Fitness Seller

Contest Log Skatermarvin's contest log 2013 "Droger dan ooit.."

• Topic Starter Topic Starter
Hahahaha vrouw:D

Ik denk dat je niet verder hoeft te zakken in kcal.
Daar lijkt mijn gezeik soms wel op..:rolleyes:..maar kan er wel van balen. Ik ben gewoon qua fysiek nog niet waar ik wil zijn tijdens de contest. Al heb ik mijn doel wel gehaald (of ik moet echt rare dingen doen): een beter, droger fysiek als vorige contests..

sla nou niet in paniek en ga geen gekke dingen doen man ;)

Inderdaad, geen gekke dingen doen ;) 2200 plus alle cardio is ruim onder je onderhoud, klaar. Je gaat niet (veel) meer vet verliezen als je veel verder onder onderhoud gaat, je gaat dan alleen in verhouding meer spiermassa verliezen, en dat is zonde. Je kan wel kurkdroog staan, maar als je geen massa overhoudt is dat het niet waard. Je weet zelf hoe lang je moet trainen voor een kg spiermassa, dat wil je nu niet vergooien, toch? 2200 plus alle cardio is laag genoeg.

sla nou niet in paniek en ga geen gekke dingen doen man ;)
Haha, lijkt me inderdaad geen goed plan. Maar iets rustiger aan morgen kan toch wel..
Inderdaad, geen gekke dingen doen ;) 2200 plus alle cardio is ruim onder je onderhoud, klaar. Je gaat niet (veel) meer vet verliezen als je veel verder onder onderhoud gaat, je gaat dan alleen in verhouding meer spiermassa verliezen, en dat is zonde. Je kan wel kurkdroog staan, maar als je geen massa overhoudt is dat het niet waard. Je weet zelf hoe lang je moet trainen voor een kg spiermassa, dat wil je nu niet vergooien, toch? 2200 plus alle cardio is laag genoeg.
Op rustdagen zit ik momenteel al op 1700-1800..dus ruim onder de 2200 (onderhoud ~2500). Op trainingsdagen nog steeds rond 2500-2600. Op die manier kom ik met cardio deze week op het volgende uit:

Totaal calorieën week 28: 15800kcals

Onderhoud: ~2600kcals (18200kcals/week) à Gebasseerd op 78.0kg/10%vet

Gemiddel calorieen per dag: 2260kcals

Deficit voeding: 2400kcals (~340g bodyfat verlies)

Deficit cardio: 3x~350 = 1050kcals (~150g bodyfat verlies)

Totaal Deficit: 3450kcals (~450g bodyfat verlies)

Vette foto's kerel gaaf

Maar goed heb vanmiddag maar even een tandje bijgezet en een zooitje straf squats gedaan:rolleyes:

B2 Benen - onderrug – buik
Deadlift:
60kg: 12
100kg: 12 (Warmup)
140kg: 8, 8, 8, 8 (nipt)

Walking lunges: (Gewicht barbell x aantal stappen)
62.5kg: 28, 26, 24, 22

Standing leg curl:
30kg: 15, 15 (3f), 12 (3f.)
16kg: 35 (Pompen of verzuipen:fire:)

Leg extention:
77kg: 15, 14 (3f.), 12 (2f.)
36kg: 21 (MMC kan beter)

STRAF SQUATS:
60kg: 35, 24, 22, 12 (Maximaal 30 seconde tussen de sets. Laatste set superslow reps)

Barbel calfraise:
100kg: 12, 12, 12, 12 (nipt), 11

Standing rope crunch:
32kg: 15
50kg: 12, 10, 11 (2f.), 9

Cable woodchoppers (Obliques):
23kg: 12, 12, 10

Machine crunch:
36kg: 26

Ik ben tevreden!:D Morgen rustdag, dus relatief low kcal+low carb!

Die strafsquats zal wel branden zijn geweest!

