- Waardering
- 368
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks man!

Thanks gozer!Tjeezus Marvin, je staat er goed ripped op!! Al een idee hoe je het gaat aanpakken na de contest?
Ik las het inderdaad! Erg druk alleen, dus heb niet kunnen reageren! Ben benieuwd hoe het uitpakt bij jou en bij mezelfHaha dafuq, die foto. Echt ziek droog. Ik ben benieuwd hoe het laden uitpakt bij jou! Ik begin toch vanavond al met laden.

Thanks gozer!:d

)Thanks Hendrie!

Die natuurlijke tan komt wel goed..probeer zoveel mogelijk zon te pakken!Zorg ook voor een goede (natuurlijke) tanDat moet overigens geen enkel probleem zijn met zon zee strand!
Thanks Rob!Dedicated als altijd Marvin. Je staat er ieder jaar beter bij. Echt netjes hoe jij het altijd vol blijft houden zo te leven als een monnik. Respect man!

Zo is het maar net!
)Klopt! Ben al tig keer naar de wc geweest!..

Dit is de 2e dag op 6+ Liter water. Morgen ook nog en dan donderdag 3L en vervolgens vrijdag en zaterdag in ieder geval niet meer als 2L.lekker! hoeveel dagen zit je nu al op zo'n 6L water?
---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 11:36 ----------
zie net de foto, marv met abs say wut?

Op rustdagen wel! Maar door de reuze cardio vandaag heb ik mijn shake (40g whey) verplaatst naar 11:00uur en ben een beetje BCAA aan het nippen..Wow man hoe hou jij die ochtenden zo vol man? Om 12:00 uur is je eerste vaste voeding pas?

Ik moet ook nog terug...wat zou jij adviseren? Nog meer avondeten toevoegen in de vorm van eiwitten?Je bent niet wijs2 uur lopen is sowieso katabool! Zorg dat je het compenseerd in je voeding
![]()
Ik moet ook nog terug...wat zou jij adviseren? Nog meer avondeten toevoegen in de vorm van eiwitten?