
Niet teveel manager-manager worden natuurlijk, maar ik zou er niet zo lang over nadenken als iemand me zo'n kans gaf.

Soort van feli iig.

• #1.952
Kan ik alleen niet meer posten op DBB. Althans, niet zoveel. Dat weegt natuurlijk mee in mijn beslissing :rolleyes:

Nee, is 99% zeker dat het een go is. Of er moet morgen een stupide voorstel komen, maar dat verwacht ik niet.

Kan ik alleen niet meer posten op DBB. Althans, niet zoveel. Dat weegt natuurlijk mee in mijn beslissing :rolleyes:

Nee, is 99% zeker dat het een go is. Of er moet morgen een stupide voorstel komen, maar dat verwacht ik niet.

Als je van je hobby / levenswijze nog meer je werk kunt maken dan heb je DBB ook wat minder nodig. En je bent vaker onder de mensen in tegenstelling tot ons: verslaafde DBB-ers die trainingen overslaan omdat ze anders wat missen op DBB :D

Congrats Sjors:) Altijd leuk! En succes en veel plezier op de rpb;)

Hoezeer ben je dan nog met de sport bezig eigenlijk als je dit zou aannemen? Is het meer managen of is er nog genoeg tijd om je te richten op de basis ? De combi zou me ideaal lijken.

Gefeliciteerd met je nieuwe baan! hoop voor je dat je nog wat tijd overhoudt om nog wat te doen in de gym, lijkt me wel een tijdrovende baan.

Have fun op RPB;)

• #1.957
Hoezeer ben je dan nog met de sport bezig eigenlijk als je dit zou aannemen? Is het meer managen of is er nog genoeg tijd om je te richten op de basis ? De combi zou me ideaal lijken.

Ik heb 1 voorwaarde gesteld en dat is dat ik niet s'ochtends hoef te werken ( dan moet ik trainen :o )
Ze hebben me verzekerd dat dat goed zou komen.

Gratis trainen, zonnen en sauna is ook mooi meegenomen.

Je bent wel degelijk zowel met de sport als management-taken bezig, focus verschilt alleen per dag.
Verder kan ik er weinig over zeggen; in theorie klinkt alles top natuurlijk. :rolleyes:

Dat klinkt wel als een droombaan dan he!
congrats! hoop dat ze een leuk voorstel doen. :)

Droombaan idd, succes :thumbs:

Heb je log totaal gemist.
Foto in de OP: u wot m8. Welkom bij de niet-fatty club bro.

Terug
Naar boven