Fitness Seller

Contest Log Skatermarvin's contest log 2013 "Droger dan ooit.."

Keukens kijken good cardio:):)

• Topic Starter Topic Starter
Goed excuus om een nieuwe te kopen :D
Haha, moet ook een huis kopen:rolleyes:
Het viel mee, maar we hebben wel wat extra rondjes gelopen inderdaad.

Training ging niet helemaal lekker. Ik merk dat ik best een persoon van structuur ben en dat als het niet loopt als gewoonlijk dat ik wat stressig wordt. *hmm, dit klinkt een beetje autistisch..:rolleyes:* Ik at dus pas om 16:30uur en was om 17:00 in de gym..niet ideaal

Maar goed heel slecht ging het ook niet, dus hier dan de training!

A2 Borst – rug
Reverse grip row:
40kg: 12
60kg: 12 (warmup)
80kg: 12, 12 (1 forced), 11 (2 forced), 10 (2 forced)

Dumbel press:
16kg: 12
30kg: 12 (warmup)
36kg: 12, 10, 10 (nipt), 9 (Pff, erg zwaar!)

Dumbel row:
36kg: 12, 12, 12 (MMC kan beter)

Incline fly’s (45°):
16kg: 12 (Warmup)
22kg: 12, 11, 11 (2 forced. Niet verzwaren ivm MMC)

Lat pulldown:
59kg: 15, 15 (3 forced), 13 (3 forced. 2 sec hold)

Standing cable fly’s (low pull):
23kg: 15, 12, 12 (1 forced)

CG-pullup:
Bw-43kg: 12, 12, 10

Cable shrugs:
110kg: 12, 12, 12, 12 (Even ccable gebruikt ivm drukte)

Maar goed, dat was het cutten tot nu toe. Morgen ga ik met vrienden skaten tot en met volgende week dinsdag en zal mijn dieet lichtjes opzij gaan. Ik heb wat proteine repen gehaald (protein block) en heb wat sample zakjes bij B&F besteld zodat ik iedere dag 2 shakes en repen kan nemen. Samen met wat BCAA's kom ik dan dagelijks aan minimaal 140g eiwit. De rest zal niet al te gezond zijn.

Morgen weeg en meet ik even waar ik nu ben. Dit zal ik ook bij terugkomst doen zodat ik vanaf dan kan bepalen hoe ik de laatste twee/drie weken ga aanpakken! De 5% ga ik denk niet halen..dat gaat ten koste van mijn schrale hoeveelheid spiermassa..maar doe mijn best zeker nog wat dieper te komen de laatste periode!

Als ik het gevoel heb dat ik nog dieper kan komen met behoudt van spiermassa ga ik in augustus nog even door met cutten! En daarna start ik mijn recomp (bulk)

Veel plezier kerel probeer ook een beetje te genieten! Have fun!

Mooie training ookal was de voorbereiding niet ideaal. Veel plezier eh lekker genieten!

Prima training hoor, en veel plezier de komende week!

Veel plezier kerel probeer ook een beetje te genieten! Have fun!

Mooie training ookal was de voorbereiding niet ideaal. Veel plezier eh lekker genieten!

Prima training hoor, en veel plezier de komende week!

Dank u allen! Nog even snel de meting en weging van vanmorgen na een redelijke refeed/junk gisteren.

Gewicht: 78.1kg
Taille: 71.5cm

Tot volgende week woensdag!:D

Heel veel plezier man!

Gewoon eiwitten inderdaad hoog houden, suikertroep vermijden en proberen veel groenten te eten om te vullen.

Enjoy dude.

Geniet van je tripje!
Stress niet teveel om het eten. Zo snel zal je geen massa verliezen ;)

Have fun bro, niets breken hé! ;)

Klinkt als een super tripje!! (met de nodige drankjes en eten :D... wel gewoon genieten hé) Daarna kan je nog 2-3 weken streng zijn.
Drankjes viel mee..eten daarentegen..

Heel veel plezier man!

Gewoon eiwitten inderdaad hoog houden, suikertroep vermijden en proberen veel groenten te eten om te vullen.
Eiwitten hoog gehouden...suikertroep helaas ook!:eek:

Thanks Mc
Geniet van je tripje!
Stress niet teveel om het eten. Zo snel zal je geen massa verliezen ;)
Heb niet teveel gestresst..maar volgens mij wel een aardig verdoete shape..;)
Have fun bro, niets breken hé! ;)
Niks gebroken gelukkig!

Helaas nog geen foto's want die heeft een vriend op zijn laptop..

De afgelopen dagen even samen gevat..snoep, pizza, subway, mc donalds, reusachtige schnitzels, brattwursten, chocobroodjes en andere ellende gecombineerd met proteine repen en shakes.

Verder wel erg veel geskate! Morgen even wegen en meten..ben benieuwd:rolleyes:

Klinkt als geslaagd:)

Klinkt goed man, op dat skaten na

Haha klinkt als een paar goede refeed dagen!! :D

En nu weer volle bak er tegen aan voor je contest!!

Have fun. Gewoon vreten daar, die glycogeen eens goed vullen, zal je goed doen! 3 wk is nog tijd zat om knoeper hard te komen.

Klinkt goed man, op dat skaten na

Haha klinkt als een paar goede refeed dagen!! :D

En nu weer volle bak er tegen aan voor je contest!!

Have fun. Gewoon vreten daar, die glycogeen eens goed vullen, zal je goed doen! 3 wk is nog tijd zat om knoeper hard te komen.

Ik schaam me bijna om die after stats neer te zetten...glycogeen is in ieder geval goed aangevuld en heb op 1 of andere manier massive spierpijn in mijn serratus..straks eens kijken of ik dat op een fotootje kan krijgen!

Stats voor trip:

Stats na trip:

Gewicht: 80.8kg
Taille: 72.5cm

Ik schaam me bijna om die after stats neer te zetten...glycogeen is in ieder geval goed aangevuld en heb op 1 of andere manier massive spierpijn in mijn serratus..straks eens kijken of ik dat op een fotootje kan krijgen!

Stats voor trip:

Stats na trip:

Gewicht: 80.8kg
Taille: 72.5cm

Hoezo schamen? Merendeel zal wel vocht zijn en glycogeen zijn. Paar dagen weer netjes eten en trainen en je hebt weer dezelfde stats.

Terug
Naar boven