Fitness Seller

Skip's getting ripped: Intermittent Fasting

• Topic Starter Topic Starter
Ik had het zelfs vanochtend op HIIT cardio, laatste paar minuutjes toch weer ammoniaklucht. Komt bij mij denk door overvloed aan eiwitten tov carbs

Ik had het zelfs vanochtend op HIIT cardio, laatste paar minuutjes toch weer ammoniaklucht. Komt bij mij denk door overvloed aan eiwitten tov carbs
Zit het niet in je shirts zelf?
Heb 1 shirt die meurt al heel snel naar ammonia uiteindelijk ikzelf daardoor ook. Maar het komt uit het shirt.
Weken in azijn of een nacht in de vriezer zou de bacterie die daarvoor zorgt moeten doden.

Zit het niet in je shirts zelf?
Heb 1 shirt die meurt al heel snel naar ammonia uiteindelijk ikzelf daardoor ook. Maar het komt uit het shirt.
Weken in azijn of een nacht in de vriezer zou de bacterie die daarvoor zorgt moeten doden.

Hmm ja ik denk zelf van niet. Ik rook op 2/3e van mn cardio even aan mn shirt en toen rook ik niks, was wel al goed bezweet. Toen laatste paar minuten begon ik het wel echt te ruiken.

Hmm ja ik denk zelf van niet. Ik rook op 2/3e van mn cardio even aan mn shirt en toen rook ik niks, was wel al goed bezweet. Toen laatste paar minuten begon ik het wel echt te ruiken.
Te kort aan carbs zorgt hiervoor.
Tips (van onderstaande site)
Veel water drinken
Vooraf meer carbs
Een sportdrankje met carbs

Komt dus eigenlijk omdat je lichaam door zijn makkelijke koolhydraten en glycogeen heen is (glycoongeen vindt ik dicutabel aangezien je daar niet snel doorheen bent)
Hierna gaat je lichaam dus aminozuren verbranden en die ontleden zich oa in stikstof wat die geur veroorzaakt (even snel gezegd)
http://www.sport-en-dieet.nl/bekijk/artikel/id/68/ammoniakgeur_tijdens_sporten

Te kort aan carbs zorgt hiervoor.
Tips (van onderstaande site)
Veel water drinken
Vooraf meer carbs
Een sportdrankje met carbs

Komt dus eigenlijk omdat je lichaam door zijn makkelijke koolhydraten en glycogeen heen is (glycoongeen vindt ik dicutabel aangezien je daar niet snel doorheen bent)
Hierna gaat je lichaam dus aminozuren verbranden en die ontleden zich oa in stikstof wat die geur veroorzaakt (even snel gezegd)
http://www.sport-en-dieet.nl/bekijk/artikel/id/68/ammoniakgeur_tijdens_sporten

Ja klopt, ik weet waardoor het wordt veroorzaakt. Merk het voornamelijk als ik de dag ervoor veel eiwitten heb genuttigd. Vandaag toch ontbeten met 100gr brood +60gr kaas + 60gr rookvlees om daarna nog een appel voor de cardio te eten... Weird. Ook niet echt enorm veel eiwit gegeten de dag ervoor.

En dat wat je gegeten hebt zou voor een hiit training nog voldoende moeten geven.
Een dagje fasten en alleen loaden met eiwitten voor een training zou wel snel dat resultaat geven

En dat wat je gegeten hebt zou voor een hiit training nog voldoende moeten geven.
Een dagje fasten en alleen loaden met eiwitten voor een training zou wel snel dat resultaat geven

Had mn laatste maaltijd wel al om 22:30 gegeten gisteren, en vanochtend ongeveer het brood uur van te voren en appel 1 min van te voren. HIIT duurde eerst 12 minuten, 5 minuten rustig om daarna nog 5 minuten erachteraan te plakken. Laatste 3 minuten rook ik en toen begon ik het ook te ruiken (als ik eraan rook, de lucht hing nog niet om me heen)

En drink je wel genoeg water?

En drink je wel genoeg water?

Deze ochtend inderdaad weinig water gedronken bedenk ik me net, denk ongeveer 2 glazen:o. Tijdens cardio wel redelijk wat, tussen 0,5-1L. Probeer laatste tijd steeds meer water te drinken, rond de 2,5-3L op een dag.

Deze ochtend inderdaad weinig water gedronken bedenk ik me net, denk ongeveer 2 glazen:o. Tijdens cardio wel redelijk wat, tussen 0,5-1L. Probeer laatste tijd steeds meer water te drinken, rond de 2,5-3L op een dag.
Zou kunnen dat het daardoor komt. Maar dan zou het ook een, vrijwel, eenmalig ding moeten zijn als je veel water drinkt

Zou kunnen dat het daardoor komt. Maar dan zou het ook een, vrijwel, eenmalig ding moeten zijn als je veel water drinkt

Daarom verbaast het me ook. In ieder geval dank voor je hulp:D. Ik ga het water drinken wat extra in de gaten houden

Morning weight:
79,5 kg ~ 14,5% vet volgens de onbetrouwbare weegschaal

Morning weight
Zondag 12 juli: 81,2 ~15,5%
Zondag 5 juli: 82,5 ~ 16,0%

Planning vandaag:
First meal @ 12:30
Training @ 17:00
Second meal @ 19:00
Last meal @ 20:00
Eigenlijk een continue vreetfestijn tussen 19:00-20:30 :roflol:

---------- Toegevoegd om 08:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:54 ----------

Feeding window zal iets verschoven worden ivm de maaltijden na de training.
Window 14:30-22:30

Hierdoor iets meer ruimte om alles naar binnen te schuiven.
De daarop volgende vast is hierdoor maar 14 uur ipv 16.

Window verlengt tot 21:00.. Dat half uurtje is makkelijker dan het hele ding te verschuiven.

Laatst bewerkt:
Training 13-7-2015
Dag A: Back day

Deadlift
5x5x 20 kg
5x 40 kg
5x 60 kg
5x 80 kg
5x 100 kg
3x 120 kg
5x 140 kg no belt/straps ->VPR (belt en strapless)
5x 140 kg belt & straps
5x 140 kg
5x 140 kg
5x 140 kg

Overhead Press nog meer op de vorm en -5 kg tov vorige week
5x 50 kg
5x 50 kg
5x 50 kg
5x 50 kg
5x 50 kg

Wide Grip chin-ups
8x BW +8 kg
8x BW +8 kg
8x BW +8 kg

Seated shoulder press
8x 26 kg
8x 26 kg
8x 26 kg

Barbell bent over Row
8x 90 kg
8x 90 kg
8x 90 kg

Close Grip chin-ups
8x BW +8 kg

Time
1 uur 15 minuten

Feedback
Zware training zo na de vast van zondag. Bij elke oefening moest ik echt op adem komen.
Bij de deadlifts waren de pauzes tussen de 3-5 minuten.

Total Nutrition
2438 cal, 273 P, 252 C, 38 F

Laatst bewerkt:
Mooie serie deads wel!:thumbs: Met die rustperiodes duurde de training wel aardig lang of niet?

Heb ik ook vaak last van, dat de training daarom lang duurt:o

Maar sterk man!

Vandaag een rustdag.
Low carb dus @ 1570 kcal, 224 P, 31 C, 61 F

Rond 2 uur, ongeveer 1 uur na de eerste maaltijd, een onwijs inkak moment gehad. Zat echt te knikkenbollen op mijn werk.
Na een half uurtje was de ergste dip over en daarna ook geen last meer gehad van vermoeidheid.

1570kcals...WAT?

Terug
Naar boven