hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, moet ook een huis kopen

Het viel mee, maar we hebben wel wat extra rondjes gelopen inderdaad.
* Ik at dus pas om 16:30uur en was om 17:00 in de gym..niet ideaalVeel plezier kerel probeer ook een beetje te genieten! Have fun!
Mooie training ookal was de voorbereiding niet ideaal. Veel plezier eh lekker genieten!
Prima training hoor, en veel plezier de komende week!

Dank u allen! Nog even snel de meting en weging van vanmorgen na een redelijke refeed/junk gisteren.
Gewicht: 78.1kg
Taille: 71.5cm
Tot volgende week woensdag!![]()
Ehm...veel plekken! Antwerpen, Aalst, Lille, Luxemburg en dan door naar Duitsland

Ehm...veel plekken! Antwerpen, Aalst, Lille, Luxemburg en dan door naar Duitsland![]()
... wel gewoon genieten hé) Daarna kan je nog 2-3 weken streng zijn.Drankjes viel mee..eten daarentegen..Klinkt als een super tripje!! (met de nodige drankjes en eten... wel gewoon genieten hé) Daarna kan je nog 2-3 weken streng zijn.
Eiwitten hoog gehouden...suikertroep helaas ook!Heel veel plezier man!
Gewoon eiwitten inderdaad hoog houden, suikertroep vermijden en proberen veel groenten te eten om te vullen.

Thanks Mc
Heb niet teveel gestresst..maar volgens mij wel een aardig verdoete shape..Geniet van je tripje!
Stress niet teveel om het eten. Zo snel zal je geen massa verliezen![]()

Niks gebroken gelukkig!

Haha klinkt als een paar goede refeed dagen!!
En nu weer volle bak er tegen aan voor je contest!!
Have fun. Gewoon vreten daar, die glycogeen eens goed vullen, zal je goed doen! 3 wk is nog tijd zat om knoeper hard te komen.
Ik schaam me bijna om die after stats neer te zetten...glycogeen is in ieder geval goed aangevuld en heb op 1 of andere manier massive spierpijn in mijn serratus..straks eens kijken of ik dat op een fotootje kan krijgen!
Stats voor trip:
Gewicht: 78.1kg
Taille: 71.5cm
Stats na trip:
Gewicht: 80.8kg
Taille: 72.5cm