- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb hem net ff gesproken en hij vindt het prima. Omgeving Nijmegen-Arnhem, ik weet niet waar jij vandaan komt?
Thanks Rob! Jij zit vaak toch nog lager in kcals...en zet nog wel even wat brutere trainingen neer!
Thanks & welcome
Eindelijk een vrouw in mijn log..
---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 08:54 ----------
Nijmegen is geloof ik een uurtje rijden, dus dat is te doen? Wordt er vooraf nog ergens getraind (beetje pompen) of ben je dat niet van plan voor de shoot?
Waar kom je vandaan dan?
Ik denk net als de laatste keer naar de gym waar hij altijd traint om goed vol te raken en dan meteen door voor de foto's. En dan neem ik nog wat spul mee om op locatie nog wat pomp te kunnen behouden. Het meest ideale is natuurlijk een gym waar je ter plekke foto's kan maken..

Dat is waar..dan zal ik niet teveel meer snijden in het aantal kcals!Natuurlijk voel je je soms slap, je zit soms vrij diep in kcals.
Stick to the plan bro, zoals hierboven al werd aangegeven is dat halve procentje het imo niet waard om te diep moeten cutten en weer massa te moeten inleveren.![]()

Geen zonnebank aan te pas gekomen maar ben wel graag in de zon...Ik voel mij meestal ook erg slap de dag nadat ik de dag ervoor laag ben gegaan in kcal (2200 kcal..)
Maar heb je een zonnebankie gepakt ofzo.. je hebt al lekker een tan!
Voor mijzelf wil ik nu niet lager gaan als 10%, zou ik dat dan doen ziet het er niet meer uit, gespierd skelet ben ik dan. Volgend jaar, als er als het goed is een aantal VVM boven op zit, ga ik wel naar de 8%.
Nu even onderhoud nog een maandje en dan weer rustig opbouwen met die kcal...
Ik weet eigenlijk niet wat mijn bf nu is, maar we zien wel hoe het eruit ziet op de foto's!
Soms is het niet anders..vooral in situaties zoals jij het nu omschrijft. Dan komt de echte discipline om de hoek kijken!****ing snap het wel man die carb cravings... gister ook in de bios, zat m'n vriendin met een fokking grote zak snoep en ik met een beker Pepsi Max.
Heb helaas toch wel toegegeven en er een paar gepakt xD.

Haha...'genieten'Hahaha, ik zat ook in de bios, gf naast me met een grote bak popcorn en een grote slush, en maar vragen of ik ook niet wat wilde. Nee ik geniet wel van mn handje amandelen, cola light en water... Grr
Nog niet gedaan, maar meet ook niet enkel mijn taille. Meet ook mijn been en arm omtrek om te kijken of ik niet teveel 'spier' verlies..Als ik je log weer eens lees marv ben ik echt blij dat ik om vet te verliezen nog nooit lager ben gegaan dan 2000 kcal op een rustdag, laat staan 1500-1600 kcals met cardio en training erbij. LOL wut
Doe je wel eens metingen met een vet% tang? Die dingen kosten 5,6,7 euro en kan je toch op 2 a 3 plaatsen je velletje meten... elke 7 dagen ofzo, naast de spiegel en de taille vind ik dat persoonlijk een prima ijkpunt... 10 dagen geleden stond bij mij de huidplooi op de taille op 6,5mm (doel is 4mm)
Das dan ook weer zo..Moet zeggen dat het weinig accuraat is hoor, als je dat allemaal zelf moet gaan doen. Zou dan liever iemand zoeken die (bewezen) ervaren is met zo'n tangetje.
Uiteraard kun je wel gemiddeldes gaan nemen en zo, maar dan nog.
Thanks voor de support en welkom terugGodver, abbo was schijnbaar weg op je topic gelijk van alles gemist
Bahbah als ik dat geweten had, had ik Punjab nog ff wat extra werk bezorgd...
Maar je trainingen en alles gaan lekker man, vind dat je echt goede kracht hebt!!
Hoop dat jezelf ook beetje tevreden blijft en ga inderdaad nu geen gekke dingen doen heeft geen zin
Laatste 3 weken moet je gewoon in jezelf, je training en je dieet geloven...
Anders ben je gewoon compleet ****ed en ga je waarschijnlijk meer nadelige dan positieve effecten krijgen!!
Keep calm and keep going!!
Je kan het man, geloof sowieso in je!

Haha, lijkt me inderdaad geen goed plan. Maar iets rustiger aan morgen kan toch wel..
Op rustdagen zit ik momenteel al op 1700-1800..dus ruim onder de 2200 (onderhoud ~2500). Op trainingsdagen nog steeds rond 2500-2600. Op die manier kom ik met cardio deze week op het volgende uit:
Totaal calorieën week 28: 15800kcals
Onderhoud: ~2600kcals (18200kcals/week) à Gebasseerd op 78.0kg/10%vet
Gemiddel calorieen per dag: 2260kcals
Deficit voeding: 2400kcals (~340g bodyfat verlies)
Deficit cardio: 3x~350 = 1050kcals (~150g bodyfat verlies)
Totaal Deficit: 3450kcals (~450g bodyfat verlies)
Nee hoor..maar denk dat ik het misschien toch nog iets verlaag volgende week, maar dat is een kwestie van minder brinta/bambix. De hoeveelheden rijst hou ik wel gelijk.
Heb ook niet zoveel massa...Gemiddeld 500 kcal onder onderhoud is idd een mooie richtlijn. Onderhoud vind ik wel laag, 2600 kcal?

Thanks gozer! Ging prima!
Thanks Hendrie! Al is het loggen voor de meesten niet echt iets wat mee wordt genomen..Klasse goeie training nog 2weekjes knallen kerel,! Inzet heeft het niet aangelegen en je logje heb je ook super goed en leuk bij gehouden
Merci! Straks mag ik weer! Deze keer weer een keertje fasted! Ben benieuwd!

Thanks gozer!pfff flinke training bro en ook echt zieke kracht op de MP!![]()

Zo man, wel erg strikt bezig, respect! Maar vind je dat niet k*t, elke dag vantevoren bepalen wat je eet..? Vreten is geen noodzakelijk kwaad man, genieten van die shit =D
jij en ik kunnen op junk nog leuke resultaten halen maar voor Marvin zal dat als ik het zo in mag schatten niet goed uitpakken 
Dat is niet voor iedereen weggelegd brojij en ik kunnen op junk nog leuke resultaten halen maar voor Marvin zal dat als ik het zo in mag schatten niet goed uitpakken
![]()
Bedoel ook zeker niet dat ie alleen maar troep moet eten, maar een vrije ruimte per dag bijvoorbeeld. Af en toe wat lekkers/junk
Snap ik, maar dat doe ik 3 weeks out ook niet meer hoor. Maar verder van je deadline af mag dat geen probleem zijn.
Hoe bereken jij je behoefte? Welke formule?
En uiteraard, GL vandaag marvin, benieuwd wat voor train je neerzet