Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je! Ik hoop ook dat mijn knie het volhoudt.Wederom welkom! Hopelijk laat de knie het nu niet afweten![]()

)Volgens mijn voedingsschema zou het 1525 moeten zijn maar bij myfitnesspal is het altijd minder
Dat is de berekening die voortkomt uit het leangains principe van Martin Berkhan.
Respect dat je die low kcal nog volhoudt, ik vond het persoonlijk een zeer heftig cutting protocol.

Ik heb een artikel voor je betreffende het cut protocol dat Berkhan vermoedelijk zelf heeft gebruikt. Het verschilt qua macro's wel enigszins van zijn clientenprotocol (dat jij nu hanteert).
Hopelijk heb je er wat aan!

Volgens het schema van Leangains zit er een press oefening op back day. En toevallig vind ik de Arnold Press erg lekker.Vanwaar de Arnold Press op je back day? Omdat je ook je rear delts erbij aanpakt?
Mooie workout hoor, zeker de reps op je DL![]()
Volgens het schema van Leangains zit er een press oefening op back day. En toevallig vind ik de Arnold Press erg lekker.

Ik ben op maandag begonnen tijdens een normale werkweek. Dan begin ik om 7 uur daardoor geen last gehad van de bammetjes van kinderenHoelang had je nodig om er aan te wennen? Ik pakte een jaar geleden weleens dagen dat ik om 15.00 begon en om 21.00 kapte maar dat trek ik nu niet. Als ik de boterhammetjes van mijn kinderen aan het smeren ben gaat er altijd eentje naar binnen...