XXL Nutrition

Contest Log Skatermarvin's contest log 2013 "Droger dan ooit.."

Now the fun begins, succes man! :D

hah lekker man die carbs!

• Topic Starter Topic Starter
Now the fun begins, succes man! :D
The funs begins tonight...overdag is nog even een drama!

Heb nu tegen het einde van mijn vast weer lekker paarse en koude vingers! Ben ik overigens de enige IF'er die daar last van heeft?

Soon..;)

Hoop wel echt dat het laden goed gaat uitpakken..zoals ik al zei vanochtend ben ik nu behoorlijk soft! Ga echt zwaar genieten van de panncakes vanavond. Maak deze uiteraard met extra whey en lactose vrije melk.:D:o

Thanks!
Ik gebruik normaal behoorlijk wat kipkruiden op mijn kip en ben ook nog opzoek geweest naar rijstwafels zonder zout, maar kon ze niet vinden.

Maakt het nog uit wat voor vruchtenjam? (was overigens niet van plan mijn rijstwafels te verzuipen in de honing ;))

Oh dan zou ik me geen zorgen maken, maar het leek me verstandig je er wel even op te attenderen;)

Nouja zo veel scheelt het schijnbaar ook weer niet (heb het ff opgezocht) 55% fructose in honing vs 50% fructose in kristalsuiker, dus ja je kan gewoon honing pakken. Honing is sowieso goed spul om zo nu en dan te eten. Alleen hou in je achterhoofd dat fructose alleen door je lever verwerkt kan worden, teveel fructose en hello fat.

Misschien iets te hard getraind zo in mijn laatste week..behoorlijk gaar met spierpijn:eek:
Ik ben redelijk gevoelig voor carbs, dus verwacht dat 1.5 dag laden voldoende zou zijn…zo niet, dan kan ik altijd op zaterdagochtend nog wat extra carbs pakken in de hoop dat ik nog goed vol raak!

Planning ziet er goed uit kerel, haha dat spierpijn probleem heb ik nu ook, gisteren flink gebeest :P
Carbs op zaterdagochtend doen wel wat voor je pomp maar vullen niet goed meer op, dat heeft echt een nacht nodig. Dus wil je je fysiek nog goed opvullen zou ik dat vrijdagavond doen. Ik denk dat jij met 1,5 dag vol zit hoor

Heb nu tegen het einde van mijn vast weer lekker paarse en koude vingers! Ben ik overigens de enige IF'er die daar last van heeft?

Nee hoor, in m'n IF cut-dagen had ik daar ook ongelooflijk veel last van.
Gf moest altijd mij wat verwarmen. Dat was dan ook het enige positieve ervan :D

Soon..;)

Hoop wel echt dat het laden goed gaat uitpakken..zoals ik al zei vanochtend ben ik nu behoorlijk soft! Ga echt zwaar genieten van de panncakes vanavond. Maak deze uiteraard met extra whey en lactose vrije melk.:D:o
Alvast eet smakkelijk met de pannekoeken ga deze ook nog wel eens proberen.

Oh dan zou ik me geen zorgen maken, maar het leek me verstandig je er wel even op te attenderen;)

Nouja zo veel scheelt het schijnbaar ook weer niet (heb het ff opgezocht) 55% fructose in honing vs 50% fructose in kristalsuiker, dus ja je kan gewoon honing pakken. Honing is sowieso goed spul om zo nu en dan te eten. Alleen hou in je achterhoofd dat fructose alleen door je lever verwerkt kan worden, teveel fructose en hello fat.

Planning ziet er goed uit kerel, haha dat spierpijn probleem heb ik nu ook, gisteren flink gebeest :P
Carbs op zaterdagochtend doen wel wat voor je pomp maar vullen niet goed meer op, dat heeft echt een nacht nodig. Dus wil je je fysiek nog goed opvullen zou ik dat vrijdagavond doen. Ik denk dat jij met 1,5 dag vol zit hoor
Ik hoop dat de spierpijn morgen mee valt! Ik ben namelijk ook flink los gegaan!:eek:

Ben wel benieuwd hoe het laden uitpakt! Zag er na mijn training wel bruut uit, maar had wel een beetje een bolle onderbuik..voeding?

Bedankt voor het attenderen op het zout en de info over jam/honing. Vandaag wel redelijk wat stroop gebruikt, maar hoop dat ik daar niet voor gestraft wordt. Morgen natuurlijk geen shitloads aan honing..gewoon een beetje voor de smaak..:D

Nee hoor, in m'n IF cut-dagen had ik daar ook ongelooflijk veel last van.
Gf moest altijd mij wat verwarmen. Dat was dan ook het enige positieve ervan :D
Aha..toch niet de enige!:D
Alvast eet smakkelijk met de pannekoeken ga deze ook nog wel eens proberen.
Thanks gozer!:D De pannenkoeken waren heerlijk...een half pak pannenkoeken met extra whey in 10 minuten:eek:

Daar komt die dan, mijn depletion workout!

