AndroidHealthClinic

Contest Log Skatermarvin's contest log 2013 "Droger dan ooit.."

Mwhuaha bisj, 4.5km in een half uur nuchter ;)

IMO een vertekend beeld omdat alleen mijn been op de foto staat..:rolleyes:

meet namelijk nog maar 55cm..
Neem nou potverdorie mijn compliment gewoon aan met een 'dank je'! :P

Dat weet ik ook wel, maar goede definitie kan het al een stuk groter doen lijken, en nog wat andere trucs en tricks die we gaan toepassen ;) Mijn benen zijn ook lang geen 70 cm hoor.

Geniet van je laatste leg workout ;) Ik blijf nog lekker doorsquatten de komende weken (voor zover dat lukt met mijn &%/!@ heupblessure)

• Topic Starter Topic Starter
Mwhuaha bisj, 4.5km in een half uur nuchter ;)
Dat heet joggen...ik was nog aan het wandelen! ;)

Neem nou potverdorie mijn compliment gewoon aan met een 'dank je'! :P

Dat weet ik ook wel, maar goede definitie kan het al een stuk groter doen lijken, en nog wat andere trucs en tricks die we gaan toepassen ;) Mijn benen zijn ook lang geen 70 cm hoor.

Geniet van je laatste leg workout ;) Ik blijf nog lekker doorsquatten de komende weken (voor zover dat lukt met mijn &%/!@ heupblessure)
Bedankt voor het compliment Bob! Dankje:rolleyes:

Ik ben blij dat dit even mijn laatste benen workout is! Wil graag grotere wheels, maar het is wel de training waarbij ik mezelf vaak naar de gym moet slepen!:eek:

Wat wil je vrijdag eigenlijk trainen?

Bedankt voor het compliment Bob! Dankje:rolleyes:

Ik ben blij dat dit even mijn laatste benen workout is! Wil graag grotere wheels, maar het is wel de training waarbij ik mezelf vaak naar de gym moet slepen!:eek:

Wat wil je vrijdag eigenlijk trainen?

:roflol: alsjeblieft.

Snap ik goed hoor, ff 2 weekjes rust voor LB is niet verkeerd.

Over vrijdag, ik was even vergeten dat het dan de vrijdag van de Nijmeegse Vierdaagse is, en dan help ik jaarlijks de hele dag in de cafetaria waar ik tijdens mijn studietijd heb gewerkt als bijbaantje. We moeten dus even een andere dag plannen, excuses. Woensdag zou nog steeds wel kunnen (zou voor mij borst, triceps, schouders en lichte frontsquats worden) of zaterdag ochtend (rug, hamstrings)

:roflol: alsjeblieft.

Snap ik goed hoor, ff 2 weekjes rust voor LB is niet verkeerd.

Over vrijdag, ik was even vergeten dat het dan de vrijdag van de Nijmeegse Vierdaagse is, en dan help ik jaarlijks de hele dag in de cafetaria waar ik tijdens mijn studietijd heb gewerkt als bijbaantje. We moeten dus even een andere dag plannen, excuses. Woensdag zou nog steeds wel kunnen (zou voor mij borst, triceps, schouders en lichte frontsquats worden) of zaterdag ochtend (rug, hamstrings)
Geen probleem..Woensdag is wat mij betreft prima hoor! Het probleem is dan dat mijn standaard gym van 19:00-20:00uur een debiele groepsles in de zaal heeft. Dus we moeten of ervoor of erna of naar Woerden..

Zaterdag heb ik weinig tijd helaas!:(

Ja klopt, als ik kuiten en quads heb getraint zit het helemaal vol met vocht,

Welk vp denk je uit tekomen?

Ja klopt, als ik kuiten en quads heb getraint zit het helemaal vol met vocht,

Welk vp denk je uit tekomen?
Zo laag mogelijk met behoud van spiermassa..dus even kijken waar het schip strand ;)

:eek: Man, man wat was dat dood gaan zeg! Energie levels redelijk op hun gat en dan even fijn de geplande training erdoor trappen met korte rustpauzes, HIGH intensity!

