MuscleMeat

Contest Log Skatermarvin's contest log 2013 "Droger dan ooit.."

• Topic Starter Topic Starter
Eerlijk? Terug de bus pakken. Ik zou nu echt geen cardio meer doen. Je bent droog genoeg, vet zet je niet meer aan, het enige risico dat je loopt is dat je massa verliest. Gewoon op onderhoud eten en je krachttrainingen doen. Dus eiwitten en vetten toevoegen vandaag idd! In het ergste geval creeer je te veel 'stress' op je lichaam dat je je shape echt in een paar dagen nog verpest, en je staat er nu top bij, alleen wat voller dmv carbs en het is af!

Je moet niet in je laatste week nog vet willen verliezen. Je cutperiode zit erop, nu moet je alleen nog pieken.
Je hebt gelijk. Heb met mijn vriendin afgesproken tot ongeveer de helft te lopen..op een zeer langzaam tempo...soort 'Tan & walk'..:rolleyes: Sla ik morgen mijn ochtend cardio over en dan was vanmiddag mijn laatste cardio zeg maar. Voeg dan buiten mijn kipfilet vanavond nog wat casseine en een flinke hand notenmix toe.

Je hebt gelijk. Heb met mijn vriendin afgesproken tot ongeveer de helft te lopen..op een zeer langzaam tempo...soort 'Tan & walk'..:rolleyes: Sla ik morgen mijn ochtend cardio over en dan was vanmiddag mijn laatste cardio zeg maar. Voeg dan buiten mijn kipfilet vanavond nog wat casseine en een flinke hand notenmix toe.

:thumbs:

Naast jou lijk ik straks helemaal een koelkast, ik ben nog zo wit als santa's baard :(

Ik heb geen tijd om te tannen. Life ain't fair.

Lekker he smorgens een stuk lopen

:thumbs:

Naast jou lijk ik straks helemaal een koelkast, ik ben nog zo wit als santa's baard :(

Ik heb geen tijd om te tannen. Life ain't fair.
Wel een grote Amerikaanse koelkast Bob...in verhouding lijk ik dan zo'n oud bruine camping koelkast ;)

Lekker he smorgens een stuk lopen
28129145.jpg

De planning voor vandaag (beetje medium carb en hoog water)...

3 days out: Rug, traps & biceps:
BOR: 3x8-12+dropset
Reverse grip pulldown: 3x8-12
CG cable row: 3x12-15
Straight arm pulldown: 1 set till failure

CG-pullup: 3x8-12
Dumbell shrugs: 4x8-12

Dumbel curl: 4x8-12
Preacher curl: 2x8-12 + pompset
BB behind the back wrist curl: 4x8-12

Voeding woensdag 24 juli 2013:
6:30 250mg caffeine + 250ml water
9:00 5g BCAA + 2L water
11:00 45g brinta + 10g bambix + 45g whey + 30g rozijnen + multivit + vit D + 500ml water
12:15 100g rijst + 135g kipfilet + 75g spinazie + blik monster energy low carb
15:00 200g rijst + 135g kipfilet + 75g spinazie + 250ml water
15:30 7g BCAA/Glutamine/Leucine (B&F) + 5g Rush + 250mg caffeine + 800ml water
Tijdens training: 1 scoop muscle protect (BCAA, Glutamine etc.) + 1500ml water
Post workout: 25g whey + 5g BCAA + 40g dextro + banaan + 500ml water
18:30 250g aardappels + 200g broccolli + 200g kipfilet + 30g casseine + 250ml water

Water/vocht: ~6.5L

~2500kcals, E/K/V = 240g (38%) / 285g (46%) / 45g (16%)

Dat betekent dat je dus gisteren 965kcal hebt binnen gekregen met de cardio eraf... Laden nu man! Maar dikke respect, dedicated as ****!

Dat betekent dat je dus gisteren 965kcal hebt binnen gekregen met de cardio eraf... Laden nu man! Maar dikke respect, dedicated as ****!
965..misschien nog wel minder ;).

