MuscleMeat

Contest Log Skatermarvin's contest log 2013 "Droger dan ooit.."

Wat voor vezel bronnen raad je aan! Ik wil namelijk nog wel even flink sch**ten voor de shoot! Mijn buik staat namelijk aardig bol:eek:

Gewoon uit zilverliesrijst, tarwe, groenten oid. Wel oppassen dat je weer niet gasvorming krijgt door bepaalde groenten haha. Zo lang je maar niet alleen wit brood/witte rijst eet zal het wel goedkomen hoor.

hij heet wel gelijk :) ik zie 0 groenten. Ik zou wat groene bladgroenten er aan toevoegen. Ook voor de vitaminen, mineralen en andere zooi. Bovendien bevordert broccoli bv je test gehalte (zeggen ze..)

Idd, gewoon wat groene groneten. Haha dat testosteron-verhogende gaat in die laatste dag niet zoveel meer uitmaken ;)

Ik heb even mijn voeding aangepast. Er zit bij al mijn rijst meals van vandaag wel ~50g spinazie. Misschien dat ik voor vanmiddag nog even een broccolli op eet of een spinazie salade maak!

Thanks voor de tips!:D

Aah oke, dat is zat idd ;)

Succes man! ben benieuwd naar eindresultaat.
Dat je het koud hebt aan het eind van je vast, en paarse vingers krijgt, kan heel goed liggen aan het feit dat je al zo lang geen voedsel hebt binnengekregen, en voeding en vooral eiwit heeft een thermogene werking.

Heb jij misschien een link naar goed lectuur i.v.m. depleten (voeding, training, vocht, etc.) en daarna laden?

Goodluck man, na morgen weer je normale schema. Jij gaat ook aan de slag met vocht..?

Goodluck man!! Weet je al wat je gaat eten na de shoot?! :D

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon uit zilverliesrijst, tarwe, groenten oid. Wel oppassen dat je weer niet gasvorming krijgt door bepaalde groenten haha. Zo lang je maar niet alleen wit brood/witte rijst eet zal het wel goedkomen hoor.

Idd, gewoon wat groene groneten. Haha dat testosteron-verhogende gaat in die laatste dag niet zoveel meer uitmaken ;)

Aah oke, dat is zat idd ;)
Ik hoop dat het voldoende is...basmati rijst bevat namelijk niet al teveel vezels! Gelukkig zet de caffeine je ook goed aan het sch**ten
...heb ik ook altijd met preworkout...dus desnoods zorg ik dat ik morgen een flinke shot pre workout neem ;)

Succes man! ben benieuwd naar eindresultaat.
Dat je het koud hebt aan het eind van je vast, en paarse vingers krijgt, kan heel goed liggen aan het feit dat je al zo lang geen voedsel hebt binnengekregen, en voeding en vooral eiwit heeft een thermogene werking.
Klopt, ik had gelezen dat het door lage bloedsuiker kwam, maar vroeg me af of ik de enige was die dit ervaart..:D

Heb jij misschien een link naar goed lectuur i.v.m. depleten (voeding, training, vocht, etc.) en daarna laden?
Ehm..niet echt eigenlijk. Waren wat topics over:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f198/moet-laden-voor-wedstrijd-fotoshoot-212823/

http://forum.dutchbodybuilding.com/...ne-huid-natrium-kalium-sodium-potassium-8811/

http://forum.dutchbodybuilding.com/f198/zout-laden-voor-wedstrijd-260848/

http://forum.dutchbodybuilding.com/f198/koolhydraat-laden-189823/

http://forum.dutchbodybuilding.com/f198/

Goodluck man, na morgen weer je normale schema. Jij gaat ook aan de slag met vocht..?
Ik heb inderdaad eerst 3 dagen 6-7L water gedronken, gisteren maximaal 3 en vandaag maximaal 1. Morgen even kijken hoe het gaat, maar probeer ik ook te beperken tot de shoot..

---------- Post toegevoegd 26 July 2013 om 12:17 ----------

Goodluck man!! Weet je al wat je gaat eten na de shoot?! :D
Nog niet precies eigenlijk...in ieder geval snoepjes en s'avonds een BBQ, maar daar tussendoor weet ik nog niet...
Beetje afhankeljk van Bob K en Punjab ook..patat, mac, burgerking, ijs?

Dat zou ook zomaar kunnen gebeuren..

Er ligt ook al een bakje oreo ijs en een doos magnums in de vriezer..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
127903_thumb_612x612.jpg

Nog niet precies eigenlijk...in ieder geval snoepjes en s'avonds een BBQ, maar daar tussendoor weet ik nog niet...
Beetje afhankeljk van Bob K en Punjab ook..patat, mac, burgerking, ijs?

Sowieso junk! Macdonalds is vlakbij ;)

Heb tot 1 uur tijd vrij gehouden.

damn, jullie moeten echt goor gaan in de Mc!

maak ook picca's ervan!

Tis ook wel grappig om je schoot te maken, en dan daarna volle gas te gaan bunkeren. Als je naar de Mc. gaat ofzo krijg je dikke ladingen zou enzo binnen. Als je dan kort daarna foto's maakt zie je al direct heel je detail om zeep geholpen zijn.

Tis ook wel grappig om je schoot te maken, en dan daarna volle gas te gaan bunkeren. Als je naar de Mc. gaat ofzo krijg je dikke ladingen zou enzo binnen. Als je dan kort daarna foto's maakt zie je al direct heel je detail om zeep geholpen zijn.

Zegt dat nou niet, straks besluit ie toch maar niet te gaan en gaat ie vervolgens bij thuiskomst zijn taille weer op meten welke vervolgens 3cm blijkt te zijn toegenomen en zijn lichaamsgewicht met 5kg. Be aware marvin ;)

True story ;)

Zegt dat nou niet, straks besluit ie toch maar niet te gaan en gaat ie vervolgens bij thuiskomst zijn taille weer op meten welke vervolgens 3cm blijkt te zijn toegenomen en zijn lichaamsgewicht met 5kg. Be aware marvin ;)
Daar ben ik me van bewust Koek! Gelukkig start ik vanaf maandag een onderhoud schema, dus mijn oeveloze gejunk dit weekend middeld zich wel weer uit over volgende week..

Overigens meet en weeg ik wel even op zondag en maandag...puur voor de statistiek:trollface:

GVD gasten, dat word voor mij de 4e x naar de Mac deze week :o

Ik kan gelukkig eten wat ik wil
(tren)
:engel: Dus ik doe vrolijk mee hoor :D

Marvin jonge heel heel heel veel succes morgen en fijne dag en weekend he

Hee Marvin, zag er goed uit bro, was laden allemaal goed gegaan? :)
Ben benieuwd hoe de shoot is gegaan, grappig jullie zo tegen te komen ;)

Terug
Naar boven