XXL Nutrition

Contest Log Skatermarvin's contest log 2013 "Droger dan ooit.."

Mooie squats. Sowieso heb je een hoop gedaan voor je benen.

• Topic Starter Topic Starter
Mooie squats. Sowieso heb je een hoop gedaan voor je benen.
Was een behoorlijke workout, maar wil het misschien een beetje zo houden in de hoop dat mijn benen daarop reageren!:D

---------- Post toegevoegd 18 July 2013 om 09:35 ----------

Vandaag weer een rustdagje! Cardio only in de vorm van naar mijn werk fietsen (2x13km fietsen met ~20km/h = ongeveer 600kcals). Morgen gelukkig weer een trainingsdag!

Fietsen ging prima overigens met zwaar gevulde glycogeen voorraden:D

Voeding donderdag 18 juli 2013:
7:00 1 capsule ripped + 5g BCAA
9:00 5g BCAA
11:00 1L groene thee + 250mg caffeine
12:00 150g kipfilet + 50g notenmix + multivit & vit D
14:45 150g kipfilet + 30g whey + 50g notenmix + 250mg caffeine
15:00-15:30 7g BCAA/Glutamine/Leucine (B&F)
17:00 5g BCAA
18:00 175g kipfilet + 200g aardbeien + 40g casseine

~1760kcals, E/K/V = 210g (48%) / 30g (6%) / 90g (46%)

Thanks! Was erg gezellig met bob *nohomo* Toffe gozer om samen mee te trainen en weet goed wat hij doet. Heeft me ook nog even geholpen met mijn posing 'skills' en weer even wat motivatie gegeven om door te knallen!:thumbs:

De training was borst, schouders en tricep..Gewichten/reps heb ik niet echt onthouden

Training: Borst, schouders, tricep
Benchpress
Incline fly's ss lateral raise
Dumbel shoulderpress
Cable fly's high + low pull
Skull crushers
Pushdowns

Morgen weer een rustdagje...nu eerst nog even werken!:eek:
Vandaag weer een rustdagje! Cardio only in de vorm van naar mijn werk fietsen (2x13km fietsen met ~20km/h = ongeveer 600kcals). Morgen gelukkig weer een trainingsdag!

Haha weer aan je tan kunnen werken? :P

Was zeker gezellig, en kort maar krachtig getraind ;) Posing blijft moeilijk maar ik hoop dat je aan de paar aanwijzingen wat gehad hebt. En leuk dat we wat klassieke vrije poses hebben kunnen oefenen!

Nogmaals, je bent IRL echt groter dan je op foto's lijkt, en echt esthetisch en voor velen een streven met die massa en epic taille (mijn taille leek wel een GH-insulin-gut naast die van jou), nu moeten we dat alleen nog voor de contest weten vast te leggen ;) Die vezels op in je pecs kon je echt tellen bij de flyes, droog genoeg ben je sowieso.

En nog bedankt voor de pannekoeken, waren erg lekker :D

Haha weer aan je tan kunnen werken? :P

Was zeker gezellig, en kort maar krachtig getraind ;) Posing blijft moeilijk maar ik hoop dat je aan de paar aanwijzingen wat gehad hebt. En leuk dat we wat klassieke vrije poses hebben kunnen oefenen!

Nogmaals, je bent IRL echt groter dan je op foto's lijkt, en echt esthetisch en voor velen een streven met die massa en epic taille (mijn taille leek wel een GH-insulin-gut naast die van jou), nu moeten we dat alleen nog voor de contest weten vast te leggen ;) Die vezels op in je pecs kon je echt tellen bij de flyes, droog genoeg ben je sowieso.

En nog bedankt voor de pannekoeken, waren erg lekker :D
Ik heb inderdaad weer een beetje aan mijn tan gewerkt vanochtend, maar vanmiddag wordt echt genieten! 25°C en strak blauwe lucht en omdat ik vanacht tot 2:00uur heb gewerkt mag ik vanmiddag lekker op tijd naar huis!:thumbs:

Zoals ik gisteren ook al zei hoor ik dat vaker dat ik IRL groter lijk dan op foto's! Hopelijk weten we dat volgende week zaterdag wel goed vast te leggen!:D

In ieder geval bedankt voor de tips & tricks qua trainen en posen. Heb aardig wat spierpijn in mijn borst, dus heb mijn best gedaan! Poseren ga ik de komende week nog wel goed oefenen met behulp van de tips!

Jou taille mocht dan wat breder zijn, maar je hebt daarboven en daaronder een erg goed fysiek in mijn ogen! Alles goed vol en voorzien van massa! Je stond er IMO ook goed hard bij!

Ben blij dat de pannenkoeken je goed smaakten..en mijn excuses voor de extra carbs ;)

Ik zie dat je nog steeds netjes je voedingsrichtlijnen hanteert... keurig man! Ben benieuw hoe je er uiteindelijke bij staat, aan je inzet kan het niet liggen!!