Ga morgen overdag nog low carb, gevolgd door een depletion workout om vervolgens te gaan laden na die training..dit door te trekken op vrijdag en een stukje zaterdagochtend. Foto's worden gemaakt op zaterdag rond 11:00-12:00..:D

Ga morgen overdag nog low carb, gevolgd door een depletion workout om vervolgens te gaan laden na die training..dit door te trekken op vrijdag en een stukje zaterdagochtend. Foto's worden gemaakt op zaterdag rond 11:00-12:00..:D

Ben echt extreem benieuwd ;)
Je bent echt zo gedisciplineerd kan ik echt nog hele hoop van leren!
Ben sowieso blij dat je alles zo gedetailleerd heb bijgehouden leuk om terug te lezen :D
Succes nog deze laatste dagen en ben echt zeer benieuwd naar je eind resultaat!! ;)

Lekker bezig man! Wat is eigenlijk het idee achter dat 'laden' de laatste dagen?

Wat is de meerwaarde als natural. Om nog verder te depleten dmv een depletion training. Sta je niet al ontzettend leeg? Wordt het niet te kort dag dan qua laad dagen. Ik heb er geen ervaring mee overigens, maar die vragen komen in mij op.

Succes, kijk uit naar de foto s!

Ben echt extreem benieuwd ;)
Je bent echt zo gedisciplineerd kan ik echt nog hele hoop van leren!
Ben sowieso blij dat je alles zo gedetailleerd heb bijgehouden leuk om terug te lezen :D
Succes nog deze laatste dagen en ben echt zeer benieuwd naar je eind resultaat!! ;)
Ik ben zelf ook erg benieuwd! Niet erg veel ervaring met laden. Wel weet ik dat ik voor aders en dergelijke wel op tijd aan pure chocolade/rode wijn moet, want twee jaar terug kwam de vasculariteit zo een twee uur na de shoot.
Lekker bezig man! Wat is eigenlijk het idee achter dat 'laden' de laatste dagen?
Het is met laden de bedoeling dat je spieren zich als het waren meer vullen dan ervoor. Echter als dit fout gaat ga je veel vocht vast houden, dus loop een zeker risico.

Wat is de meerwaarde als natural. Om nog verder te depleten dmv een depletion training. Sta je niet al ontzettend leeg? Wordt het niet te kort dag dan qua laad dagen. Ik heb er geen ervaring mee overigens, maar die vragen komen in mij op.

Succes, kijk uit naar de foto s!
Ben door IF gelukkig nog niet helemaal depleted..;) Al ben ik uiteraard een stuk minder vol dan voorheen.

Ben ook niet van plan te gaan laden met bijvoorbeeld 600g carbs op een dag, maar maximaal 400g. De depletion workout betwijfel ik ook of het voldoende zal zijn om mijn spierglycogeen helemaal leeg te trekken, maar begin hoe dan ook met laden na de training van morgen. Ik weet dat ik een risico loop om bloated te staan op de shoot, maar als ik het niet probeer weet ik ook niet wat werkt.

Voor een volgende contest weet ik in dat geval dat ik eerder moet pieken en het niet op de laatste week aan moet laten komen. Op die manier kun je nog het 1 en ander testen.

Voeding voor vrijdag weet ik nog niet precies, maar morgen wordt het post-workout een portie zelf gemaakte proteine pannenkoeken met stroop/suiker/kaneel

Voor vrijdag heb ik het volgende al staan:

2x 150g rijst + 100g kipfilet
1x 100g rijst + 100g kipfilet
2 Pakken rijstwafels met honing (is dit verstandig?)
evt. proteine repen, rozijnen en pure chocolade

Rijst is perfect om te laden, honing minder omdat het in verhouding meer fructose dan glucose bevat. Vruchtenjam is dan een betere keuze. Havermout schijnt ook licht vochtafdrijvend te zijn.

Ik weet niet hoeveel zout je normaal binnen krijgt maar hou rekening met het zout in rijstwafels, als je hierdoor meer dan normaal binnen krijgt zou dit nadelig zijn, hou je zout zo hoog als je normaal ook hebt. Het ene merk bevat meer zout dan het andere.

