Fitness Seller

Contest Log Skatermarvin's contest log 2013 "Droger dan ooit.."

• Topic Starter Topic Starter
Geen dank Bro!
Blij te horen dat er wat tussen zit :)
:D

Yup, jouw foto's waren echt bruut man!
Thanks Bob! Jij mag ook niet klagen hoor!:eek:
Ik vind dat je echt te weinig groentes eet Marvin. Ze dragen dan misschien niet direct bij aan spiergroei, maar ze creëren wel een lichaam waarin optimale spiergroei mogelijk is.. Ik zou je huidige groente intake verdubbelen. Spinazie, broccoli etc.
Ik ga het in overweging nemen..

Heb je een artikel aangaande de groente?
hoezo, 150gr groente en 's avonds bij 't avondeten nog?
Dat dacht ik ook ;)
LOL!

dikke bump naar 2990 kcal. Watch dem fat gainz :D
Ik hou de fat gainz zeker in de gaten hoor! Ik zit op een gemiddelde van 2650kcals is dat al te hoog denk je?

Opzich zie ik wel hoe het loopt. Ik hou gewoon mijn voeding zoals ik heb gepland. Kom ik te snel aan (wat zeker niet de bedoeling is!), dan schroef ik het 1 en ander terug ;)

Trainingen deze week zullen wat minder strict zijn (ben wat minder reps aan het tellen). Volgende week weer met mijn boekje de gym in.

A1 Borst – rug:
Dumbel press:
12kg: 12
22kg: 12
34kg: 12, 12, 10, 8

BOR:
50kg: 12
80kg: 10, 10, 9, 8

Incline smithpress:
51.5kg: 12
71.5kg: 12, 10, 8
Dropset, 71.5kg-->61.5kg-->41.5kg-->21.5kg: 3, 3, 5, 12

Reverse grip pulldown:
60kg: 12
70kg: 12, 10, 8

Standing cable fly’s (high pull):
3 sets

T-bar row:
50kg: 12, 12, 12
Dropset, 50kg-->40kg-->30kg-->20kg-->10kg: 10, 10, 8, 8, 12

Hyper extention:
Bw+10kg: 12
Bw+15kg: 12, 10

Barbell (smith) shrugs:
51.5kg: 20
71.5kg: 15, 15, 15

Morgen een rustdagje, gevolgd door 3 trainingsdagen:eek:

Lekker, die training! Hoe is je rebound?

Zal eens kijken naar een artikel; maar vind dat groente sowieso words ondergewaardeerd hiero. En dat terwijl t super lekker is! :D

Zal eens kijken naar een artikel; maar vind dat groente sowieso words ondergewaardeerd hiero. En dat terwijl t super lekker is! :D

Haha, op de DBB meet in Turnhout had ik bij het eten een mooi bordje vol opgeschept, ga ik aan tafel zitten, vraagt er iemand aan me: (weet zo niet meer precies wie) waarom heb je zoveel groenten? daar hebben ze toch vitamine pillen voor :p

Haha, op de DBB meet in Turnhout had ik bij het eten een mooi bordje vol opgeschept, ga ik aan tafel zitten, vraagt er iemand aan me: (weet zo niet meer precies wie) waarom heb je zoveel groenten? daar hebben ze toch vitamine pillen voor :p

Hahaha, wat de ****! :P Vitamines in vitamine pillen missen hun natuurlijke samenstelling waardoor ze minder makkelijk opgenomen worden door het lichaam.

Hier toevallig nog een artikel Marv, waarin hij ook nog laat vallen dat "genoeg" groente en fruit belangrijk is. Daarnaast word het nemen van visolie en kurkuma nog aangeraden. Kurkuma is sowieso chill als kruid over je vis of vlees! :D

Artikel is wel ontiegelijk amerikaans; want alleen daar bedenken ze om na een work-out NSAID's te nemen. Althans ik neem aan dat een hollander wat slimmer is.:D

Thanks!

Die rebound vind ik maar klote, maar kan ook komen door mijn slechte nachtrust (door muggen/warmte). Als ik nog een paar nachten slecht slaap stort ik in denk:eek:

Verder bevalt het me niks dat ik sinds de shoot 3.6kg zwaarder ben en mijn taille 3cm is toegenomen.
Voelt gewoon vies. Hoop dat dat zich in de loop van de week weer wat uitmiddeld, want anders schroef ik mijn brinta/rijst weer iets omlaag...:rolleyes:

Ik wilde namelijk een maand op onderhoud:mad:

Whahaha..:D

Al geef ik toe ook niet echt gek op groente te zijn, mijn bord zal ook wel volgelegen hebben met vlees/vis.kip ;)
Hahaha, wat de ****! :P Vitamines in vitamine pillen missen hun natuurlijke samenstelling waardoor ze minder makkelijk opgenomen worden door het lichaam.

Hier toevallig nog een artikel Marv, waarin hij ook nog laat vallen dat "genoeg" groente en fruit belangrijk is. Daarnaast word het nemen van visolie en kurkuma nog aangeraden. Kurkuma is sowieso chill als kruid over je vis of vlees! :D

Artikel is wel ontiegelijk amerikaans; want alleen daar bedenken ze om na een work-out NSAID's te nemen. Althans ik neem aan dat een hollander wat slimmer is.:D
Haha, inderdaad:D Nogmaals ik ga de groente verhoging in overweging nemen..:D

---------- Post toegevoegd 30 July 2013 om 07:40 ----------

De planning voor vandaag...rustdag!