Wederom vroeg uit de veren vanochtend (6:00uur:eek:) voor wederom wat nuchtere ochtend cardio:

4,6km in 37 minuten (gemiddelde snelheid 7.5km per uur (af en toe een stukje rennen!)): ~300kcals

---------- Post toegevoegd 19 July 2013 om 07:44 ----------

Ik zie dat je nog steeds netjes je voedingsrichtlijnen hanteert... keurig man! Ben benieuw hoe je er uiteindelijke bij staat, aan je inzet kan het niet liggen!!
Ik doe mijn best! Nog 1 weekje volhouden..op rustdagen schreeuwen de carbs naar me in de supermarkt..ik droom over eten en fantaseer nu al wat ik na de shoot ga eten..:rolleyes:

De planning voor vandaag

Back & biceps
Reverse grip barbell row: 4x8-12
Dumbel row: 3x8-12
Pulldown: 3x8-12
CG cable row: 3x12-15

CG-pullup: 4x8-12
Barbell shrugs: 4x8-12

Dumbel curl: 3x8-12
Reverse grip cable curl: 3x8-12
Preacher curl: 2x8-12 + pompset

Voeding vrijdag 19 juli 2013::meal:
6:00 1 capsule ripped + 5g BCAA
9:00 5g BCAA
11:00 65g brinta + 15g bambix + 25g whey + 30g rozijnen + multivit & vit D
12:00 100g rijst + 135g kipfilet + 75g spinazie
15:00 200g rijst + 135g kipfilet + 75g spinazie
15:30 7g BCAA/Glutamine/Leucine (B&F) + 250mg caffeine
Tijdens training: 1 scoop muscle protect (BCAA, Glutamine etc.)
Post workout: 25g whey + 5g BCAA + 40g dextro + banaan
18:30 225g rijst + 150g varkensate + paprika + 200g spinazie + 20g casseine

~2540kcals, E/K/V = 205g (32%) / 310g (49%) / 55g (19%)

Succes vandaag :D ziet er goed uit allemaal, ook de voeding ;)

Goede taille man.
Succes nog

Niet gaan doen we niet aan hè ;)
Ff weekje doorbijten en dan mag je daarna heerlijk jezelf trakteren!!

Niet gaan doen we niet aan hè ;)
Ff weekje doorbijten en dan mag je daarna heerlijk jezelf trakteren!!
Zo is het maar net! Blij dat ik toch geweest ben..het gaf zelfs een beetje energie! Nu helaas wel een beetje einde van mijn latijn..
+1

Btw al bedacht hoe en of je gaat laden?
Nee..nog niet ik ga in ieder geval niet twee dagen depleten..dat gaat denk ten koste van alles. Een dag van te voren is volgens mijn ook niet voldoende, want na mijn pannenkoeken woensdag stond ik de hele dag soft..pas smiddags rond 17:00 was alles keihard..

Maar goed hier de training van vanmiddag..niet heel sterk, maar ben tevreden!:thumbs:

Back & biceps
Reverse grip barbell row:
40kg: 15
60kg: 12
80kg: 12, 12 (3f.), 11 (4f.), 9 (3f.)

Dumbel row:
36kg: 12, 12
Dropset: 36kg-->28kg-->22kg-->16kg: 10-->10-->12-->15

Pulldown:
59kg: 12 (3f.), 12 (3f)
36kg: 27

CG cable row:
118kg: 14, 12 (2f.), 8 (superslow reps)

CG-pullup:
Bw-43kg: 12, 11, 11, 10

Barbell shrugs:
60kg: 12
80kg: 14, 12, 12, 11 (Redelijk wat powershrugs)

Dumbel curl:
10kg: 12
14kg: 14 (3f.), 12 (2f.), 10 (2f.)

Reverse grip cable curl:
36kg: 12, 10
27kg: 18

Preacher curl:
32.5kg: 6+3 (Rest-pause), 7+3 (rest-pause)
17.5kg: 17

Zeau..en dan zo naar bed! Morgen buik en schouders (fasted)

Mooie training bro!
Hoop dat je goede nachtrust tegemoet gaat, zodat je morgen ook kan knallen!!
Succes! :D

Ziet er nog prima uit Marv. Succes met de laatste loodjes!

Je houdt je ook echt goed aan je voeding, echt top. Daar kan ik nog wel wat van leren man:)

Mooie training bro!
Hoop dat je goede nachtrust tegemoet gaat, zodat je morgen ook kan knallen!!
Succes! :D
Die nachtrust viel tegen...bloedverziekende hitte, muggen en kort...maar goed zo weer naar de gym ;)

Ziet er nog prima uit Marv. Succes met de laatste loodjes!
Thanks gozer!
Je houdt je ook echt goed aan je voeding, echt top. Daar kan ik nog wel wat van leren man:)
Beetje alles of niets hier wat dat betreft..dus tijdens het cutten hou ik het allemaal goed vol:thumbs:
Everybody wants 2 B A bodybuilder, nobody wants 2 eat like one;)
True story...bij mij in de gym wil ook niemand er echt voor trainen..maar gaat 50% van de gesprekken over anabolen...:rolleyes:

Dat was een beste rugtraining man! Ik ga over een uurtje naar de gym voor mijn rug-hams training dus kan hier nog wel wat motivatie uit putten :D

ik ga ook meteen ff vragen voor fotolocatie. En nog bedankt voor t compliment bro

Mooie workout man, begin echt uit te kijken naar het eindresultaat van je!

Terug
Naar boven