AndroidHealthClinic

Sjorslog

Klinkt als een top baan..

Ik ben benieuwd wat je van Rpb vindt. Ik ben er helaas deze zaterdag een keer niet bij.

oh hey, jou heb ik zaterdag nog gezien hier in heerenveen :o :o 0o
Wist niet dat je ook op dbb zat xD

@Sjors, lekker die delts en kuiten geknald!! Wanneer full body progress pics? Die close-ups van alleen traps of buik is niks

Mooie training! Moet toch ook eens wat meer aan mijn kuiten gaan doen!

oh hey, jou heb ik zaterdag nog gezien hier in heerenveen :o :o 0o
Wist niet dat je ook op dbb zat xD

@Sjors, lekker die delts en kuiten geknald!! Wanneer full body progress pics? Die close-ups van alleen traps of buik is niks

Dat denk ik wel, want ik deed daar mee ja. Maar ik zat niet echt lekker in de wedstrijd.
Ik zit idd al heeeel lang op Dbb, maar kom normaal niet buiten de donkere zone.

Laatst bewerkt:
Beetje vermaakt bij RPB?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.986
Ik ben niet geweest.
Ben sinds vrijdagochtend in het ziekenhuis geweest ( mams fibrilerend binnengebracht).
Niet getraind en Gijs gemaild dat ik er volgende week bij ben.

Heeft Matthieu ook zijn zin ;)

Jeetje.. das schrikken zeg.
Hoe is het nu? gaat alles al wat beter?
Sterkte.

Ik ben niet geweest.
Ben sinds vrijdagochtend in het ziekenhuis geweest ( mams fibrilerend binnengebracht).
Niet getraind en Gijs gemaild dat ik er volgende week bij ben.

Heeft Matthieu ook zijn zin ;)

Oke! Familie gaat voor, succes gewenst voor je moedert.
Ik ben er volgende week ook als svenrpb niet zo kinderachtig doet.

• #1.989
Jeetje.. das schrikken zeg.
Hoe is het nu? gaat alles al wat beter?
Sterkte.

Ja, er is iets fout gegaan bij de trombosedienst :o
( ze heeft vorige maand hersenbloeding gehad ) bleek dat haar medicatie compleet k*t was afgesteld waardoor ze ging fibrileren.

Ze is nu van de bloedverdunners gehaald en cardio heeft 'r op ( je gelooft het niet ) bietensap gezet. Ben ik wel blij om overigens, want die medicijnen deden meer kwaad dan goed.
Heeft nu weer kleur op de wangen. Is een taaie hoor ( heeft 3 attaques en een hersenbloeding overleefd), dus ik zie die etter nog eeuwen meegaan.
Ze laat me alleen zo schrikken steeds.

---------- Post toegevoegd 27 April 2013 om 22:42 ----------

Oke! Familie gaat voor, succes gewenst voor je moedert.
Ik ben er volgende week ook als svenrpb niet zo kinderachtig doet.

Familie is alles :)

En gezellig! tot zaterdag dan. Svenrpb doe niet zo kinderachtig.

( ze heeft vorige maand hersenbloeding gehad ) bleek dat haar medicatie compleet k*t was afgesteld waardoor ze ging fibrileren.

Ze is nu van de bloedverdunners gehaald en cardio heeft 'r op ( je gelooft het niet ) bietensap gezet. Ben ik wel blij om overigens, want die medicijnen deden meer kwaad dan goed.
Heeft nu weer kleur op de wangen. Is een taaie hoor ( heeft 3 attaques en een hersenbloeding overleefd), dus ik zie die etter nog eeuwen meegaan.
Ze laat me alleen zo schrikken steeds
Hmmm.. er gebeuren wel veel fouten met medicijnen de laatste tijd.. je hoort het in ieder geval steeds vaker. Ik geloof wel dat je het vertrouwen gaat verliezen dan in zo een toko... niet fijn...