Voeding dinsdag 30 juli 2013:
9:00 1L groene thee
12:00 150g kipfilet + 30g spinazie + 50g notenmix + 30g whey + multivit & vit D
15:00 150g kipfilet + 30g spinazie + + 50g notenmix
18:00 3 Burrito’s + 20g casseine

~2075kcals, E/K/V = 200g (38%) / 90g (17%) / 105g (45%)

Dus hier hang je uit... kiek hem gaan dan, haha nice buffel

Burrito's zijn ****ing lekker! Zo'n knorr pakket I guess? ;) Eet ik erg vaak met mn gf, zij 2 ik 4.

Ben het niet zo eens met de groentenfreaks. Natuurlijk, 200 gram per dag is een mooie richtlijn en in de cut is meer alleen maar handig, maar in de bulk hoef je echt niet extra groenten te eten hoor. En fruit in bulk ben ik al helemaal geen aanrader meer van, **** fructose :D Zo nu een dan eens tuk fruit is prima, maar echt geen 2 per dag.

Groenten zijn de shit. In de cut zit ik op rustdagen makkelijk aan 1kg. Zou niet weten hoe ik anders mijn honger in bedwang kan houden. Ook standaard 2 stukken fruit per dag. Die shit is gewoon gezond.

1KG groenten per dag? :roflol:

Dus hier hang je uit... kiek hem gaan dan, haha nice buffel
Yes, hier was ik..:D
Burrito's zijn ****ing lekker! Zo'n knorr pakket I guess? ;) Eet ik erg vaak met mn gf, zij 2 ik 4.

Ben het niet zo eens met de groentenfreaks. Natuurlijk, 200 gram per dag is een mooie richtlijn en in de cut is meer alleen maar handig, maar in de bulk hoef je echt niet extra groenten te eten hoor. En fruit in bulk ben ik al helemaal geen aanrader meer van, **** fructose :D Zo nu een dan eens tuk fruit is prima, maar echt geen 2 per dag.
Inderdaad zo'n pak van knorr..simpel maar lekker! Zelf wilde ik eigenlijk wel gaan voor 2 stuks fruit + een banaan. Maar er wordt me hier momenteel al sterk afgeraden om te snel teveel kcals te nemen, dus haal er voor de zekerheid maar 1 stuk vanaf deze week.

Groenten zijn de shit. In de cut zit ik op rustdagen makkelijk aan 1kg. Zou niet weten hoe ik anders mijn honger in bedwang kan houden. Ook standaard 2 stukken fruit per dag. Die shit is gewoon gezond.
1 kg..say whut:eek:

Dan heb ik liever honger..hou namelijk niet zo van groentes..;)

:eek::rolleyes:

**** salad real man eat meat!

Lekkere training hoor! :thumbs:
Ga sowieso vaste volger van je log worden man!! ;)
Kan ik zeker een hoop van leren qua discipline en shreddedness hehe :D

**** salad real man eat meat!
Zo is het maar net..

..en een klein beetje groente
Vega-rage!:o
:p
Lekkere training hoor! :thumbs:
Ga sowieso vaste volger van je log worden man!! ;)
Kan ik zeker een hoop van leren qua discipline en shreddedness hehe :D
Haha, thanks Tim! Altijd leuk om er een volger bij te hebben! Uiteraard blijf ik jou ook volgen en kom ik je hoogstwaarschijnlijk wel aanmoedigen op de flexcup!:thumbs:

Haha, thanks Tim! Altijd leuk om er een volger bij te hebben! Uiteraard blijf ik jou ook volgen en kom ik je hoogstwaarschijnlijk wel aanmoedigen op de flexcup!:thumbs:

Dat zou ik echt zo waarderen en gaaf vinden :)
Lijkt me zo heerlijk mensen die je supporten, terwijl je op zo'n podium staat.
Sowieso dat ik mij kennende daar een enorme boost/pomp van krijg hehehe
Kan ook echt her en der wel je hulp/advies gebruiken met oog op cutten denk ik hehe :D

Dat zou ik echt zo waarderen en gaaf vinden :)
Lijkt me zo heerlijk mensen die je supporten, terwijl je op zo'n podium staat.
Sowieso dat ik mij kennende daar een enorme boost/pomp van krijg hehehe
Kan ook echt her en der wel je hulp/advies gebruiken met oog op cutten denk ik hehe :D
Dat moet wel goed komen gozer! Het zal wel een zooitje discipline worden tegen het einde van je cut dan..gelukkig weet je een hoop van voeding en je hebt een forum vol met bro-science ;):rolleyes:

---------- Post toegevoegd 30 July 2013 om 19:19 ----------

Foto collage is ingestuurd! Heb voor 4 foto's gekozen, waarvan twee foto's snel gekozen waren...de rest was lastig!:eek:

Ik zal woensdag ook een aantal previews hier posten:thumbs:

Komen die morgen online?

Terug
Naar boven