Uncle Outlaw
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 66
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope. Eerste feed is thuis. (kleine 10 minuten na de workout)Ja op zo'n momenten zou ik dus ook niet eten eigenlijk.Je eerste feed is in de auto naar huis dan ?
![]()
Man, man! Jij liever dan ik!Thanks. Volume is idd erg lekker
Ik sta, vrijwel, elke dag om 05:30 op. Vertrek naar mijn werk om 06:00 loop dus ruim 12,5 uur fasted rond.
Totale tijd in de vast is zo'n 18-20 uur![]()

Op m'n werk heb ik er weinig last van.Man, man! Jij liever dan ik!
Ik begin rond 10:00uur vaak al paarse vingers te krijgen en regelmatig krijg ik het koud. Moet er niet aan denken dan de vast nog even door te trekken tot zeg 16:00uur..
En wat moet ik dan in godsnaam op mijn werk in de pauzes doen?![]()

te grappig
erg blij!
lkkre training, ben benieuwd hoe je spiegellooks zijn morgen.

Dit ziet er goed uit skip... jij zat waar ik nu zit in mei. Hoop binnen 2 maanden ook die richting op te gaan! Blijven gaan maat![]()

Goede recomp man! Flink pak droger en je arm lijkt zelfs wat groter!![]()
Zowieso goed bicep piek!
van 38 naar 40 cm
Flink grote guns voor je lengte hoor! Ik ben langer en mijne meet maar 38cm volgens mij..Dank je Marvin!
Arm is sinds die tijd een 2cm gegroeid in omtrekvan 38 naar 40 cm
Buik wordt ook 'eindelijk' een stuk droger. nog een aantal weken en dan komen de blokjes er eindelijk goed doorheen![]()

Genetics denk ik Marvin.Flink grote guns voor je lengte hoor! Ik ben langer en mijne meet maar 38cm volgens mij..
Wat is het geheime recept?