Skatermarvin
Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Stimjunk
Oliebol
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 33.490
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 50%
Eingenlijk niet..ben nogal gestructureerd qua persoon en soms wijzigd er nog wel eens iets, maar dat is dan vaak bij mijn avond maaltijd. Meest van tijd en zeker met cutten ben ik behoorlijk strikt. Ontbijt, BCAA, whey alles tot de gram af gewogen..Zo man, wel erg strikt bezig, respect! Maar vind je dat niet k*t, elke dag vantevoren bepalen wat je eet..? Vreten is geen noodzakelijk kwaad man, genieten van die shit =D

Nope...ik geloof best een beetje in IIFYM, maar moet niet overdrijven.Dat is niet voor iedereen weggelegd brojij en ik kunnen op junk nog leuke resultaten halen maar voor Marvin zal dat als ik het zo in mag schatten niet goed uitpakken
![]()
+ ik heb ALTIJD, maar dan ook echt ALTIJD honger..op gevoel eten zou een zware no-go zijn in dit geval.

Dan weet ik zeker dat ik de vrije ruimte vul met junk. Vind ik persoonlijk niet nodig. Gewoon 1 of 2 keer per week max.Bedoel ook zeker niet dat ie alleen maar troep moet eten, maar een vrije ruimte per dag bijvoorbeeld. Af en toe wat lekkers/junk
In de bulk zal ik hier uiteraard wel iets soepeler mee zijn, maar zal het zeker niet overdrijven..
Helemaal waar natuurlijk..denk zelfs dat het nu nog wel kan..als je het maar in je macro's fit zoals ik vandaagSnap ik, maar dat doe ik 3 weeks out ook niet meer hoor. Maar verder van je deadline af mag dat geen probleem zijn.

Thanks Jw! Ik post hem zo hieronder! Jij ook nog succes in ieder geval!Hoe bereken jij je behoefte? Welke formule?
En uiteraard, GL vandaag marvin, benieuwd wat voor train je neerzet
Zo is het wel ongeveer..Denk dat marv er een beetje 't zelfde in zit als ik; doel voor ogen, bang om dat doel niet te halen als je niet strikt bezig bent.. dus goed plannen van te voren opdat je zo min mogelijk van de weg naar je doel afwijkt..
misschien wat filosofisch, maar zo zit ik er in ;p

Thanks Bob! Mijn onderhoud komt berekend wel redelijk overeen met de werkelijkheid. Ik gebruik overigens voor zowel rust als trainingsdagen een gemiddelde aktiviteit factor. (1.3 of 1.4)Ik ben altijd van mening dat je je behoefte niet berekend, maar moet ondervinden. Ik kom gestaag aan op 4000 kcal en val af onder 2800 kcal, mijn onderhoud scchat ik rond 3300 oid. Volgens calculators zou ik rond 28000 kcal onderhoud zitten, door mijn lage activiteitsfactor.
Gl marv!
Maar goed, na vanmiddag een lekker stuk gefietst te hebben en in de zon te hebben gechilled..hier mijn training

A1 Borst – rug
Incline dumbel press:
14kg: 15
22kg: 12
30kg: 12
34kg: 12, 12, 12 (nipt), 10
BOR:
60kg: 12
80kg: 12, 12 (3f.), 10 (3f.), 10 (4f.)
Incline fly’s:
12kg: 15
20kg: 12, 12, 11 (waarvan 2 dumbel press)
Reverse grip pulldown:
73kg: 15 (slow controlled reps), 15 (3f.), 12 (3f.)
Barbell shrugs:
60kg: 12
80kg: 12, 12, 12 (2f), 12 (3 powershrugs), 10 (nipt)
Standing cable fly’s (high pull):
18kg: 15
32kg: 15, 15 (3f.), 15 (5 bent over)
CG cable row:
118kg: 15 (nipt!), 15 (3f.), 12 (2f.)
92kg: 17

oreo ijs