Fitness Seller

Skip's getting ripped: Intermittent Fasting

Ja, dit is een rustdag inname.
Bmr is ~2450 cal. En op rustdagen verwerk ik mijn dagelijkse 500cal tekort.
- (((onderhoud * 7)-(trainingsdag calorieën *3))-3500)/4
- (((2497 * 7)-(2497 * 3))-3500)/4
- ((17479-7491)-3500)/4
- (9988-3500)/4
- 6488/4
- rustdag calorieën: ~1622
Duidelijk! Zo reken ik het vaak ook uit! Maar 1600 klinkt echt horror laag! Hoe gaat de cut eigenlijk?

Nette serie squats en PC's!

• Topic Starter Topic Starter
Duidelijk! Zo reken ik het vaak ook uit! Maar 1600 klinkt echt horror laag! Hoe gaat de cut eigenlijk?

Nette serie squats en PC's!
1600 is ook laag [emoji14] maar heb het volgehouden zolang het goed voelde. Nu weer even wat hoger, ongeveer 1800, en dan even kijken hoe het gaat.

Cutten gaat wel goed begint nu eindelijk echt vet te minderen op mijn buik. Dat heeft echt een tijd op zich laten wachten. Is wel een teken dat ik goed bezig ben :D

Goed man, je bent in ieder geval nog gemotiveerd. En dat is echt al de helft van het werk imo.

Gemotiveerd blijven en je doel in zicht houden is het moeilijkste.
Daarom is zo'n log ook wel lekker, houdt mij toch een beetje tegen om een dag compleet r*tard te gaan bingefeeden [emoji14]

Gemotiveerd blijven en je doel in zicht houden is het moeilijkste.
Daarom is zo'n log ook wel lekker, houdt mij toch een beetje tegen om een dag compleet r*tard te gaan bingefeeden [emoji14]

Ik heb hier af en toe echt moeite mee. Dan denk ik bij mezelf: ik heb echt zin om me gewoon helemaal vol te vreten met van alles en nog wat...

Maarja denk je 5 minuten later: verdomme fucking zonde dit :roflol:

Elke keer opnieuw :(

Gewicht vanmorgen weer omhoog.
Zit nu op 80,1 tov 79,6 vorige week.
Meeste omtrek metingen zijn iets lager dan de week ervoor dus voel me minder fijn vandaag. :(

Gemotiveerd blijven en je doel in zicht houden is het moeilijkste. Daarom is zo'n log ook wel lekker, houdt mij toch een beetje tegen om een dag compleet r*tard te gaan bingefeeden [emoji14]

Ah, zaterdag wordt full r*tard vreten, nog even doorzetten bro. Bij mij gaan de kcal ook wekelijks omlaag en worden de porties ellendiger. Het hoort erbij als je droog wil worden, helaas.

Het is waarschijnlijk idd water gewicht.

Het is waarschijnlijk idd water gewicht.

is vocht joh, nooit dat je kan aankomen op 1800kcal:o

Ik hoop dat het vocht is.. maar het stijgt wel consequent. :(

19-apr-'15 79,0 kg
26-apr-'15 78,8 kg
03-mei-'15 79,2 kg
10-mei-'15 79,4 kg
17-mei-'15 79,6 kg
24-mei-'15 80,1 kg

Ah, zaterdag wordt full r*tard vreten, nog even doorzetten bro. Bij mij gaan de kcal ook wekelijks omlaag en worden de porties ellendiger. Het hoort erbij als je droog wil worden, helaas.

Ik heb nog geen oppas voor me kinderen voor zaterdag :( hoop nog wat te kunnen regelen.. anders moet ik verstek laten gaan..

Ik hoop t ook man!

Ik vind het wel heel raar van het gewicht, zeker omdat het al meerdere weken zo is. Random vraag, maar hoeveel water drink je op een dag?

Ik drink een liter of twee per dag.
Ik snap er zelf geen kloote van want het hoort nou toch wel omlaag te gaan [emoji23]

---------- Toegevoegd om 16:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:41 ----------

4-5 clear urinations a day. As suggested

Probeer eens een paar dagen meer te drinken (3 a 5 liter). Ik had dat laatst aan een vriendin aangeraden (ze hield vocht vast) en na 3-4 liter water verloor ze het watergewicht. Wellicht is dit een goed idee.

Ik ga het proberen.
Moet zeggen dat met die low carb dagen me stoelgang ook k is.

Ik ga het proberen.
Moet zeggen dat met die low carb dagen me stoelgang ook k is.

Ik had psyllium husk vezels gesupplementeerd in de cut (Now Foods Psyllium Husk Powder), kun je bij supplementenwinkels kopen. Als je er zaterdag bij bent, kan ik je wel wat meegeven, no problem.

Ik ga sowieso even kijken of ik het in de buurt kan halen :thumbs:

Terug
Naar boven