MiTrenZ
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 451
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks maat!!Marvin jonge heel heel heel veel succes morgen en fijne dag en weekend he

Haha inderdaad! Erg mooie en complete gym daar! Je bent echt een behoorlijke buffel man!Hee Marvin, zag er goed uit bro, was laden allemaal goed gegaan?
Ben benieuwd hoe de shoot is gegaan, grappig jullie zo tegen te komen![]()

Haha..Foutje, postte me training in jou log ipv de mijne hehehe...
Krijg je als je het op je mobiel wilt doen![]()

Even geduld nog...heb zo wel een foto van het pre-pumpen

Haha inderdaad! Erg mooie en complete gym daar! Je bent echt een behoorlijke buffel man!
Geen hoe de shoot ging..ben niet zo'n ster in poseren, dus het is even afwachten totdat Punjab de foto's stuurt!![]()

Klopt! Kuiten apparatuur is het enige wat mist inderdaad..en heb volgens mij geen lying leg curl gezien.Ja enige wat ik mis zijn een standing en seated calf raise, maar daar valt mee te werken
Thanks voor compliment hehe, die steek ik in me zak
Ja, poseren is en blijft een kunst op zich, vooral met alles goed en wel aanspannen...
Nou ben benieuwd en wacht het wel af, zal volgende week wel allemaal online komen te staan![]()

Thanks Tim! Zo leer ik inderdaad die crap snel af...zo BBQ'enGodver man wat heb jij toch een epic waist line...
Als je dan de back ziet met die pull up, niet normaal gewoon
zo leer je dat crap eten gauw af hè
Thanks Rob!DE t*ring MARVING!!!
Het is je deze keer écht gelukt om goed ripped en massive te staan. Dikke respect man, harde shape. Wordt een mooie contest dit jaar maar deze gaat hoog eindigen!

Thanks to Bob K voor het maken van die shot!Die back foto is insane!
Lekker genoten van de binge![]()

Thanks!De t*ring!! Die van je rug! haha sick man. Bruuut!!! Respect, echt een mooie prestatie .

Thanks Mack!

Haha klopt..zal ook niet weten hoe dat komtziet er echt goed uit! op die rug foto lijkt het net of je gaten in je rug hebt![]()

Genieten doe ik zeker! Even een weekend helemaal off-diet! Spiegelbeeld valt nog alles mee...lekker vol

Dat hoop ik natuurlijk ook, maar het is een erg zwaar deelnemers veld dit jaar. Maar zoals ik al zei heb ik mijn eigen doel bereikt

Thanks Jw!
Ik ook