Nesselaarr
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat kan ik nog steeds wel, maar niet met een dergelijke mind-muscle connectie en volumeJe kon toch eerst SLDL op 120 of vergis ik me nou?
Lekkere training verder man!

Mixed grip vind ik klote voor je rug..en in het geval van hams en heavy deads zijn straps > mixed grip

Ik blijf mijn window denk wel klein houden, maar ga het denk ongeveer op een zelfde manier aanpakken.
Ga je op rustdagen wel onderhoud of wil je dat op onderhoud gaan doen?
sowieso 3500+)

Klinkt allemaal erg goed! Denk dat het bij mij ook ongeveer zo wordt. Al denk ik dat ik mijn rustdagen wel iets onder onderhoud ga doen aan het begin. Dat schuld gevoel herken ik wel, maar dat kleine eet window zorgt er ook zeker voor dat ik minder snel een extra snoepje of iets dergelijks pakIk zit nu aan zoiets te denken;
- ma, di, do, vr zijn trainingsdagen dan boven onderhoud (hoeveel:sowieso 3500+)
- wo en zat zijn rustdagen dan op onderhoud
- en op zondag kettlebellen en eten waar ik zin in heb
daarbij zal ik mijn eet window houden net hoe het uit komt die dag. Dus ik ga er iets relaxter in zitten, heb nu soms een schuld gevoel als ik ver buiten mijn eet window eet![]()

Mixed grip vind ik klote voor je rug..en in het geval van hams en heavy deads zijn straps > mixed grip![]()
Klopt! Focus ligt ook meer op mind muscle connectie! Ben ben binnen mijn cut al blij als ik alle sets kan volbrengen met 120kgA long way from those 200kg squats you did
En inderdaad, gewoon straps nemen zodra je grip het niet meer houd. Beetje zinloos om je rug werk te ontzeggen
omdat je grip het niet volhoud

Klinkt goed! Misschien morgen een kleine refeed!4 eieren
1 banaan
100 gram havermout
kokosmelk
Blender, bakken met appel en rozijnen er door. En je hebt een uber pannenkoek. Zal wel rond de 800kcal zitten. Ik vind m jummie iig. Je kan wat variëren in hoeveelheid voor de macro's.

Ik vind dat je met mixed grip net een beetje scheef tilt..voelt niet helemaal lekker aan..Hoezo is mixed grip nou weer k*t voor je rug dan?
En relaxte avondmaaltijd is boontjes met rijst en kip en tobasco.

)
)Hoezo is mixed grip nou weer k*t voor je rug dan?
En relaxte avondmaaltijd is boontjes met rijst en kip en tobasco.

Thanks gozer!
Jup..koppakking is lek, uitlaat is lek en eigenlijk moet ik nieuwe banden...

Ik gebruik wel gewoon straps...niks moetIk vind mixed grip ook totaal niet chill hoor. Als ik switch van regular naar mixed is alles meteen 100 punten anders. Het is dat ik moet van mezelf soms, anders had ik al lang straps om gedaan.![]()

Merci!
…yes
Thanks gozer!
Jup..koppakking is lek, uitlaat is lek en eigenlijk moet ik nieuwe banden...
Uitlaat en banden laat ik nog even wachten...koppakking kost tussen de 500-750euro..![]()
750,- voor koppaking valt reuze mee als het incl reparatie is?

Thanks Rob!mooie training wederom ... en een mooi prijskaartje voor je wagen ookDamn!

Het is inclusief reperatie en eventueel vlakken van de kop.750,- voor koppaking valt reuze mee als het incl reparatie is?
Ik hoop niet dat de kop vervangen moet worden, dat is die auto eigenlijk niet meer waard+1, word pas anders als de kop gevlakt moet worden of vervangen
Mooie workouts weer!

Thanks Rob!
Het is inclusief reperatie en eventueel vlakken van de kop.
Ik hoop niet dat de kop vervangen moet worden, dat is die auto eigenlijk niet meer waard![]()