Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was ik zowiezo niet van plan. Wil niet mijn zuur bij elkaar getrainde abs zien verdwijnen als sneeuw voor de zon..hoef ze niet allemaal te zien, maar een beetje definitie is wel leukIk ben direct gaan bulken na mijn cut, zo'n 600-700 calorieën boven onderhoud. Maar ik kwam wel redelijk snel vocht en vet bij... De volgende keer zou ik denk ik iets boven onderhoud blijven zodat je lean blijft en toch geleidelijk aan bij komt.

Thanks Koen! Ik zou graag net als jij al year round een goede shape hebben. Dan maar wat langzamere gains..snelle gains hoef je als naturel toch niet te verwachten IMO.Zou inderdaad rond onderhoud gaan zitten, alsniet net eronder zodat je je vocht onder controle houd.
En je vocht inname rond de 3L houden, kan je altijd nog aanpassen op 't oog.
Blijf het raar vinden om je in zo'n goeie shape te zien M, na al die jaren is alles goed samengekomen. Doet me deugd om te zien! Vooral Marv met abs wie had dat gedacht /jokes.
Mijn stem heb je sowieso!
Thanks! Ben zelf erg benieuwd naar de fotoshoot!Epic man, srs.
Het was een lange zware weg, maar het resultaat mag er zeker zijn!

Dat moet wel lukken toch..september duurt nog wel evenSuper nice fysiek, man! Hoop misschien eind September ook zo droog te staan.
)
(200g snoep dus)

Wil je wat van mijn taille hebbenGodzamme die foto's zijn echt epic. En pass mij wat van jouw taille aub![]()

Thanks! Ben benieuwd hoe jou schema eruit gaat zien..Idd, die rug. Die rug.
Schema ziet er god uit btw. Ben ATM ook zo iets in elkaar aan het zetten.
Om en nabij de 70kg. Is makkelijk rekenen en voor de contest heeft het ook gewerkt

Morgen inderdaad weer back to basics. Brinta, rozijnen, whey, rijst, spinazie en kipfilet. Het enige wat wijzigd tov de contest is het 'avond eten'; Ik zal daarin weer wat soepeler worden en ook bijvoorbeeld weer een keer vet vlees (gehakt ofzo) pakken of bijvoorbeeld burrito's etc.Knappe prestatie marvin! Ik ben benieuwd naar je contest collage!
Geniet van je argentijnse dinner en morgen weer back to basics?
Wat woog je op de dag van de shoot overigens?
Nogmaals proficiat met je verwachtte resulaten van de afgelopen weken/maanden en succes met je nieuwe doelen voor komende maanden.
Had snachts aardig liggen zweten terwijl ik vrijdag maar 1L vocht op had.
Ben zelf ook erg benieuwd naar de foto's, maar het is nog even wachten op Punjab
Thanks Jaap! Dan blijf ik bij mijn plan..eerst een maandje op onderhoud (al is het al om te bepalen of 2600kcals echt mijn huidig onderhoud is. Vanuit daar kan ik dan licht gaan bulken wat ik overigens van plan ben met IF te gaan doen...of dat ideaal is valt te bezien, maar ik ga het proberenEcht heel erg goed gedaan man, mijn complimenten. Fikse progressie weer gemaakt t.o.v. vorig jaar zo te zien. Persoonlijk zou ik echt niet ineens heavy gaan bulken maar gewoon beetje bij beetje je voeding opschroeven om onnodige vetgains te voorkomen.
Sorry man, alle foto's per ongeluk verwijderd
Volgend jaar beter...

Je zet een stuk hoger in dan ik ga beginnen. Is dat recomp bulk of heb je een snel metabolisme?4 Trainingsdagen: 3200kcal
hoog E, hoog KH, laag V
3 Rustdagen: 2900 - 3000 kcal
hoog E, iets lager KH, laag V
Hoe kom jij btw aan je kcals, welke voeding?
THanks!

Tja, het is niet anders..Sorry man, alle foto's per ongeluk verwijderd
Volgend jaar beter...

Dat zou inderdaad wat zijn, maar gelukkig heb ik ze net ontvangen. Anders had ik altijd nog mijn tussentijdse selfshots

Mijn rustdag zet ik in eerste instantie vrij laag in, maar ga ook eerst op onderhoud (2600-2700kcals)Mwaa, heb een onderhoud van zo'n 2900 he, dus denk dat ik wel rond de 3200 moet gaan zitten als ik wil bulken.
Jij zou lager inzetten?
DAMN! Ben even de foto's aan het bekijken..zitten een paar mooie tussen! Thanks alvast Punjab!![]()