- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was een behoorlijke workout, maar wil het misschien een beetje zo houden in de hoop dat mijn benen daarop reageren!Mooie squats. Sowieso heb je een hoop gedaan voor je benen.

Thanks! Was erg gezellig met bob *nohomo* Toffe gozer om samen mee te trainen en weet goed wat hij doet. Heeft me ook nog even geholpen met mijn posing 'skills' en weer even wat motivatie gegeven om door te knallen!
De training was borst, schouders en tricep..Gewichten/reps heb ik niet echt onthouden
Training: Borst, schouders, tricep
Benchpress
Incline fly's ss lateral raise
Dumbel shoulderpress
Cable fly's high + low pull
Skull crushers
Pushdowns
Morgen weer een rustdagje...nu eerst nog even werken!![]()
Vandaag weer een rustdagje! Cardio only in de vorm van naar mijn werk fietsen (2x13km fietsen met ~20km/h = ongeveer 600kcals). Morgen gelukkig weer een trainingsdag!
Posing blijft moeilijk maar ik hoop dat je aan de paar aanwijzingen wat gehad hebt. En leuk dat we wat klassieke vrije poses hebben kunnen oefenen!
Die vezels op in je pecs kon je echt tellen bij de flyes, droog genoeg ben je sowieso.
Ik heb inderdaad weer een beetje aan mijn tan gewerkt vanochtend, maar vanmiddag wordt echt genieten! 25°C en strak blauwe lucht en omdat ik vanacht tot 2:00uur heb gewerkt mag ik vanmiddag lekker op tijd naar huis!Haha weer aan je tan kunnen werken?![]()
Was zeker gezellig, en kort maar krachtig getraindPosing blijft moeilijk maar ik hoop dat je aan de paar aanwijzingen wat gehad hebt. En leuk dat we wat klassieke vrije poses hebben kunnen oefenen!
Nogmaals, je bent IRL echt groter dan je op foto's lijkt, en echt esthetisch en voor velen een streven met die massa en epic taille (mijn taille leek wel een GH-insulin-gut naast die van jou), nu moeten we dat alleen nog voor de contest weten vast te leggenDie vezels op in je pecs kon je echt tellen bij de flyes, droog genoeg ben je sowieso.
En nog bedankt voor de pannekoeken, waren erg lekker![]()

) voor wederom wat nuchtere ochtend cardio:Ik doe mijn best! Nog 1 weekje volhouden..op rustdagen schreeuwen de carbs naar me in de supermarkt..ik droom over eten en fantaseer nu al wat ik na de shoot ga eten..Ik zie dat je nog steeds netjes je voedingsrichtlijnen hanteert... keurig man! Ben benieuw hoe je er uiteindelijke bij staat, aan je inzet kan het niet liggen!!

Thanks dameSucces vandaagziet er goed uit allemaal, ook de voeding
![]()

Thanks..nog even doorzetten!

Niet gaan doen we niet aan hè
Ff weekje doorbijten en dan mag je daarna heerlijk jezelf trakteren!!
Zo is het maar net! Blij dat ik toch geweest ben..het gaf zelfs een beetje energie! Nu helaas wel een beetje einde van mijn latijn..Niet gaan doen we niet aan hè
Ff weekje doorbijten en dan mag je daarna heerlijk jezelf trakteren!!
Nee..nog niet ik ga in ieder geval niet twee dagen depleten..dat gaat denk ten koste van alles. Een dag van te voren is volgens mijn ook niet voldoende, want na mijn pannenkoeken woensdag stond ik de hele dag soft..pas smiddags rond 17:00 was alles keihard..
Je houdt je ook echt goed aan je voeding, echt top. Daar kan ik nog wel wat van leren man![]()

Die nachtrust viel tegen...bloedverziekende hitte, muggen en kort...maar goed zo weer naar de gymMooie training bro!
Hoop dat je goede nachtrust tegemoet gaat, zodat je morgen ook kan knallen!!
Succes!![]()

Thanks gozer!Ziet er nog prima uit Marv. Succes met de laatste loodjes!
Beetje alles of niets hier wat dat betreft..dus tijdens het cutten hou ik het allemaal goed volJe houdt je ook echt goed aan je voeding, echt top. Daar kan ik nog wel wat van leren man![]()
True story...bij mij in de gym wil ook niemand er echt voor trainen..maar gaat 50% van de gesprekken over anabolen...Everybody wants 2 B A bodybuilder, nobody wants 2 eat like one![]()