AndroidHealthClinic

Skip's getting ripped: Intermittent Fasting

Goede leg-day man! En mooi te zien dat je volgende keer alles weer kunt verzwaren! De cut laat ook al duidelijk resultaat zien hoor..tot hoever wil je ongeveer gaan qua gewicht/vetpercentage?

• Topic Starter Topic Starter
Goede leg-day man! En mooi te zien dat je volgende keer alles weer kunt verzwaren! De cut laat ook al duidelijk resultaat zien hoor..tot hoever wil je ongeveer gaan qua gewicht/vetpercentage?
Thanks man!
Ben ook blij dat alles zwaarder kan. Blijft wel raar in een cut.
Resultaten zijn in de spiegel goed zichtbaar, net als met de omtrekmetingen.
Het vertaald zich alleen niet erg goed op de weegschaal waardoor ik het idee heb dat ik niet onder onderhoud eet.

Qua doel is het droog worden tot ~7-9%bf.
Daarna een clean bulk, ~200 cal surplus.

Mooie doelen gozer! Als de omtrekken (buik e.d) afnemen maakt mij persoonlijk dat gewicht niet zoveel uit.

Ja zo bekijk ik het ook.
Ben nu aan het twijfelen over een diet break. Maar gezien het eten op onderhoud tijdens trainingsdagen lijkt het me nu niet super noodzakelijk.
Lichaamsgewicht lijkt nu wel op zijn retour na de stijging van een aantal weken.

Zichtbare progressie, goed bezig hoor. Diet break blijft uiteraard een kwestie van persoonlijke voorkeur, ook al wordt het over het algemeen wel aangeraden. Ik kan uit ervaring zeggen dat 2 weken op of iets boven onderhoud me goed doet na een lange deficit, zowel fysiek als mentaal. Ik weet niet of je vakantieplannen hebt met het gezin, maar dat zou strategisch gezien wel een uitstekende gelegenheid voor een diet break zijn. Up to you, ik zou het wel doen.

Ik heb geen vakantieplannen dit jaar.
Zit nu midden in een scheiding dus gezellig met het hele gezin zit er niet in [emoji14]
Kan btw ook de verhoging in gewicht verklaren (stress)
Ik denk dat ik nog 5 weken dit dieet aanhou en dan twee weken op onderhoud ga eten. Daarna even kijken hoe en wat

Vervelend om te horen! Sterkte er mee!

Dat klinkt verder als een goed plan. Als je je nu fit voelt, dan kun je wel 5 weken doorcutten ja. Ben benieuwd naar het eindresultaat!

Training 01-06-2015
Dag A: Back day

Deadlift
5x5x 20 kg
5x 40 kg
5x 60 kg
5x 80 kg
3x 100 kg
5x 125 kg
5x 125 kg
5x 125 kg
5x 125 kg
5x 125 kg -> volgende keer 127,5 kg

Overhead Press
5x 55 kg
5x 55 kg
5x 55 kg
4x 55 kg +1 push press
4x 55 kg +1 push press -> hou dit gewicht voor de volgende keer aan.

Wide Grip chin-ups
6 x +5 kg
6 x +5 kg
6 x +5 kg -> volgende keer 7 reps each

Arnold press
6 x 24 kg
6 x 24 kg
6 x 24 kg -> volgende keer 7 reps each

Barbell bent over Row
8 x 82,5 kg
8 x 82,5 kg
7 x 82,5 kg -> aanhouden

Close Grip chin-ups
7x +5 kg
7x +5 kg -> één set voldeed qua gevoel niet :rolleyes:

Feedback
Nice tren.. verkeerd geload op de DL, moest 122,5 zijn maar lang niet te zwaar :thumbs:

Nutrition
2479 cal, 221 P, 247 C, 68 F

Vervelend om te horen! Sterkte er mee!

Dat klinkt verder als een goed plan. Als je je nu fit voelt, dan kun je wel 5 weken doorcutten ja. Ben benieuwd naar het eindresultaat!

