- Waardering
- 11.759
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Hoezo schamen? Merendeel zal wel vocht zijn en glycogeen zijn. Paar dagen weer netjes eten en trainen en je hebt weer dezelfde stats.
idd
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo schamen? Merendeel zal wel vocht zijn en glycogeen zijn. Paar dagen weer netjes eten en trainen en je hebt weer dezelfde stats.
Laten we het hopen!

Toch wel
?+1Dat gewicht maakt niet uit man. Wat zegt de spiegel?

De spiegel zegt wel dat ik wat meer vocht vast hou en mis wat pomp...zal vanavond nog maar eens kijkenDat gewicht maakt niet uit man. Wat zegt de spiegel?

Let's hope so! Ik ga ervoor in ieder geval!+1
Waarschijnlijk als je een week weer goed getraind en gedieet hebt ben je zo weer op je oude niveau![]()
True story..

Thanks gozer! De BOR's gingen niet van harte en waren niet heel strict IMO...BAM! Nice train goed incline press werk en sterke bor!
Ik vind taille metingen persoonlijk wel een goede maat voor progressie binnen de cut. Binnen de bulk probeer ik deze ook binnen de perken te houden.stelt geen moer voor dat gewicht/taille gedoe, zoals gezegd, het is er zo weer af
vind de toename trouwens enorm meevallen eerlijk gezegd
Merci!

Kan...maar ze voelen erg goed zo
Misschien moet ik na mijn cut die shrugs toch maar iets zwaarder gaan doen in de hoop dat ik er wat massa op kan gooien 
! De hele dag op mijn werk was het al niet te harden (26°C) en blijkbaar heeft die skate-trip toch een beetje zijn tol ge-eist..erg moe vandaag!Das ook weer zo! Ik ben ook aan het cutten..het kan een mind-set zijn, maar meestal ben ik gewoon slapper dan..Soms heb je dat toch weeë lekker bezig geweest gewichten zeggen niks
Daar heb je een punt..is ook meer mezelf een beetje gek maken..Marv, ik bedoelde meer van; die meting gelijk nadat je terug kwam van je week off, dat stelt niets voor, alsin; niet representatief. Dat zou hetzelfde zijn als een maand 100% je dieet volgen, in die maand 1x cheaten en dan de dag na je cheat gaan wegen, daar kun je niets uit opmaken.