Twee weeks out, Final legs workout:
Squats wide stance:
60kg: 12
80kg: 12
100kg: 6
140kg: 8 (loodzwaar!), 7 (nipt), 6

Leg press: (Small, normal, wide stance op de bal v.d. voet)
224.8kg (fullstack), 12, 12 (2 forced), 12

Walking lunges:
62.5kg: 24 stappen, 24 stappen, 16+4+4 stappen (rest-pause)

Leg extensions:
50kg: 15 (warmup)
64kg: 15 (nipt), 15 (2 forced), 15 (3 forced)

Stiff legged deadlift:
60kg: 10
100kg: 15, 12, 9, 7 (Straps gebruikt, goede MMC0

Seated leg curls:
30kg: 15
43kg: 15 (nipt, MMC kan beter), 13 (2 forced)

Abduction:
50kg: 15, 15, 15 (3 sec hold)

Standing leg curls:
30kg: 15, 15 (3 forced), 12
16kg: 20 (Contractie + pomp)

Barbel calfraise:
100kg: 12, 12, 10, 10 (nipt!)

Toepress:
118kg: 12, 12, 10 (nipt)

Rare shit:Daarna ging ik even mijn hams oprekken door met mijn hoofd richting mijn knieen te buigen...alles eenmaal goed op rek schoot mijn bovenste buikspier er een soort uit:eek: Die bleef eventjes 2 minuten keihard uitsteken (lees een rechthoekig gezwel van 2-3cm dik)...na even wat masseren verdween die gelukkig weer..

Nu met aanspannen van mijn abs wel een klein beetje last!:o

Flinke training kerel good work

netjes die squat

wel sick van je ab xD

Als je hams rekt moet je ook niet met je hoofd naar knieën. :P Gewoon je voeten op een verhoging leggen, je voet ontspannen en je rug recht houden. Vervolgens vanuit je heup naar voren buigen.

Desalniettemin blijft die uitstulping weird haha! :D Prima shape al trouwens, echt top bezig. En het wordt tijd dat je kapt met jezelf naar beneden praten. Echt nergens voor nodig en totaal niet functioneel in wat voor setting dan ook. Focus on the positive; en die is hier genoeg over/voor jouw fysiek!

Is dat niet gewoon omdat je in die houding vrij weinig ruimte hebt op je buik (deze rol je op), en perongeluk even je abs flexte, waardoor de spieren rondom die uitstulping tijdelijk meer ruimte innamen dan dat er beschikbaar was waardoor de spier die een uitstulping werd even naar buiten werd gedrukt? Als ik mn obliques flex, en in doe een sidebent, voel ik de spieren ook over elkaar schieten.. niks ernstigs

Flinke training kerel good work
Thanks Hendrie!

netjes die squat

wel sick van je ab xD
Vond het zelf ook nogal weird stuff..

Als je hams rekt moet je ook niet met je hoofd naar knieën. :P Gewoon je voeten op een verhoging leggen, je voet ontspannen en je rug recht houden. Vervolgens vanuit je heup naar voren buigen.

Desalniettemin blijft die uitstulping weird haha! :D Prima shape al trouwens, echt top bezig. En het wordt tijd dat je kapt met jezelf naar beneden praten. Echt nergens voor nodig en totaal niet functioneel in wat voor setting dan ook. Focus on the positive; en die is hier genoeg over/voor jouw fysiek!
Haha, ik vind dat de boel altijd even lekker oprekt, net als mijn rug..maar zal het eens op de door jou beschreven manier proberen.

IK zal het proberen niet meer te doen ;)
Is dat niet gewoon omdat je in die houding vrij weinig ruimte hebt op je buik (deze rol je op), en perongeluk even je abs flexte, waardoor de spieren rondom die uitstulping tijdelijk meer ruimte innamen dan dat er beschikbaar was waardoor de spier die een uitstulping werd even naar buiten werd gedrukt? Als ik mn obliques flex, en in doe een sidebent, voel ik de spieren ook over elkaar schieten.. niks ernstigs
Ik hoop inderdaad niks ernstigs..het was vooral ook raar!:o Voel er nu gelukkig nagenoeg niks meer van..:D

Zojuist weer naar mijn werk gefiets (13km) en mag uiteraard vanmiddag weer terug..