Dank je, maar vervelend is het niet.. Ik raak deze cut gewoon gegarandeerd 56,5 kg kwijt :roflol:

Deze vijf weken kan ik sowieso nog wel even doorcutten. Progressie pic komt half juli weer online :cool:

Nutrition vandaag
1643 cal, 200 P, 54 C, 68 F
Single meal @ 17:30

Neem je dan slechts 1 maaltijd gedurende de hele dag?

Moedig. Geen last van koude handen of rillingen?
Beide significant aanwezig.
Rillingen heb ik geen last van zolang ik een beetje beweeg. Kippenvel is continue aanwezig.
En de koude handen blijven tot een half uur tot drie kwartier na het eten.
Hongergevoel is helemaal niet aanwezig :thumbs:

Beide significant aanwezig.
Rillingen heb ik geen last van zolang ik een beetje beweeg. Kippenvel is continue aanwezig.
En de koude handen blijven tot een half uur tot drie kwartier na het eten.
Hongergevoel is helemaal niet aanwezig :thumbs:

Dat laatste is natuurlijk wel het voornaamste!
Enkel koude ledematen vond ik enorm lastig als ik ging slapen.

Koude ledematen heb ik 's avonds sowieso geen last van. Na het eten ben ik gewoon goed op temperatuur. Naar mate de ochtend vordert worden ze kouder.

Wow Sick hoor! Zo'n lange vast trek ik vaak niet!

Heb je ook last van paarse nagels en tintelende vingers (laag bloed suiker?)?

---------- Toegevoegd om 07:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:51 ----------

Koude ledematen heb ik 's avonds sowieso geen last van. Na het eten ben ik gewoon goed op temperatuur. Naar mate de ochtend vordert worden ze kouder.
Eigenlijk is IF gewoon langzaam doodgaan..of in een zombie veranderen..:roflol:

Wow Sick hoor! Zo'n lange vast trek ik vaak niet!

Heb je ook last van paarse nagels en tintelende vingers (laag bloed suiker?)?

---------- Toegevoegd om 07:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:51 ----------

Eigenlijk is IF gewoon langzaam doodgaan..of in een zombie veranderen..:roflol:
Tintelende vingers niet.
Wel blauwe lippen als de omgeving kouder is dan 20 graden en ik te koppig ben om een trui of vest aan te trekken :roflol:

Het lijkt hierdoor soms wel alsof je ernstig ziek en dus bijna dood bent. :roflol:

Training 03-06-2015
Dag B: Chest day

Benchpress
5x5x 20 kg
5x 40 kg
5x 60 kg
3x 70 kg
5x 90 kg
5x 90 kg
5x 90 kg
5x 90 kg
5x 90 kg -> 92,5 volgende keer

Incline dumbbell press
5x 34 kg
5x 34 kg
5x 34 kg
4x 34 kg
5x 32 kg -> volgende keer allemaal 34 kg (laatste lichter want kreeg de 34 niet meer op mijn schouders)

Dips Weighted
8x BW+5 kg
8x BW+5 kg
8x BW+5 kg -> volgende keer +10kg

Barbell preacher curl
8x 41,5 kg
8x 41,5 kg
7x 41,5 kg -> aanhouden

Triceps overhead extension Dumbbell
8x 36 kg
8x 36 kg
8x 36 kg -> volgende keer 40 kg db

Feedback
Lekker! bench goed zwaar vandaar de verzwakking op de incline db press.
Dips waren te makkelijk volgende keer dus een grote stap zwaarder.

Nutrition
2479 cal, 221P, 247 C, 68F

dacht vandaag een vruchtensapje te nemen.. geen navraag gedaan bij m'n collega, blijkt er kiwi in te zitten..
Ben ik allergisch voor dus heb anderhalf uur met een tintelende mond en opgezwollen keel gezeten.. Gelukkig trok het redelijk snel weg :thumbs:

Erg sterke training hoor!! Die preacher curls:bow:

Erg sterke training hoor!! Die preacher curls[emoji144]

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:49 ----------

Morgen ochtend naar de fysio. Even kijken of die afzichtelijke spierspanning uit mijn rug gehaald kan worden. (zit al een paar dagen goed vast)

Terug
Naar boven