- Waardering
- 533
- Lengte
- 1m84
hoezo, 150gr groente en 's avonds bij 't avondeten nog?
LOL!
dikke bump naar 2990 kcal. Watch dem fat gainz

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoezo, 150gr groente en 's avonds bij 't avondeten nog?

Thanks Bob! Jij mag ook niet klagen hoor!

Ik ga het in overweging nemen..Ik vind dat je echt te weinig groentes eet Marvin. Ze dragen dan misschien niet direct bij aan spiergroei, maar ze creëren wel een lichaam waarin optimale spiergroei mogelijk is.. Ik zou je huidige groente intake verdubbelen. Spinazie, broccoli etc.
Dat dacht ik ookhoezo, 150gr groente en 's avonds bij 't avondeten nog?

Ik hou de fat gainz zeker in de gaten hoor! Ik zit op een gemiddelde van 2650kcals is dat al te hoog denk je?LOL!
dikke bump naar 2990 kcal. Watch dem fat gainz![]()

Lekker, die training! Hoe is je rebound?
Zal eens kijken naar een artikel; maar vind dat groente sowieso words ondergewaardeerd hiero. En dat terwijl t super lekker is!![]()

Haha, op de DBB meet in Turnhout had ik bij het eten een mooi bordje vol opgeschept, ga ik aan tafel zitten, vraagt er iemand aan me: (weet zo niet meer precies wie) waarom heb je zoveel groenten? daar hebben ze toch vitamine pillen voor![]()
Vitamines in vitamine pillen missen hun natuurlijke samenstelling waardoor ze minder makkelijk opgenomen worden door het lichaam.

Thanks!
Die rebound vind ik maar klote, maar kan ook komen door mijn slechte nachtrust (door muggen/warmte). Als ik nog een paar nachten slecht slaap stort ik in denkLekker, die training! Hoe is je rebound?
Zal eens kijken naar een artikel; maar vind dat groente sowieso words ondergewaardeerd hiero. En dat terwijl t super lekker is!![]()

Whahaha..Haha, op de DBB meet in Turnhout had ik bij het eten een mooi bordje vol opgeschept, ga ik aan tafel zitten, vraagt er iemand aan me: (weet zo niet meer precies wie) waarom heb je zoveel groenten? daar hebben ze toch vitamine pillen voor![]()

Haha, inderdaadHahaha, wat de ****!Vitamines in vitamine pillen missen hun natuurlijke samenstelling waardoor ze minder makkelijk opgenomen worden door het lichaam.
Hier toevallig nog een artikel Marv, waarin hij ook nog laat vallen dat "genoeg" groente en fruit belangrijk is. Daarnaast word het nemen van visolie en kurkuma nog aangeraden. Kurkuma is sowieso chill als kruid over je vis of vlees!
Artikel is wel ontiegelijk amerikaans; want alleen daar bedenken ze om na een work-out NSAID's te nemen. Althans ik neem aan dat een hollander wat slimmer is.![]()
Nogmaals ik ga de groente verhoging in overweging nemen..
Eet ik erg vaak met mn gf, zij 2 ik 4.
Zo nu een dan eens tuk fruit is prima, maar echt geen 2 per dag.Yes, hier was ik..Dus hier hang je uit... kiek hem gaan dan, haha nice buffel

Inderdaad zo'n pak van knorr..simpel maar lekker! Zelf wilde ik eigenlijk wel gaan voor 2 stuks fruit + een banaan. Maar er wordt me hier momenteel al sterk afgeraden om te snel teveel kcals te nemen, dus haal er voor de zekerheid maar 1 stuk vanaf deze week.Burrito's zijn ****ing lekker! Zo'n knorr pakket I guess?Eet ik erg vaak met mn gf, zij 2 ik 4.
Ben het niet zo eens met de groentenfreaks. Natuurlijk, 200 gram per dag is een mooie richtlijn en in de cut is meer alleen maar handig, maar in de bulk hoef je echt niet extra groenten te eten hoor. En fruit in bulk ben ik al helemaal geen aanrader meer van, **** fructoseZo nu een dan eens tuk fruit is prima, maar echt geen 2 per dag.
1 kg..say whutGroenten zijn de shit. In de cut zit ik op rustdagen makkelijk aan 1kg. Zou niet weten hoe ik anders mijn honger in bedwang kan houden. Ook standaard 2 stukken fruit per dag. Die shit is gewoon gezond.

Zo is het maar net..
Vega-rage!

Haha, thanks Tim! Altijd leuk om er een volger bij te hebben! Uiteraard blijf ik jou ook volgen en kom ik je hoogstwaarschijnlijk wel aanmoedigen op de flexcup!Lekkere training hoor!
Ga sowieso vaste volger van je log worden man!!
Kan ik zeker een hoop van leren qua discipline en shreddedness hehe![]()
Haha, thanks Tim! Altijd leuk om er een volger bij te hebben! Uiteraard blijf ik jou ook volgen en kom ik je hoogstwaarschijnlijk wel aanmoedigen op de flexcup!![]()

Dat moet wel goed komen gozer! Het zal wel een zooitje discipline worden tegen het einde van je cut dan..gelukkig weet je een hoop van voeding en je hebt een forum vol met bro-scienceDat zou ik echt zo waarderen en gaaf vinden
Lijkt me zo heerlijk mensen die je supporten, terwijl je op zo'n podium staat.
Sowieso dat ik mij kennende daar een enorme boost/pomp van krijg hehehe
Kan ook echt her en der wel je hulp/advies gebruiken met oog op cutten denk ik hehe![]()