- Waardering
- 636
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 10%
Wat voor vezel bronnen raad je aan! Ik wil namelijk nog wel even flink sch**ten voor de shoot! Mijn buik staat namelijk aardig bol![]()
Gewoon uit zilverliesrijst, tarwe, groenten oid. Wel oppassen dat je weer niet gasvorming krijgt door bepaalde groenten haha. Zo lang je maar niet alleen wit brood/witte rijst eet zal het wel goedkomen hoor.
hij heet wel gelijkik zie 0 groenten. Ik zou wat groene bladgroenten er aan toevoegen. Ook voor de vitaminen, mineralen en andere zooi. Bovendien bevordert broccoli bv je test gehalte (zeggen ze..)
Idd, gewoon wat groene groneten. Haha dat testosteron-verhogende gaat in die laatste dag niet zoveel meer uitmaken
Ik heb even mijn voeding aangepast. Er zit bij al mijn rijst meals van vandaag wel ~50g spinazie. Misschien dat ik voor vanmiddag nog even een broccolli op eet of een spinazie salade maak!
Thanks voor de tips!![]()
Aah oke, dat is zat idd

ik zie 0 groenten. Ik zou wat groene bladgroenten er aan toevoegen. Ook voor de vitaminen, mineralen en andere zooi. Bovendien bevordert broccoli bv je test gehalte (zeggen ze..)

Dus ik doe vrolijk mee hoor