- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zie net in mn oude log van 2008 dat jij ook wel eens bij mij reageerde haha, jij gaat ook nog steeds lekker man!

(1 set minder hierdoor)

)

Schema naar mijn hartDie volumes
Ben benieuwd wat het brengt Skip!

Zondag knal ik even een progressie foto online
wil eind van het jaar eigenlijk de 120 halen120kg bench is een mooi doel! Als ik dat ooit nog eens mocht drukken ben ik wat de bench betreft tevreden!
Echt net volume met die 90kg hoor! Zeer sterk IMO!

Dank
Het doel van 120kg is ongeveer 1,5x mijn BW. Dus is wel aan de zware kant, maar ik ga ervoor met wat extra voedsel (dan maar wat later ripped)
Ik dacht eigenlijk al dat jij die 120 al drukte![]()
Nope...ik heb hetzelfde doel! Wil eigenlijk 1.5xbw benchen..Het doel van 120kg is ongeveer 1,5x mijn BW. Dus is wel aan de zware kant, maar ik ga ervoor met wat extra voedsel (dan maar wat later ripped)
Ik dacht eigenlijk al dat jij die 120 al drukte![]()

Thanks Uncle.Woah... jij bent ook weer lekker aan het eten skip... echt jelly om... is zit hier met mijn 1900 kcal op trainingdays en 1800 op rest (andere % verdeling wel, minder carbs)
Ziet er allemaal lekker uit die training. Volgens mij doe je toch fullbody schema of zie ik dat nu verkeerd?
Anyway goed bezig blijven knallen!
Dat is een mooi doel.120 kg moet wel lukken man, ik wil voor eind dit jaar eindelijk mn 122,5kg verbeteren.

1,5x bw benchen vind ik een mooi doel. Is ook haalbaar.Nope...ik heb hetzelfde doel! Wil eigenlijk 1.5xbw benchen..![]()