Op zich wel fijn dat ze van de bloedverdunners af is.. Zijn inderdaad geen fijne meds. Maar bietensap?? die kon ik nog niet nee.. maar klinkt in ieder geval wel vriendelijker. :)

Gelukkig is ze dan wel een taaie! en juist die gaan heeeeel lang mee! :D
zie het aan oma.. die heeft de 102 gehaald! zo koppig als ze was!

• #1.991
Leuk! Ik heb ook 2 > 100 jarigen in de familie.

Je moet er maar zin in hebben :o

Ze is nu van de bloedverdunners gehaald en cardio heeft 'r op ( je gelooft het niet ) bietensap gezet.

Fibrilleren.....bietensap?
Kalium tekort?

Dat is wel even schrikken. Hoop maar dat ze de medicatie snel op orde krijgen want geen bloedverdunners is natuurlijk ook een risico voor een stolsel....

• #1.993
Ik kende bietensap alleen maar als zuurstof-boost. Dronk het vroeger weleens voor training.
Volgens cardioloog zou dit helpen. Medicatie blijkt lastig te regelen, want steeds is bloed te dik of te dun. Nu willen ze het zo proberen. Ze heeft een lekkende hartklep trouwens.
Gelukkig heeft ze bij de hersenbloeding alleen bloed in de buitenste schors gehad, dus geen schade.

Alternatief is operatie ( parapluutje in hart ), maar dat wil ze niet want dan moet ze vrij nemen. Cardioloog ziet het overigens ook als laatste optie hoor, want volgens hem is het hanteerbaar als ze normaal doet.
Probleem is dat ze eigenlijk niet mag werken en dat toch doet. In al haar eigenwijsheid draait ze weken van 80u, in een heel stressvolle functie en dat helpt niet echt :o

Na de laatste hersenbloeding was ze binnen 1 week weer aan het werk. Irritant mens.
Ik hoop dus maar dat die stinkbieten iets doen;)

Laatst bewerkt:
Ze is zo een old-skool die-hard :P Herkenbaar!
Stuur haar eens op vakantie voor paar weken, waar ze niks anders mag doen dan rusten ;)

Hehehe maar gelukkig dat het wat beter gaat. Toch altijd even schrikken.

Maar bietensap, grappig, ik drink elke ochtend een glas, doet voor mij wonderen voor mijn huid, maar nooit geweten dat het voor andere dingen goed is.

Ennuh ze is een harde dus, dan lijk jij vast op haar :D

• #1.997
Thnx Sven!

Vanochtend nog even een snelle, want armen zijn al lang niet meer gedaan.

Preacher curl
1 x 12 x 7
1 x 10 x 8
1 x 8 x 8

Db Incline curl (alternate )
1 x 12 x 9
1 x 10 x 10
1 x 8 x 10

Reversed curl ( cable )
1 x 12 x 20
1 x 10 x 20
1 x 7 x 25

Skull crushers
1 x 12 x 15
1 x 10 x 17.5
1 x 8 x 20

Cable pushdown
1 x 12 x 30
1 x 10 x 35
1 x 10 x 35

Wrist curls
1 x 12 x 4
1 x 10 x 5
1 x 8 x 5

Wegens ernstig calorie deficit dit weekend geen cardio of ander overbodig energie-verspillend werk.
Vandaag maar even bij-eten.

Altijd leuk een quickie tussendoor :)

Tip voor bij eten:

• #1.999
Ik zou op pizza's kunnen leven, srs. Helaas past dat niet in mijn macro's :rolleyes:

Vanavond dus braaf een paar biefstukjes, kg groenten en wat roomboter. Hoef nog maar 1000kcal ^_^

Ik zou op pizza's kunnen leven, srs. Helaas past dat niet in mijn macro's :rolleyes:

Vanavond dus braaf een paar biefstukjes, kg groenten en wat roomboter. Hoef nog maar 1000kcal ^_^

+1

Bijna domino's besteld, uiteindelijk toch maar weer rijst en koolvis gemaakt :o

Terug
Naar boven