Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
The funs begins tonight...overdag is nog even een drama!
Soon..

Thanks!
Ik gebruik normaal behoorlijk wat kipkruiden op mijn kip en ben ook nog opzoek geweest naar rijstwafels zonder zout, maar kon ze niet vinden.
Maakt het nog uit wat voor vruchtenjam? (was overigens niet van plan mijn rijstwafels te verzuipen in de honing)

Misschien iets te hard getraind zo in mijn laatste week..behoorlijk gaar met spierpijn
Ik ben redelijk gevoelig voor carbs, dus verwacht dat 1.5 dag laden voldoende zou zijn…zo niet, dan kan ik altijd op zaterdagochtend nog wat extra carbs pakken in de hoop dat ik nog goed vol raak!

The funs begins tonight...overdag is nog even een drama!
Heb nu tegen het einde van mijn vast weer lekker paarse en koude vingers! Ben ik overigens de enige IF'er die daar last van heeft?

Alvast eet smakkelijk met de pannekoeken ga deze ook nog wel eens proberen.The funs begins tonight...overdag is nog even een drama!
Heb nu tegen het einde van mijn vast weer lekker paarse en koude vingers! Ben ik overigens de enige IF'er die daar last van heeft?
Soon..![]()
Hoop wel echt dat het laden goed gaat uitpakken..zoals ik al zei vanochtend ben ik nu behoorlijk soft! Ga echt zwaar genieten van de panncakes vanavond. Maak deze uiteraard met extra whey en lactose vrije melk.![]()
Ik hoop dat de spierpijn morgen mee valt! Ik ben namelijk ook flink los gegaan!Oh dan zou ik me geen zorgen maken, maar het leek me verstandig je er wel even op te attenderen
Nouja zo veel scheelt het schijnbaar ook weer niet (heb het ff opgezocht) 55% fructose in honing vs 50% fructose in kristalsuiker, dus ja je kan gewoon honing pakken. Honing is sowieso goed spul om zo nu en dan te eten. Alleen hou in je achterhoofd dat fructose alleen door je lever verwerkt kan worden, teveel fructose en hello fat.
Planning ziet er goed uit kerel, haha dat spierpijn probleem heb ik nu ook, gisteren flink gebeest
Carbs op zaterdagochtend doen wel wat voor je pomp maar vullen niet goed meer op, dat heeft echt een nacht nodig. Dus wil je je fysiek nog goed opvullen zou ik dat vrijdagavond doen. Ik denk dat jij met 1,5 dag vol zit hoor

Aha..toch niet de enige!Nee hoor, in m'n IF cut-dagen had ik daar ook ongelooflijk veel last van.
Gf moest altijd mij wat verwarmen. Dat was dan ook het enige positieve ervan![]()

Thanks gozer!Alvast eet smakkelijk met de pannekoeken ga deze ook nog wel eens proberen.
De pannenkoeken waren heerlijk...een half pak pannenkoeken met extra whey in 10 minuten
Had ik eigenlijk eerder in mijn cut eens moeten doen...als het nu verkeerd uipakt heb ik prut foto's...Ik denk dat ik op het einde van mijn cut ook zo eens een depletion/laad fase ga doen. Gewoon om te kijken wat het effect is.
Merci!

Door er een beetje op te sabbelen lukt het wel..Thanks beide! Ik heb overigens nu al het gevoel dat het genot aan carbs teniet wordt gedaan aan het tekort aan vocht vandaag!
Wat voor vezel bronnen raad je aan! Ik wil namelijk nog wel even flink sch**ten voor de shoot! Mijn buik staat namelijk aardig bolVoeding ziet er goed uit bro! Ik zou wel iets meer drinken, vocht ontrekken doe je toch wel. Je hebt veel droge carbbronnen (rijstwafels) en dan vind ik een liter te weinig. En denk je aan je vezels? Je wil nu niet verstoppen![]()

Ik heb even mijn voeding aangepast. Er zit bij al mijn rijst meals van vandaag wel ~50g spinazie. Misschien dat ik voor vanmiddag nog even een broccolli op eet of een spinazie salade maak!hij heet wel gelijkik zie 0 groenten. Ik zou wat groene bladgroenten er aan toevoegen. Ook voor de vitaminen, mineralen en andere zooi. Bovendien bevordert broccoli bv je test gehalte (zeggen ze..)

Dat zijn de laatste loodjes