- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neem nou potverdorie mijn compliment gewoon aan met een 'dank je'!IMO een vertekend beeld omdat alleen mijn been op de foto staat..
meet namelijk nog maar 55cm..

Mijn benen zijn ook lang geen 70 cm hoor.
Ik blijf nog lekker doorsquatten de komende weken (voor zover dat lukt met mijn &%/!@ heupblessure)Dat heet joggen...ik was nog aan het wandelen!

Bedankt voor het compliment Bob! DankjeNeem nou potverdorie mijn compliment gewoon aan met een 'dank je'!
Dat weet ik ook wel, maar goede definitie kan het al een stuk groter doen lijken, en nog wat andere trucs en tricks die we gaan toepassenMijn benen zijn ook lang geen 70 cm hoor.
Geniet van je laatste leg workoutIk blijf nog lekker doorsquatten de komende weken (voor zover dat lukt met mijn &%/!@ heupblessure)

Bedankt voor het compliment Bob! Dankje
Ik ben blij dat dit even mijn laatste benen workout is! Wil graag grotere wheels, maar het is wel de training waarbij ik mezelf vaak naar de gym moet slepen!
Wat wil je vrijdag eigenlijk trainen?
alsjeblieft.Geen probleem..Woensdag is wat mij betreft prima hoor! Het probleem is dan dat mijn standaard gym van 19:00-20:00uur een debiele groepsles in de zaal heeft. Dus we moeten of ervoor of erna of naar Woerden..alsjeblieft.
Snap ik goed hoor, ff 2 weekjes rust voor LB is niet verkeerd.
Over vrijdag, ik was even vergeten dat het dan de vrijdag van de Nijmeegse Vierdaagse is, en dan help ik jaarlijks de hele dag in de cafetaria waar ik tijdens mijn studietijd heb gewerkt als bijbaantje. We moeten dus even een andere dag plannen, excuses. Woensdag zou nog steeds wel kunnen (zou voor mij borst, triceps, schouders en lichte frontsquats worden) of zaterdag ochtend (rug, hamstrings)

Zo laag mogelijk met behoud van spiermassa..dus even kijken waar het schip strandJa klopt, als ik kuiten en quads heb getraint zit het helemaal vol met vocht,
Welk vp denk je uit tekomen?

Man, man wat was dat dood gaan zeg! Energie levels redelijk op hun gat en dan even fijn de geplande training erdoor trappen met korte rustpauzes, HIGH intensity!
Die bleef eventjes 2 minuten keihard uitsteken (lees een rechthoekig gezwel van 2-3cm dik)...na even wat masseren verdween die gelukkig weer..
Gewoon je voeten op een verhoging leggen, je voet ontspannen en je rug recht houden. Vervolgens vanuit je heup naar voren buigen.
Prima shape al trouwens, echt top bezig. En het wordt tijd dat je kapt met jezelf naar beneden praten. Echt nergens voor nodig en totaal niet functioneel in wat voor setting dan ook. Focus on the positive; en die is hier genoeg over/voor jouw fysiek!Thanks Hendrie!
Vond het zelf ook nogal weird stuff..
Haha, ik vind dat de boel altijd even lekker oprekt, net als mijn rug..maar zal het eens op de door jou beschreven manier proberen.Als je hams rekt moet je ook niet met je hoofd naar knieën.Gewoon je voeten op een verhoging leggen, je voet ontspannen en je rug recht houden. Vervolgens vanuit je heup naar voren buigen.
Desalniettemin blijft die uitstulping weird haha!Prima shape al trouwens, echt top bezig. En het wordt tijd dat je kapt met jezelf naar beneden praten. Echt nergens voor nodig en totaal niet functioneel in wat voor setting dan ook. Focus on the positive; en die is hier genoeg over/voor jouw fysiek!

Ik hoop inderdaad niks ernstigs..het was vooral ook raar!Is dat niet gewoon omdat je in die houding vrij weinig ruimte hebt op je buik (deze rol je op), en perongeluk even je abs flexte, waardoor de spieren rondom die uitstulping tijdelijk meer ruimte innamen dan dat er beschikbaar was waardoor de spier die een uitstulping werd even naar buiten werd gedrukt? Als ik mn obliques flex, en in doe een sidebent, voel ik de spieren ook over elkaar schieten.. niks ernstigs
Voel er nu gelukkig nagenoeg niks meer van..

Thanks gozer! Weet ook nog niet welke poses ik ga doen..waarschijnlijk geen front latspread, of bob moet me vandaag wat goede posingskills bij brengen..Goede planning en je staat er strak bij zeg!
Vooral door je smalle taille komen zo van de zijkant je lats en dergelijke al zo hard uit!
Ben vooral benieuwd wat voor poses je gaat verkiezen voor de contest,
Succes met de training van vanavond en doe bob maar de groeten van me![]()

Thanks Rox!Ziet er lekker droog uit!
Ook de aanhechting van je borst komt er mooi uit.
Nope..nog geen idee. Weet ook nog niet of ik ga laden, maar als ik het doe zal het voornamelijk rijst zijn.Heel goed bezig marvin!! Dat je marteling-low-carb dagen je een wel verdiende pay-off mogen geven! Al enig idee waarmee je gaat laden de dagen voor de contest?

Thanks! Was erg gezellig met bob *nohomo* Toffe gozer om samen mee te trainen en weet goed wat hij doet. Heeft me ook nog even geholpen met mijn posing 'skills' en weer even wat motivatie gegeven om door te knallen!Nice pic man, goede shape
Have fun with Bob - no homo