Ziet er allemaal zeer strak uit planning tot zaterdag succes ermee man

intresting :) succes nog met je laatste dagen ;)
Thanks!
Rijst is perfect om te laden, honing minder omdat het in verhouding meer fructose dan glucose bevat. Vruchtenjam is dan een betere keuze. Havermout schijnt ook licht vochtafdrijvend te zijn.

Ik weet niet hoeveel zout je normaal binnen krijgt maar hou rekening met het zout in rijstwafels, als je hierdoor meer dan normaal binnen krijgt zou dit nadelig zijn, hou je zout zo hoog als je normaal ook hebt. Het ene merk bevat meer zout dan het andere.
Ik gebruik normaal behoorlijk wat kipkruiden op mijn kip en ben ook nog opzoek geweest naar rijstwafels zonder zout, maar kon ze niet vinden.

Maakt het nog uit wat voor vruchtenjam? (was overigens niet van plan mijn rijstwafels te verzuipen in de honing ;))

Ziet er allemaal zeer strak uit planning tot zaterdag succes ermee man
Thanks..ben echt heel benieuwd hoe alles uitpakt:eek:

Adviezen betreft laden zijn welkom :D

3 days out: Rug, traps & biceps:

BOR:
40kg: 12
60kg: 12
80kg: 12, 10 (2f.), 10 (3f.) (Straps gebruikt)
Dropset: 80-->60-->40-->20kg: 10, 15, 21, 31

Reverse grip pulldown:
50kg: 15 (warmup)
77kg: 12, 9 (3f.)
73kg: 10 (2f.) (Zwaar!)

CG cable row:
110kg: 15, 15 (1f.), 14 (Pump & hold)

Rope straight arm pulldown:
27kg: 34

CG-pullup:
Bw-43kg: 12, 12 (nipt), 10

Dumbell shrugs:
22kg: 15
30kg: 13 (2f.), 12 (2f.), 10 (1f.)

Dumbel curl:
10kg: 15 (warmup)
14kg: 12, 12 (2f.), 12 (3f.), 11 (3f.)

Preacher curl:
32.5kg: 8 (nipt!)
27.5kg: 10
17.5kg: 19+6 (Rest-pause)

BB behind the back wrist curl:
40kg: 14, 14, 12, 10

stevig, stevig.

flinke training man! goed bezig! :thumbs:

Nog een paar dagen, succes!

Moet wel een podiumplek worden dit!

Misschien iets te hard getraind zo in mijn laatste week..behoorlijk gaar met spierpijn:eek:
flinke training man! goed bezig! :thumbs:
Thanks gozer!
Yes..nog even doorbijten ;)

Moet wel een podiumplek worden dit!
Als ze een heel groot podium hebben wel...:rolleyes:

Ondanks dat ik vanochtend wat soft oogde en was hou ik me vandaag aan mijn planning. Overdag low carb, gevolgd door een soort van high volume upperbody depeletion workout en daarna begin ik met laden..
Ik ben redelijk gevoelig voor carbs, dus verwacht dat 1.5 dag laden voldoende zou zijn…zo niet, dan kan ik altijd op zaterdagochtend nog wat extra carbs pakken in de hoop dat ik nog goed vol raak!

2 days out: UB depletion::fire:
??

Voeding donderdag 25 juli 2013:
6:00 250mg caffeine + 250ml water
9:00 5g BCAA + 250ml water
11:00 25g whey + 5g BCAA + 250ml water
12:15 100g rijst + 135g kipfilet + 75g spinazie + Multivit + vit D + 250ml water
15:00 50g rijst + 135g kipfilet + 75g spinazie
15:30 7g BCAA/Glutamine/Leucine (B&F) + 250ml water + 250mg caffeine
Tijdens trainen: 1000ml water
Post workout: 30g whey + 40g dextro + 10g BCAA + banaann + 400ml water
18:30 450g Pannenkoeken + 100g stroop + 20g casseine + 400ml water

~3L water/vocht

~2450kcals, E/K/V = 190g (31%) / 330g (54%) / 40g (15%)

Terug
Naar boven