Vanavond ook nog een verjaardag...fijn alles af slaan en enkel 1 of 2 glazen cola light:thumbs:

Voeding dinsdag 16 juli 2013:
7:00 1 capsule ripped + 10g BCAA
9:00 5g BCAA
11:00 1L groene thee + 250mg caffeine
12:00 150g kipfilet + 50g notenmix + multivit & vit D
15:00 150g kipfilet + 30g whey + 50g notenmix + blikje cola light
16:00 7g BCAA/Glutamine/Leucine (B&F) + 250mg caffeine
17:00 5g BCAA
18:00 175g biefstuk + 40g casseine

~1745kcals, E/K/V = 215g (50%) / 20g (4%) / 90g (46%)

Vroeg uit de veren vanochtend voor wederom wat nuchtere ochtend cardio:

4,6km in 40 minuten (gemiddelde snelheid 6.9km per uur (snel wandelen!)): ~300kcals

Vanmiddag/vanvavond trainen met Bob waardoor ik mijn eet window wat verschuif en een kleine refeed hanteer!

Planning post ik straks:D

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 07:45 ----------

Voeding woensdag 17 juli 2013:
6:00 1 capsule ripped + 5g BCAA
9:00 5g BCAA
11:00 1L groene thee + 250mg caffeine
12:00 5g BCAA
14:00 30g whey + 100g rijst + 135g kipfilet + 75g spinazie
17:00 200g rijst + 135g kipfilet + 75g spinazie
Pre-workout: 7g BCAA/Glutamine/Leucine (B&F)
Tijdens trainen: 1 scoop Muscle protect
Post-workout: 40g dextro + 25g whey + 5g BCAA + banana
19:00-21:00 Aantal pannenkoeken met appel en beetje stroop (uitgaande van 170g beslag/400ml lactose vrije melk/1ei/30g whey) + 20g casseine

~2740kcals, E/K/V = 230g (34%) / 350g (51%) / 50g (15%)

Update foto van mijn shape gisteren avond na een dagje low carb

IMG-20130716-WA0011.jpg

Goede planning en je staat er strak bij zeg!
Vooral door je smalle taille komen zo van de zijkant je lats en dergelijke al zo hard uit!
Ben vooral benieuwd wat voor poses je gaat verkiezen voor de contest,
Succes met de training van vanavond en doe bob maar de groeten van me ;)

Ziet er lekker droog uit!
Ook de aanhechting van je borst komt er mooi uit.

Goede planning en je staat er strak bij zeg!
Vooral door je smalle taille komen zo van de zijkant je lats en dergelijke al zo hard uit!
Ben vooral benieuwd wat voor poses je gaat verkiezen voor de contest,
Succes met de training van vanavond en doe bob maar de groeten van me ;)
Thanks gozer! Weet ook nog niet welke poses ik ga doen..waarschijnlijk geen front latspread, of bob moet me vandaag wat goede posingskills bij brengen..;)

Ziet er lekker droog uit!
Ook de aanhechting van je borst komt er mooi uit.
Thanks Rox!

Heel goed bezig marvin!! Dat je marteling-low-carb dagen je een wel verdiende pay-off mogen geven! Al enig idee waarmee je gaat laden de dagen voor de contest?

Nice pic man, goede shape :thumb:
Have fun with Bob - no homo

Heel goed bezig marvin!! Dat je marteling-low-carb dagen je een wel verdiende pay-off mogen geven! Al enig idee waarmee je gaat laden de dagen voor de contest?
Nope..nog geen idee. Weet ook nog niet of ik ga laden, maar als ik het doe zal het voornamelijk rijst zijn.

Maar even aankijken wat bijvoorbeeld pannenkoeken met mijn shape doen ;)

Nice pic man, goede shape :thumb:
Have fun with Bob - no homo
Thanks! Was erg gezellig met bob *nohomo* Toffe gozer om samen mee te trainen en weet goed wat hij doet. Heeft me ook nog even geholpen met mijn posing 'skills' en weer even wat motivatie gegeven om door te knallen!:thumbs:

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 23:21 ----------

De training was borst, schouders en tricep..Gewichten/reps heb ik niet echt onthouden

Training: Borst, schouders, tricep
Benchpress
Incline fly's ss lateral raise
Dumbel shoulderpress
Cable fly's high + low pull
Skull crushers
Pushdowns

Morgen weer een rustdagje...nu eerst nog even werken!:eek:

Terug
Naar boven