Prima workout vriend

Strafsquats, die onthoud ik :roflol:

Zie je wel dat je gekke dingen gaat doen :p

Calm down, je gaat nu niets meer gainen ofzo ... Gewoon langzaam en focus op je shoot ipv PR en 'strafsquats' :p

Nog even een 'actie foto' van gisteren welk mijn vriendin stiekem heeft gemaakt.

Deadlift (140kg):

IMG-20130710-WA0007.jpg

Zie je wel dat je gekke dingen gaat doen :p

Calm down, je gaat nu niets meer gainen ofzo ... Gewoon langzaam en focus op je shoot ipv PR en 'strafsquats' :p
Je hebt zeker een punt Rob! Hoop nog wel mijn vetpercentage nog iets te kunnen verlagen..veel hoef ik niet meer te verwachten, maar een klein beetje zou mooi zijn:thumbs:

Gedver! Wat voel ik me vies slap na mijn fietstocht naar mijn werk vanmorgen!:eek: Vanavond eet ik bij mijn schoonouders en heb ik al aangegeven dat ik niet teveel carbs wil eten, weet natuurlijk niet precies wat ik eet, maar ga uit van maximaal 200g rijst/250g aardappels..als ik deze kan vervangen voor kip/vis/vlees doe ik dat zo veel mogelijk.

Voeding donderdag 11 juli 2013:
7:00 1 capsule ripped + 10g BCAA
9:00 1L groene thee
11:00 5g BCAA
12:00 150g kipfilet + 75g notenmix + multivit & vit D
15:00 150g kipfilet + 30g whey
16:00 7g BCAA/Glutamine/Leucine (B&F) + 5g BCAA
18:00 Max 200g rijst/250g aardappelen + 200g groene groente + 150g kip/vis/vlees + 30g casseine

~1760kcals, E/K/V = 205g (46%) / max70g (16%) / 75g (38%)

Natuurlijk voel je je soms slap, je zit soms vrij diep in kcals.
Stick to the plan bro, zoals hierboven al werd aangegeven is dat halve procentje het imo niet waard om te diep moeten cutten en weer massa te moeten inleveren. :)

Ik voel mij meestal ook erg slap de dag nadat ik de dag ervoor laag ben gegaan in kcal (2200 kcal..)

Maar heb je een zonnebankie gepakt ofzo.. je hebt al lekker een tan!

Voor mijzelf wil ik nu niet lager gaan als 10%, zou ik dat dan doen ziet het er niet meer uit, gespierd skelet ben ik dan. Volgend jaar, als er als het goed is een aantal VVM boven op zit, ga ik wel naar de 8%.

Nu even onderhoud nog een maandje en dan weer rustig opbouwen met die kcal...

****ing snap het wel man die carb cravings... gister ook in de bios, zat m'n vriendin met een fokking grote zak snoep en ik met een beker Pepsi Max.

Heb helaas toch wel toegegeven en er een paar gepakt xD.

****ing snap het wel man die carb cravings... gister ook in de bios, zat m'n vriendin met een fokking grote zak snoep en ik met een beker Pepsi Max.

Heb helaas toch wel toegegeven en er een paar gepakt xD.

Hahaha, ik zat ook in de bios, gf naast me met een grote bak popcorn en een grote slush, en maar vragen of ik ook niet wat wilde. Nee ik geniet wel van mn handje amandelen, cola light en water... Grr

Als ik je log weer eens lees marv ben ik echt blij dat ik om vet te verliezen nog nooit lager ben gegaan dan 2000 kcal op een rustdag, laat staan 1500-1600 kcals met cardio en training erbij. LOL wut :D

Doe je wel eens metingen met een vet% tang? Die dingen kosten 5,6,7 euro en kan je toch op 2 a 3 plaatsen je velletje meten... elke 7 dagen ofzo, naast de spiegel en de taille vind ik dat persoonlijk een prima ijkpunt... 10 dagen geleden stond bij mij de huidplooi op de taille op 6,5mm (doel is 4mm :D)

Terug
Naar boven