UB Depletion, 2 days out:
Incline dumbell press:
16kg: 15
22kg: 15
30kg: 15, 14, 12, 12

Fly's (in superset met bovenstaande):
16kg: 20, 20, 20, 20

Dumbel shoulder press:
16kg: 20, 20, 20, 20

Seated lateral raise (in superset met bovenstaande):
5kg: 25, 22, 20, 20

Vertical chestpress:
36kg: 21
43kg: 20, 20, 18, 13

Rope Facepull:
32kg: 30, 26, 25, 23

Dumbel alternate frontraise (in superset met bovenstaande):
6kg: 22, 18, 18

Latpulldown:
41kg: 20, 20, 18, 16

Reverse grip pulldown (in superset met bovenstaande):
41kg: 20, 20, 20, 17

Machine crunch:
36kg: 25, 25, 25, 25, 25

Abduction:
30kg: 40, 30, 30 (Beetje pompen)

Cable fly's (High pull):
27kg: 20, 20, 20 (4 bent over), 18 (4 bent over)

Cable woodchoppers:
23kg: 20, 20, 20

Rope pushdown:
18kg: 30
23kg: 26, 23

CG cable curl (In superset met bovenstaande):
32kg: 30
36kg: 30, 25

Cable pull trough:
23kg: 30, 25, 24

Carb loading (protein panncakes):

FB_IMG_13747699720753445.jpg

Ik denk dat ik op het einde van mijn cut ook zo eens een depletion/laad fase ga doen. Gewoon om te kijken wat het effect is.

Klasse mooie training om leeg te trekken

De voeding van vandaag! Carbs, carbs everywere!:D:meal:

CARBLOADING Vrijdag 26-07-2013 (1 day out):
Nippen van shakebeker (800ml) gevuld met 50g dextro + 20g BCAA

6:15 500mg cafeine
7:00 10g BCAA (caps) + 2 rijstwafels met honing
9:00 150g rijst + 100g kipfilet + 50g spinazie + 30g rozijnen + multivit
11:00 5g BCAA (caps) + 4 rijstwafels met honing + 10g pure chocolade
12:15 100g rijst + 100g kipfilet + 50g spinazie + 30g rozijnen + protein block (proteine reep) + 500mg cafeine
15:00 5g BCAA (caps) + 4 rijstwafels met honing + 10g pure chocolade
18:00 150g rijst + 100g kipfilet + 50g spinazie + 30g rozijnen
20:00 4 rijstwafels met honing

Vocht/water: Maximaal 1L!:eek:

~2655kcals, E/K/V = 180g (27%) / 405g (61%) / 35g (12%)

TIP van de dag: 20 BCAA caps doorslikken zonder vocht is niet eenvouding!:rolleyes: Door er een beetje op te sabbelen lukt het wel..

Laatst bewerkt:
Succes met laden, ben benieuwd!

Voeding ziet er goed uit bro! Ik zou wel iets meer drinken, vocht ontrekken doe je toch wel. Je hebt veel droge carbbronnen (rijstwafels) en dan vind ik een liter te weinig. En denk je aan je vezels? Je wil nu niet verstoppen ;)

Voeding ziet er goed uit bro! Ik zou wel iets meer drinken, vocht ontrekken doe je toch wel. Je hebt veel droge carbbronnen (rijstwafels) en dan vind ik een liter te weinig. En denk je aan je vezels? Je wil nu niet verstoppen ;)
Wat voor vezel bronnen raad je aan! Ik wil namelijk nog wel even flink sch**ten voor de shoot! Mijn buik staat namelijk aardig bol:eek:

hij heet wel gelijk :) ik zie 0 groenten. Ik zou wat groene bladgroenten er aan toevoegen. Ook voor de vitaminen, mineralen en andere zooi. Bovendien bevordert broccoli bv je test gehalte (zeggen ze..)

hij heet wel gelijk :) ik zie 0 groenten. Ik zou wat groene bladgroenten er aan toevoegen. Ook voor de vitaminen, mineralen en andere zooi. Bovendien bevordert broccoli bv je test gehalte (zeggen ze..)
Ik heb even mijn voeding aangepast. Er zit bij al mijn rijst meals van vandaag wel ~50g spinazie. Misschien dat ik voor vanmiddag nog even een broccolli op eet of een spinazie salade maak!

Thanks voor de tips!:D

Succes met de laatste loodjes man!

en met het sch**ten natuurlijk

Terug
Naar boven